Page 36 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 36

TEST         Suzuki VSTROM
                                                          800 DE
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ






































        τα κατασκευής που βρίσκεται στα υψηλά επίπεδα  αναβάτη. Έτσι δεν δημιουργούνται έντονες γωνί-
        που περιμένεις από μια μοτοσυκλέτα της Suzuki.  ες, αυτό όμως σημαίνει ότι οι βραχύσωμοι αναβά-
        Το αυτοκολλητάκι made in Japan που είχε το μο- τες θα πρέπει να τεντώσουν αρκετά τα χέρια τους
        ντέλο της δοκιμής στο 20λιτρο ρεζερβουάρ του,  στις επιτόπιες μανούβρες. Το πλάτος της μοτοσυ-
        υπενθυμίζει την καταγωγή του και δεν επιλέχθη- κλέτας δεν ¨ανοίγει¨ τα πόδια και τα μαρσπιέ είναι
        κε τυχαία.                                            αρκετά φαρδιά (έχουν αφαιρούμενα λάστιχα) για

          Άνεση - Εργονομία                                   να μπορείς να οδηγήσεις με μπότες είτε καθιστός
          Το  εργονομικό  τρίγωνο  του  VSTROM  800  DE  είτε όρθιος, ενώ η ζελατίνα είναι μικρή (ρυθμίζεται
        ακολουθεί  τα  πρότυπα  της  κατηγορίας,  παρέχο- με κλειδί άλεν σε 3 θέσεις ανά 15χιλ) για την απα-
        ντας τη δυνατότητα στον αναβάτη να οδηγήσει σε  ραίτητη off-road εμφάνιση αλλά και για ανεμπόδι-
        όλα τα τερέν. Η θέση οδήγησης δεν είναι ακραία  στη θέα στον δρόμο ή στο μονοπάτι, χωρίς ωστόσο
        χωμάτινη, ούτε όμως τουριστική και αυτό το δια- να καλύπτει ικανοποιητικά το άνω μέρος του κορ-
        πιστώνεις μόλις κάτσεις στη σχετικά σκληρή αλ- μού  σε  συνθήκες  ταξιδίου.  Όποιος  λοιπόν  κάνει
        λά ευρύχωρη σέλα η οποία στηρίζει σωστά το σώ- πολλά χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, σίγουρα

        μα. Με το ύψος της τελευταίας να βρίσκεται στα  θα χρειαστεί τη μεγαλύτερη από τον κατάλογο των
        855χιλ πρέπει να είσαι κοντά στο 1,80 για να πα- αξεσουάρ, θυσιάζοντας ελαφρώς το look υπέρ της
        τήσεις εύκολα και τα δύο σου πόδια στο έδαφος,  προστασίας. Ο συνεπιβάτης κάθεται ψηλότερα με
        όμως  στον  κατάλογο  των  αξεσουάρ  διατίθεται  τα πόδια του σε άνετες γωνίες έχοντας στη διάθε-
        μια πιο χαμηλή (-20χιλ) καθώς και μια ψηλότερη  σή του και πρακτικές χειρολαβές που ενώνονται
        (+30χιλ) από την εργοστασιακή, που κάνει ακόμη  με την πίσω σχάρα χωρίς να αλλοιώνουν τη σχεδί-
        πιο χωμάτινη τη θέση οδήγησης. Το αλουμινένιο τι- αση της μοτοσυκλέτας. Μπορείς έτσι να τοποθετή-
        μόνι μεταβλητής διατομής είναι αρκετά φαρδύ θυ- σεις εύκολα την κεντρική βαλίτσα, με μέγιστο επι-
        μίζοντας καθαρόαιμες off-road μοτοσυκλέτες και  τρεπόμενο βάρος τα 10 κιλά, ενώ υπάρχουν και
        τοποθετημένο σχετικά μακριά από τον κορμό του  υποδοχές για πλαϊνές βαλίτσες, είτε πλαστικές εί-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     36
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41