Page 44 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 44
TEST Suzuki VSTROM
800 DE
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
τελική των 200χλμ/ώρα. Είπαμε, όποιος αρέσκε- βάτες, ενώ η απενεργοποίηση του ABS στον πίσω
ται στα ταξίδια θα πρέπει να τοποθετήσει τη μεγα- τροχό σου επιτρέπει να πλασάρεις το VSTROM αλ-
λύτερη ζελατίνα από τον κατάλογο των αξεσουάρ. λά και να σταματάς με ασφάλεια στο χώμα. Όταν
Οι διαδρομές βέβαια με μια μοτοσυκλέτα είναι πο- σβήσεις τη μοτοσυκλέτα μόνο το ABS επανέρχε-
λύ πιο απολαυστικές όταν ο δρόμος δεν έχει μό- ται στη θέση 1, καθώς τόσο το traction control όσο
νο ευθείες. και το mode του κινητήρα παραμένουν στο επίπε-
Σίγουρα όταν κοιτάς τον 21΄΄ μπροστινό τροχό δο που έχεις επιλέξει, χωρίς να χρειάζεται να επα-
με τα ελαστικά μικτής χρήσης δεν σκέφτεσαι με- ναλαμβάνεις κάθε φορά την ίδια διαδικασία. Η μό-
γάλες κλίσεις και ξύσιμο των μαρσπιέ, αλλά όταν νη διαδικασία που ίσως θα επαναλαμβάνεις, είναι
εμπιστευτείς το VSTROM τα παραπάνω έρχονται να ψάχνεις νέα σημεία για να εξερευνήσεις κάθε
χωρίς να το καταλάβεις, με αποτέλεσμα να απο- γωνιά της Ελλάδας και όχι μόνο.
λαμβάνεις κάθε στριφτερή διαδρομή ακόμη και
όταν κινείσαι σε σβέλτο ρυθμό. Οκ, οι αλλαγές κα- Η άποψή μας
τεύθυνσης δεν γίνονται με τη σκέψη και εμφανίζο-
νται κάποιες τάσεις πλεύσης τόσο από το εμπρός Η Suzuki βαδίζει στον σωστό δρόμο και το νέο
όσο και από το πίσω μέρος όταν το παρακάνεις, VSTROM 800 DE είναι η καλύτερη απόδειξη. Κάνει
όμως έτσι σου υπενθυμίζει-χωρίς να σε τρομάζει- αυτά που υπόσχεται και ακόμη παραπάνω, καθώς
ότι οδηγείς Adventure και όχι supersport. Και σαν μπορεί να μην είναι V είναι όμως πολύ πιο ολοκλη-
γνήσιο Adventure θα σου επιτρέψει να κινηθείς με ρωμένο σύνολο από το 650 και ιδανικό για αυτούς
την ίδια άνεση και στο χώμα ώστε να πας κυρι- που ζητούν κάτι παραπάνω χωρίς να θέλουν να
ολεκτικά παντού χωρίς να χρειάζεται να το σκε- ανέβουν στην κατηγορία των Mega On-Off. Η τι-
φτείς δύο φορές, μιας και το σωστό ζύγισμα κάνει μή των 12.195 ευρώ τοποθετεί το VSTROM 800 DE
τα 230 κιλά του να σε περιορίσουν μόνο σε πο- ανάμεσα στο 650 και το 1050 και σίγουρα δεν δι-
λύ κλειστά μονοπάτια τύπου εντούρο. Οι αναρ- εκδικεί το βραβείο για το φθηνότερο της κατηγορί-
τήσεις είναι όσο σφιχτές χρειάζεται για να έχεις ας. Δεν χρειάζεται όμως, όταν γνωρίζει ότι μπορεί
έλεγχο, παράλληλα όμως σε κρατούν ξεκούρα- να κερδίσει το κοινό, όχι μόνο επειδή κουβαλά το
στο στο χωμάτινο τερέν χωρίς να νιώθεις το πα- όνομα της Suzuki στις πλάτες του, αλλά και επειδή
ραμικρό πετραδάκι που πέρασες, ενώ ο κινητή- ο πολυδιάστατος χαρακτήρας το κάνει από τις λίγες
ρας αποδεικνύει και πάλι ότι είναι ένας από τους επιλογές που ισορροπούν ακριβώς στο 50-50 ανά-
βασικότερους λόγους που η μοτοσυκλέτα είναι το μεσα σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές.
ίδιο ικανή σε άσφαλτο και χώμα. Χάρη στη γραμμι-
κή του απόδοση θα ανοίξεις το γκάζι όσο ακριβώς Κινητήρας, πολυδιάστατος χαρακτήρας με
χρειάζεται, είτε θες να ανέβεις σε μια δύσβατη κα- ισορροπία ρόλων ανάμεσα σε άσφαλτο και
κοτράχαλη ανηφόρα, είτε θες να πλαγιολισθαίνεις χώμα
συνεχώς έχοντας απόλυτο έλεγχο. Καθιστός στη
σέλα του ή όρθιος, μπορείς να το οδηγήσεις με Προστασία ζελατίνας,
την ίδια ευκολία ανεξάρτητα εάν είσαι έμπειρος ή έλλειψη συνδεσιμότητας
αν τώρα ξεκινάς τις πρώτες σου χωμάτινες εξορ- Εξοπλισμός αναβάτη
μήσεις. Το traction control θα φανεί χρήσιμο στη Κράνος: Nolan N70-2X
θέση gravel καθώς περιορίζει όσο χρειάζεται τα Μπουφάν : T.UR J-Four
γλιστρήματα χωρίς να σε κόβει, κάτι που θα φανεί Παντελόνι : Nordcode Air Ripstope (Moto Market)
Μποτάκια : Forma Genesis (Moto Market)
ιδιαίτερα χρήσιμο στους λιγότερο έμπειρους ανα- Γάντια : Nordcode Glen II (Moto Market)
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 44