Page 59 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 59

TEST        CFMOTO

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  450 SR

        17 ιντσών και τυλίγονται με σπορ      Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           μα του γκαζιού (η γκαζιέρα έχει
        ελαστικά  της  CST  σε  διαστάσεις                                      μεγάλη διαδρομή) η απουσία του
        110/70-17 και 150/60-17 εμπρός          Τύπος    Ατσάλινο χωροδικτύωμα  traction  control  περνά  σε  δεύ-
                                              Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  USD πιρούνι
        και πίσω αντίστοιχα.                                            37χιλ   τερη  μοίρα,  καθώς  ο  πίσω  τρο-
          Οδηγώντας                           Διαδρομή (χλστ.)           120    χός θα γλιστρήσει μόνο αν το θέ-
                                                                        Μονό
          Κοιτώντας την επιθετική εμφάνι-     Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    αμορτισέρ  λεις  και  εσύ.  Αυτό  φυσικά  δεν

        ση του 450 SR και τα αεροδυναμι-      Διαδρομή (χλστ.)           130    σημαίνει  ότι  είναι  αργό,  άλλω-
        κά φτερά, ίσως πιστέψεις ότι έχεις    Φρένα Ε (χλστ.)   Δ/320, 4Ε, ΑBS  στε τα 5,2΄΄ που χρειάζεται για το
        να κάνεις με μια ακραία μοτοσυ-       Φρένα Π (χλστ.)   Δ/220, 1Ε , ΑBS  0-100χλμ/ώρα  το  αποδεικνύουν
        κλέτα που όπως κάθε supersport                                          με τον καλύτερο τρόπο καθώς εί-
        είναι  ακατάλληλη  για  καθημερινή  μετακίνηση.  Η  ναι μια επίδοση στην κορυφή της κατηγορίας.
        πραγματικότητα όμως απέχει παρασάγγας, κάτι που        Οι  μαζεμένες  διαστάσεις  και  το  χαμηλό  βάρος

        καταλαβαίνεις μόλις αφήσεις τον μαλακό συμπλέ- είναι  πολύτιμοι  σύμμαχοι  όταν  οδηγείς  στην  πυ-
        κτη και κάνεις τα πρώτα χιλιόμετρα στο αστικό πε- κνή  κίνηση  (οι  καθρέπτες  διπλώνουν  εύκολα  αν
        ριβάλλον. Παρά τον τσαμπουκαλεμένο ήχο που στα  στριμωχτείς)  όπως  και  το  αρκετά  μεγάλο  κόψιμο
        ¨ξερόγκαζα¨  συνοδεύεται  με  σκασίματα  από  την  του τιμονιού, ενώ οι αναρτήσεις δεν σου ¨σπάνε¨
        εξάτμιση,  η  λειτουργία  του  δικύλινδρου  κινητήρα  τη  μέση  στην  παραμικρή  λακκούβα,  αποδεικνύ-
        είναι τόσο ομαλή που πραγματικά σε ξαφνιάζει. Δεν  οντας πως μπορείς να το χρησιμοποιείς για κάθε
        υπάρχουν ξεσπάσματα, ούτε σκορτσαρίσματα. Δεν  σου μετακίνηση, με την κατανάλωση να κυμαίνε-
        έχει σημασία πότε και πώς θα ανοίξεις το γκάζι. Σε  ται στα 5,2λτ/100χλμ. Φυσικά αν χρειαστεί θα βγει

        κάθε περίπτωση, το 450 SR θα επιταχύνει γραμμικά  και στον αυτοκινητόδρομο χωρίς κανέναν ενδοια-
        μέχρι να φτάσει στα κόκκινα που αρέσκεται να δου- σμό, καθώς κρατά με άνεση ταχύτητες κοντά στα
        λεύει, δηλώνοντας τις σπορ καταβολές του. Σε συν- 140χλμ/ώρα, μιας και το κοντέρ σταματά να ανεβαί-
        δυασμό με την ομαλή απόκριση στο αρχικό άνοιγ- νει στα 190χλμ/ώρα. Σε κατωφέρεια είδαμε μέχρι






































                                               59   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64