Page 49 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 49
TEST QJMOTOR
SRK 700
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
με σωστή συναρμογή και βαφή, με Εξοπλισμός - τιμή
τη μοναδική παραφωνία να εντο-
l/8
πίζεται στα αυτοκόλλητα του κου- ABS / Ρυθμ. l/l
Τraction Control / Ρυθμ.
στουμιού τα οποία δεν είναι πε- Στροφόμετρο l
ρασμένα με βερνίκι και μοιάζουν Immobilizer l
Yπολογιστής ταξιδιού
ευάλωτα στη σκληρή χρήση. Μερικός χιλιομετρητής l
l
Άνεση – Εργονομία Ένδειξη βενζίνης 8
Τα εργονομικά χαρακτηριστικά Δείκτης θερμοκρασίας l
Θερμοκρασία περιβάλλοντος
l
δημιουργούν μια άνετη θέση οδή- Ζελατίνα / Ρυθμ. 8/8
γησης, η οποία διατηρεί παράλλη- Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ 8/8
Πλάγιο σταντ
λα τη σπορ φιλοσοφία της. Ο κορ- Κεντρικό σταντ l Ή χωρητικότητα του ρεζερβουάρ
8
μός του αναβάτη τοποθετείται με Χειρολαβές / Σχάρα 8/8 στα 15 λίτρα, μπορεί να πετύχει
αυτονομία που ξεπερνά τα 240
ελαφριά κλίση προς τα εμπρός, Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π 8/l χιλιόμετρα. Ή τάπα αεροπορικού
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
τα πόδια σχηματίζουν φυσιολογι- -: δε διατίθεται τύπου ταιριάζει απόλυτα με το
κές γωνίες και τα χέρια έχουν σω- ύφος της κατασκευής.
στή απόσταση από το τιμόνι χωρίς να φορτίζουν κτρικών συσκευών.
τους καρπούς. Μέτρια σε αίσθηση αλλά με μπό- Κινητήρας
λικο αφρώδες και πληθωρική σε μέγεθος η σέλα, Το SRK εφοδιάζεται με έναν δικύλινδρο εν σειρά
θα βολέψει χωρίς προβλήματα ακόμα και μεγαλό- κινητήρα χωρητικότητας 698 κ.εκ., ο οποίος απο-
σωμους αναβάτες, ενώ και το πίσω τμήμα της πα- δίδει 73,5 ίππους στις 8.000σαλ. και 6,8kg-m μέ-
ρέχει ικανοποιητικό χώρο για οποίον θελήσει να γιστης ροπής στις 6.000σαλ. αντίστοιχα. Ο ηλε-
σε συντροφεύσει-με τις μεγάλες χειρολαβές να κτρονικός ψεκασμός είναι δια χειρός Bosch, ενώ
προσφέρουν την απαιτούμενη στήριξη-. Μια LDC η μετάδοση γίνεται μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσε-
οθόνη με μπλε φόντο και λευκές ψηφιακές ενδεί- ων με μονόδρομο συμπλέκτη, ο οποίος μειώνει τις
ξεις, προβάλλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες αναπηδήσεις και τα μπλοκαρίσματα του πίσω τρο-
παραμένοντας ευανάγνωστη ακόμα και σε κόντρα χού στα απότομα κατεβάσματα. Ο κινητήρας του
ήλιο, ενώ ακριβώς από κάτω, σε αρκετά πρακτι- SRK δεν διαθέτει ηλεκτρονικά βοηθήματα -βλέ-
κή θέση, βρίσκεται μια θύρα USB για φόρτιση ηλε- πε traction control- ούτε ξεχωριστές χαρτογρα-
φήσεις, αλλά ποντάρει στις επιδόσεις κρατώντας
παράλληλα το κόστος χαμηλά. Το μοτέρ του SRK
συμμορφώνεται πλήρως με τις προδιαγραφές ρύ-
πων Euro 5. Παράλληλα διατηρεί την κατανάλωση
σε χαμηλά επίπεδα της τάξης των 5,7λ./100χλμ.,
που σε συνδυασμό με τη χωρητικότητα του ρεζερ-
βουάρ στα 15 λίτρα, μπορεί να πετύχει αυτονομία
που ξεπερνά τα 240 χιλιόμετρα.
Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
Ή LDC οθόνη με μπλε φόντο και λευκές ψηφιακές Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζε-
ενδείξεις, προβάλλει όλες τις απαραίτητες ται αρμονικά με το τύπου μπανάνα ψαλίδι, προ-
πληροφορίες παραμένοντας ευανάγνωστη ακόμα σφέροντας υψηλά επίπεδα ακαμψίας σε όλες τις
και σε κόντρα ήλιο, ενώ ακριβώς από κάτω, σε
αρκετά πρακτική θέση, βρίσκεται μια θύρα USB συνθήκες. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανε-
για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. στραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43mm με διαδρο-
49 Eπιστροφή στα περιεχόμενα