Page 48 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 48

TEST        QJMOTOR
                                                         SRK 700
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Τεχνικά χαρακτηριστικά

         Κινητήρας                   Eπιδόσεις
        Τύπος          4T, 2K, Υ/Ψ, 8β  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,9
        Κυβισμός (κ.εκ.)       698    0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   4,5
        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   83 Χ 64,5
        Συμπίεση (:1)          11,6   60-120 χλμ./ώρα (δλ.)
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    73,5/8000  με 4η      5
        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    6,8/6000
        Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός  Απόσταση ακινητοποίησης
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   15  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  44,5
        Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)   5,5
        Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)    190+



                                                               Μέτρια σε αίσθηση αλλά με μπόλικο αφρώδες και
               QJMotor αποτελεί έναν από τους μεγαλύ-           πληθωρική σε μέγεθος η σέλα, θα βολέψει χωρίς
               τερους κατασκευαστές δικύκλων και εξαρ-         προβλήματα ακόμα και μεγαλόσωμους αναβάτες,
        Η τημάτων παγκοσμίως, με παρουσία σε πε-               ενώ και το πίσω τμήμα της παρέχει ικανοποιητικό
                                                                  χώρο για οποίον θελήσει να σε συντροφεύσει.
        ρισσότερες  από  130  χώρες.  Την  εισαγωγή  και

        διάθεση της στην Ελληνική αγορά έχει αναλάβει
        η  Γκοργκόλης  Α.Ε.  και    ανάμεσα  στην  πολυπλη-
        θή γκάμα μοντέλων  που διαθέτει, βρίσκεται και
        το SRK 700. Το μεσαίο naked της QJMotor θέτει
        ψηλά τον πήχη της κατηγορίας λόγω των ιδιαίτε-
        ρων χαρακτηριστικών του. Ο πληρέστατος εξοπλι-
        σμός, η απολαυστική συμπεριφορά στο δρόμο και
        η προσιτή τιμή  του, συνιστούν σημαντικότατους
        παράγοντες επιτυχίας, με το SRK 700 να δηλώνει
        απερίφραστα πως ήρθε για να βάλει φωτιά στον                        Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας με
                                                                    χωρητικότητα 698 κ.εκ., αποδίδει 73,5 ίππους
        ανταγωνισμό.                                            και  6,8kg-m μέγιστης. Δεν διαθέτει ηλεκτρονικά
          Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής                          βοηθήματα  ούτε ξεχωριστές χαρτογραφήσεις,
          Το SRK 700 καταφέρνει να ξεχωρίζει χωρίς να                    αλλά ποντάρει στις επιδόσεις κρατώντας
        προκαλεί.    Η  σχεδιαστική  φιλοσοφία  συμβαδίζει                         παράλληλα το κόστος χαμηλά.
        απόλυτα με την Streetfighter καταγωγή του, σχη-
        ματίζοντας ένα compact και μυώδες σύνολο, το
        οποίο διαμορφώνεται από τις έντονες γωνίες και
        προεξοχές. Οι διπλοί προβολείς με τη σφηνοειδή

        μάσκα στο εμπρός μέρος συνδυάζονται αρμονικά
        με το τριγωνικό φανάρι της ανασηκωμένης ουράς,
        ενώ  τα κοντά πλαϊνά φέρινγκ αφήνουν εκτεθειμέ-
        νο τον κινητήρα, αποπνέοντας τον απαραίτητο δυ-
        ναμισμό. Το Gullwing ψαλίδι και το κοντό τελικό
        της εξάτμισης, τονίζουν επιπλέον το γυμνό χαρα-
        κτήρα του SRK, ενώ ο Full LED φωτισμός παρέχει         Το  ανεστραμμένο 43αρι πιρούνι συνεργάζεται με
        μια σύγχρονη και κομψή εμφάνιση. Το SRK 700             ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες,  δίσκου ς 320
        γκρεμίζει το τείχος των προκαταλήψεων αναλογι-        χιλιοστών και σύστημα ABS 9.1 της Bosch. Με ένα
                                                               aftermarket σετ ελαστικών θα αποδώσουν ακόμα
        κά με την τιμή του, αφού διαθέτει ποιοτικά υλικά                                               καλύτερα.

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     48
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53