Page 40 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 40

TEST        Suzuki VSTROM
                                                         800 DE

        σειρά, η Suzuki έχει χρησιμοποιήσει δύο αντικρα-
        δασμικούς άξονες, με το πατενταρισμένο αυτό σύ-
        στημα να τοποθετεί τα δύο αντίβαρα σε γωνία 90
        μοιρών σε σχέση με τον στρόφαλο και σε ίση από-
        σταση από αυτόν, κάτι που πρώτη φορά βλέπουμε
        σε μοτοσυκλέτα παραγωγής.

          Οι  μαζεμένες  διαστάσεις  του  κινητήρα  έχουν
        επιτρέψει  στο  φιλτροκούτι  να  βρεθεί  κάτω  από
        τη σέλα με τους αυλούς εισαγωγής να είναι ορι-
        ζόντια  τοποθετημένοι  και  να  έχουν  διαφορετικό
        μήκος με στόχο την βέλτιστη ροή αέρα, ενώ με-          Δεν είναι η πιο μαλακή της κατηγορίας είναι όμως
                                                                                 ευρύχωρη τόσο για τον αναβάτη
        γάλο  βάρος  δόθηκε  και  στο  σύ-    Εξοπλισμός - τιμή                       όσο και για τον συνεπιβάτη
        στημα ψύξης (εξοπλίζεται και με                                             που έχει στη διάθεσή του και
        ψυγείο  λαδιού  παρόμοιο  με  των     ABS / Ρυθμ.               l/l              χορταστικές χειρολαβές
                                              Τraction Control / Ρυθμ.
                                                                        l/l
        GSX-R) με μια βαλβίδα να ρυθμί-       Στροφόμετρο                  l
        ζει τη θερμοκρασία του ψυκτικού       Immobilizer                  l   Φρένα
                                              Yπολογιστής ταξιδιού
                                                                           l
        υγρού που εισέρχεται στον κινη-       Μερικός χιλιομετρητής        l     Η  Suzuki  δεν  σχεδίασε  μόνο
        τήρα κατά την προθέρμανση, για        Ένδειξη βενζίνης             l   τον κινητήρα από λευκό χαρτί. Το
                                              Δείκτης θερμοκρασίας
        γρήγορη σταθεροποίηση της καύ-        Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l   ατσάλινο πλαίσιο είναι με τη σει-
                                                                           l
        σης  και  καθαρότερα  καυσαέρια.      Ζελατίνα / Ρυθμ.          l/l    ρά  του  νέο  (κοινό  για  VSTROM
        Το  6τάχυτο  κιβώτιο  συνεργάζε-      Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   8/l   / GSX-8S) και αγκαλιάζει τον δι-
                                              Πλάγιο σταντ
                                                                           l
        ται με συμπλέκτη ολίσθησης αλ-        Κεντρικό σταντ               8   κύλινδρο κινητήρα με στόχο την
        λά και με quickshifter τόσο για τα    Χειρολαβές / Σχάρα        l/l    ακαμψία,  την  αντοχή  στη  σκλη-
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π
        ανεβάσματα όσο και για τα κατε-       l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,    l/l  ρή χρήση αλλά και τη σωστή κα-
        βάσματα  ταχυτήτων  ενώ  το  ηλε-       -: δε διατίθεται               τανομή  των  μαζών  η  οποία  στο
        κτρονικό  γκάζι  ride  by  wire  επι-                                  VSTROM  έχει  ιδιαίτερη  σημα-
        τρέπει την ύπαρξη των απαραίτητων ηλεκτρονικών  σία, καθώς το βάρος της μοτοσυκλέτας (με πλή-
        βοηθημάτων.                                           ρη υγρά) ανέρχεται στα 230 κιλά. Φυσικά η γεω-
          Συναντάμε λοιπόν 3 διαφορετικές χαρτογραφή- μετρία της μοτοσυκλέτας είναι διαφορετική από το
        σεις για τον κινητήρα (Active, Basic, Comfort) που  γυμνό  μοντέλο  όπως  και  το  αλουμινένιο  ψαλίδι,
        διαφέρουν μόνο ως προς την απόκριση και όχι τη  το  αφαιρούμενο  σωληνωτό  υποπλαίσιο  το  οποίο
        μέγιστη ιπποδύναμη, traction control (STSC) 4 επι- έχει να διαχειριστεί περισσότερο βάρος αλλά και

        πέδων με λειτουργία G (Gravel) για οδήγηση στο  οι αναρτήσεις που δεν προέρχονται από την KYB
        χώμα  και  δυνατότητα  απενεργοποίησης,  σύστη- αλλά από τη Showa (Hitachi Astemo).
        μα εύκολης εκκίνησης (Suzuki Easy Start System)        Το VSTROM εξοπλίζεται με ένα πλήρως ρυθμι-
        για να θέτεις σε λειτουργία τον κινητήρα με ένα  ζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ  και ένα επί-
        στιγμιαίο πάτημα της μίζας, καθώς και το σύστη- σης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με ανεξάρτητο δοχείο
        μα  υποβοήθησης  χαμηλών  στροφών  (Low  RPM  αερίου το οποίο εδράζεται με μοχλικό και διαθέτει
        Assist) που αυξάνει ελαφρώς τις στροφές του κι- απομακρυσμένο  περιστροφικό  ρυθμιστή  για  την
        νητήρα, αποτρέποντας το σβήσιμο κατά την εκκί- προφόρτιση του ελατηρίου. Η διαδρομή των αναρ-
        νηση.                                                 τήσεων τόσο για το εμπρός όσο και για το πίσω
          Πλαίσιο – Άναρτήσεις-                               μέρος αγγίζει τα 220χιλ και είναι μεγαλύτερη από

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     40
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45