Page 72 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 72

TEST         Voge
                                                         R125
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        ευκρινής  και  προσφέρει  αρκε-       Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           τιο 6 σχέσεων, ενώ εναρμονίζε-
        τές  πληροφορίες  στον  αναβάτη,                                        ται με τις προδιαγραφές Euro 5.
        όπως  ταχύμετρο,  στροφόμετρο,          Τύπος       Ατσάλινο σωληνωτό   H ισχύς του φτάνει τους 15 ίπ-
                                              Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
        βολτόμετρο,  στάθμη  καυσίμου,        Ανεστραμμένο Πιρόυνι     35 χιλ.  πους στις 9.500 σ.α.λ και τα 1,2
        ρολόι,  θερμοκρασία  ψυκτικού,        Διαδρομή (χλστ.)            ΔΑ    κιλά ροπής στις 8.500 σ.α.λ, με
        σχέση  κιβωτίου  και  μέση  κατα-     Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μόνο   τη δύναμη να αποδίδεται γραμ-
                                              Αμορτισέρ/Ρυθμιζόμενο
        νάλωση, ενώ τον ενημερώνει αν         Διαδρομή (χλστ.)            ΔΑ    μικά, ενώ ακόμα και σε χαμηλές
        υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το         Φρένα Ε (χλστ.)             ΔΑ    στροφές όπου φλερτάρει με το
        σύστημα ABS. Ακριβώς από κάτω         Φρένα Π (χλστ.)             ΔΑ    κατέβασμα  σχέσης  δεν  θα  πα-
        υπάρχει  μια  θύρα  USB  που  βο-                                       ραπονεθεί. Η μοτοσυκλέτα χρει-
        λεύει απίστευτα αν ο κάτοχος της R125 θέλει να  άζεται λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα για να πιά-
        τοποθετήσει βάση κινητού.                             σει τα 80 χλμ./ώρα, με την τελική της ταχύτητα να
          Κινητήρας                                           περιορίζεται  στα  120  χ.α.ω,  ενώ  ο  μικρός  κυβι-
          Σχεδιασμένος από τον μηδέν είναι και ο κινητή- σμός  και  ο  ηλεκτρονικά  ελεγχόμενος  ψεκασμός

        ρας που είναι υπεύθυνος για την κίνηση της R125,  βάζουν το δικό τους λιθαράκι στο τομέα της κατα-
        δείχνοντας ότι η Voge επενδύει στη συγκεκριμέ- νάλωσης.  Κατά τη διάρκειας τη δοκιμής, όπου την
        νη κατηγορία, θέλοντας να πρωταγωνιστήσει. Το  πιέζαμε συνέχεια στο όριο και κινηθήκαμε για με-
        υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο μοτέρ των 124,8 κ. εκ  γάλο χρονικό διάστημα σε αυτοκινητόδρομους κο-
        είναι  τετραβάλβιδο  ,  διαθέτει  δύο  εκκεντροφό- ντά στην τελική, η μέση τιμή δεν ξεπέρασε τα 3,1
        ρους επικεφαλής και συνεργάζεται με ένα κιβώ- λτ./100 χλμ. Σε μεικτές νορμάλ συνθήκες, η R125















































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     72
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77