Page 38 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 38
TEST Suzuki VSTROM
800 DE
τε αλουμινένιες, κάτι απαραίτητο Η μεγαλύτερη διαφοροποί-
για μια Adventure μοτοσυκλέτα. Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι ηση σε σχέση με τα υπόλοιπα
Μια ευχάριστη προσθήκη στο VSTROM αφορά φυσικά τον νέο
νέο VSTROM είναι η TFT οθόνη Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό κινητήρα 776 κυβικών ο οποίος
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD Showa
5΄΄ που χρησιμοποιεί πλέον στα 43χιλ ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ όπως προαναφέραμε δεν είναι
μοντέλα της η Suzuki. Mε λει- Διαδρομή (χλστ.) 220 πλέον V αλλά δικύλινδρος εν σει-
τουργία ημέρας και νύκτας και Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό ρά. Μπορεί να ταιριάζει ακριβώς
αμορτισέρShowa, ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ
απλά γραφικά χωρίς ανούσιες Διαδρομή (χλστ.) 220 στις απαιτήσεις της Adventure
υπερβολές είναι ευανάγνωστη Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ / 310, 4Ε, ABS κατηγορίας όμως σχεδιάστηκε
σε όλες τις συνθήκες, προσφέ- Φρένα Π (χλστ.) Δ / 260, 1Ε, ABS για να προσφέρει τις υπηρεσίες
ροντας ακριβώς ό,τι χρειάζεσαι του και στο GSX-8S, καθώς η συ-
με μια γρήγορη ματιά. Κατανάλωση/αυτονομία, γκεκριμένη διάταξη προσφέρει τη δυνατότητα για
επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, θερμοκρασία ψυ- την τακτική ¨πασπαρτού¨ που ακολουθούν πλέον
κτικού, θερμοκρασία περιβάλλοντος, ρολόι, βολ- όλα τα εργοστάσια. Στο VSTROM 800 DE αποδίδει
τόμετρο, υπενθύμιση για το service με αναδυόμε- 1,3 ίππους περισσότερους, αγγίζοντας έτσι τους
νο μήνυμα, και φυσικά το επιλεγμένο πρόγραμμα 83,1 στις 8.500 σ.α.λ με 7,9 χλγμ ροπής στις 6.800
χαρτογράφησης αλλά και το επίπεδο παρεμβατικό- σ.α.λ, έχοντας φυσικά σε πρώτο πλάνο τη γεμάτη
τητας των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, βρίσκονται απόδοση με λειτουργία που θυμίζει τον V2 κινητή-
μπροστά σου χωρίς να χρειάζεται να μπεις σε κά- ρα λόγω του χρονισμού ανάφλεξης 270 μοιρών.
ποιο μενού, αφού όλες οι αλλαγές γίνονται απευ- Οι αλουμινένιοι κύλινδροι έχουν υποστεί ειδική
θείας από τους ποιοτικούς διακόπτες στην αρι- κατεργασία επιμετάλλωσης στο εσωτερικό τους
στερή πλευρά του τιμονιού. Βέβαια όπως και στα για καλύτερη απαγωγή της θερμότητας και βελτι-
υπόλοιπα μοντέλα της Suzuki συνεχίζει να απου- ωμένη στεγανοποίηση των ελατηρίων των εμβό-
σιάζει η δυνατότητα σύνδεσης με Smartphone, λων, ενώ για την αντιμετώπιση των κραδασμών
κάτι το οποίο ελπίζουμε να δούμε στο μέλλον κα- πρώτης τάξης που παράγει ένας δικύλινδρος εν
θώς πλέον είναι must. Στο πλάι της οθόνης υπάρ-
χει υποδοχή για θύρα USB, ενώ ακριβώς από πά-
νω της ένα πρακτικό μπαράκι για να τοποθετήσεις
smartphone ή GPS.
Κινητήρας
Άπλή και ευανάγνωστη η TFT οθόνη 5΄΄ σου
επιτρέπει να κάνεις τις απαραίτητες ρυθμίσεις
χωρίς να μπλέκεις με πολύπλοκα μενού. Το μόνο
που λείπει είναι η δυνατότητα σύνδεσης με Smart-
phone
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 776
κυβικών αποδίδει 83,1 ίππους, χαρακτηρίζεται από
την ελαστικότητά του και ταιριάζει ακριβώς σε μια
μοτοσυκλέτα Adventure όπως το VSTROM 800 DE
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 38