Page 59 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 59
TEST CFMOTO
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 450 SR
17 ιντσών και τυλίγονται με σπορ Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι μα του γκαζιού (η γκαζιέρα έχει
ελαστικά της CST σε διαστάσεις μεγάλη διαδρομή) η απουσία του
110/70-17 και 150/60-17 εμπρός Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα traction control περνά σε δεύ-
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD πιρούνι
και πίσω αντίστοιχα. 37χιλ τερη μοίρα, καθώς ο πίσω τρο-
Οδηγώντας Διαδρομή (χλστ.) 120 χός θα γλιστρήσει μόνο αν το θέ-
Μονό
Κοιτώντας την επιθετική εμφάνι- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις αμορτισέρ λεις και εσύ. Αυτό φυσικά δεν
ση του 450 SR και τα αεροδυναμι- Διαδρομή (χλστ.) 130 σημαίνει ότι είναι αργό, άλλω-
κά φτερά, ίσως πιστέψεις ότι έχεις Φρένα Ε (χλστ.) Δ/320, 4Ε, ΑBS στε τα 5,2΄΄ που χρειάζεται για το
να κάνεις με μια ακραία μοτοσυ- Φρένα Π (χλστ.) Δ/220, 1Ε , ΑBS 0-100χλμ/ώρα το αποδεικνύουν
κλέτα που όπως κάθε supersport με τον καλύτερο τρόπο καθώς εί-
είναι ακατάλληλη για καθημερινή μετακίνηση. Η ναι μια επίδοση στην κορυφή της κατηγορίας.
πραγματικότητα όμως απέχει παρασάγγας, κάτι που Οι μαζεμένες διαστάσεις και το χαμηλό βάρος
καταλαβαίνεις μόλις αφήσεις τον μαλακό συμπλέ- είναι πολύτιμοι σύμμαχοι όταν οδηγείς στην πυ-
κτη και κάνεις τα πρώτα χιλιόμετρα στο αστικό πε- κνή κίνηση (οι καθρέπτες διπλώνουν εύκολα αν
ριβάλλον. Παρά τον τσαμπουκαλεμένο ήχο που στα στριμωχτείς) όπως και το αρκετά μεγάλο κόψιμο
¨ξερόγκαζα¨ συνοδεύεται με σκασίματα από την του τιμονιού, ενώ οι αναρτήσεις δεν σου ¨σπάνε¨
εξάτμιση, η λειτουργία του δικύλινδρου κινητήρα τη μέση στην παραμικρή λακκούβα, αποδεικνύ-
είναι τόσο ομαλή που πραγματικά σε ξαφνιάζει. Δεν οντας πως μπορείς να το χρησιμοποιείς για κάθε
υπάρχουν ξεσπάσματα, ούτε σκορτσαρίσματα. Δεν σου μετακίνηση, με την κατανάλωση να κυμαίνε-
έχει σημασία πότε και πώς θα ανοίξεις το γκάζι. Σε ται στα 5,2λτ/100χλμ. Φυσικά αν χρειαστεί θα βγει
κάθε περίπτωση, το 450 SR θα επιταχύνει γραμμικά και στον αυτοκινητόδρομο χωρίς κανέναν ενδοια-
μέχρι να φτάσει στα κόκκινα που αρέσκεται να δου- σμό, καθώς κρατά με άνεση ταχύτητες κοντά στα
λεύει, δηλώνοντας τις σπορ καταβολές του. Σε συν- 140χλμ/ώρα, μιας και το κοντέρ σταματά να ανεβαί-
δυασμό με την ομαλή απόκριση στο αρχικό άνοιγ- νει στα 190χλμ/ώρα. Σε κατωφέρεια είδαμε μέχρι
59 Eπιστροφή στα περιεχόμενα