Page 42 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 42

TEST         Suzuki VSTROM
                                                         800 DE
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
                                                              από το αστικό περιβάλλον, εκεί που το 800 DE θα
        Τεχνικά χαρακτηριστικά                                κινηθεί χωρίς να δυσανασχετεί, αφού ο δικύλιν-

         Κινητήρας                   Eπιδόσεις                δρος κινητήρας χαρακτηρίζεται από την πολιτισμέ-
        Τύπος          4T, 2Κ, Υ/Ψ, 4β  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,9
        Κυβισμός (κ.εκ.)       776    0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   4,1  νη λειτουργία και την ελαστικότητά του. Μπορείς
        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 84 Χ 70  60-120 χλμ./ώρα (δλ.)   να κινείσαι ακόμη και με ταχύτητες παπιού χωρίς
        Συμπίεση (:1)          12,8   με 4η            4,5
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    83,1 / 8500  Απόσταση ακινητοποίησης  ενοχλητικά σκορτσαρίσματα, ενώ όταν ανοίγεις το
        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    7.9 / 6800  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  40  γκάζι απλώς επιταχύνει γραμμικά βγάζοντας τον
        Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   20                  καλό του εαυτό στο μεσαίο φάσμα στροφών χωρίς
                                                              να χρειάζεται να φλερτάρεις με την κόκκινη περιο-
        οποιοδήποτε άλλο VSTROM κάτι που δείχνει τον  χή του στροφόμετρου για να κάνεις μια προσπέρα-
        χωμάτινο προσανατολισμό του μοντέλου. Το ίδιο  ση. Η απόκριση στο γκάζι είναι ακριβής και γλυκιά
        βέβαια  ισχύει  και  για  τους  ακτινωτούς  τροχούς  ιδιαίτερα στη χαρτογράφηση B που ήταν και η τε-
        που τυλίγονται με τα ελαστικά Dunlop TRAILMAX  λική επιλογή μας μετά τη συμβίωση μαζί του, ενώ
        MIXTOUR  σε διαστάσεις 90/90-21 και 150/70-17  η μέση κατανάλωση στα 5,7λτ/100χλμ σου επιτρέ-

        τα οποία φιλοξενούν μέσα τους την κλασσική σα- πει να το οδηγείς καθημερινά και όχι να το κλεί-
        μπρέλα που είναι απαραίτητη για τους περισσότε- νεις στο γκαράζ μόνο για μια βόλτα το Σ/Κ.
        ρους λάτρεις του χώματος.                              Ακόμη και στους  δρόμους της πόλης αισθάνε-
          Την πέδηση αναλαμβάνει η Nissin με τετραπίστο- σαι ωραία όταν κάθεσαι ψηλά, έχοντας πλήρη επο-
        νες δαγκάνες και δύο δίσκους 310χιλ στο εμπρός  πτεία του δρόμου και ακόμη πιο ωραία όταν ξέρεις
        μέρος και έναν δίσκο 260χιλ με μονοπίστονη δα- ότι χάρη στις μεγάλες διαδρομές των αναρτήσε-
        γκάνα πίσω, ενώ το ABS διαθέτει 2 επίπεδα λει- ων θα περάσεις αλώβητος από τις γνωστές λακ-
        τουργίας καθώς και δυνατότητα απενεργοποίησης  κούβες-χαντάκια  των  ελληνικών  δρόμων,  χωρίς
        για τον πίσω τροχό.                                   να χρειάζεται να επέμβεις στις ρυθμίσεις για να το
          Οδηγώντας                                           μαλακώσεις. Η μοτοσυκλέτα δεν έχει τον όγκο των

          Παρότι η χωμάτινη εμφάνιση σε ωθεί να πάρεις  μεγάλων On-Off για να δυσανασχετείς όταν η κί-
        κατευθείαν  τα  βουνά,  η  καθημερινή  μετακίνη- νηση αυξάνεται, ενώ το μόνο που θα σε προβλη-
        ση αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα από τα κουτάκια  ματίσει  ανάμεσα  στα  μπλοκαρισμένα  αυτοκίνητα
        που πρέπει να τσεκάρει κάθε μοτοσυκλέτα της κα- είναι το φαρδύ τιμόνι. Περνά πάνω από τους κα-
        τηγορίας, πόσο μάλλον όταν ονομάζεται VSTROM.  θρέπτες  των  περισσότερων  συμβατικών  αυτοκι-
        Έτσι, όπως στις περισσότερες δοκιμές ξεκινήσαμε  νήτων, όχι όμως και από αυτούς των ψηλότερων
                                                              SUV, οπότε θα χρειαστείς συχνά το μεγάλο κόψιμό
                                                              του  που  εξισορροπεί  την  κατάσταση,  συμβάλλο-

                                                              ντας στις επιτόπιες μανούβρες. Ο κινητήρας εκτός
                                                              από ελαστικός είναι και ιδιαίτερα ήσυχος και αυτό
                                                              δεν το εκτιμάς μόνο στην πόλη αλλά και στον αυ-
                                                              τοκινητόδρομο, εκεί όπου διατηρεί άνετα ταχύτη-
                                                              τες κοντά στα 140χλμ/ώρα. Πάνω από τα 150χλμ/
                                                              ώρα θα νιώσεις κάποιους ανεπαίσθητους κραδα-
                                                              σμούς στα μαρσπιέ οι οποίοι όμως δεν πρόκειται
                 PHOTO GALLERY                                ποτέ να σε ενοχλήσουν, σε αντίθεση με τον αέ-
                                                              ρα που περνά πάνω από τη μικρή ζελατίνα όταν το
                                                              κοντέρ πλησιάζει στην ηλεκτρονικά περιορισμένη

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     42
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47