Page 54 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 54
TEST Κawasaki
Versys 650
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
λιόμετρα, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο τόσο στα ταξίδια
Τεχνικά χαρακτηριστικά όσο και στην καθημερινότητα.
δοχές για παροχή 12v και
Κινητήρας Eπιδόσεις Χρήσιμο σε όλες τις συνθήκες ειδικά στους δρό-
Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 2,1
Κυβισμός (κ.εκ.) 649 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,9 μους της Ελλάδας είναι και το Traction control το
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 83 Χ 60 60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 5,3 οποίο έχει δύο επίπεδα παρεμβατικότητας, που αλ-
Συμπίεση (:1) 10,8 Απόσταση ακινητοποίησης
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 67/8.500 100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 45,1 λάζουν εν κινήσει, αλλά και δυνατότητα απενεργο-
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 6,2/7.000 ποίησης για τους ανήσυχους αναβάτες.
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 5,5
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 21 Γνωστό από την προηγούμενη γενιά, το ατσάλινο
πλαίσιο συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες του
θύρα USB που διατίθενται ως αξεσουάρ. αφού μαζί με το εντυπωσιακό αλουμινένιο ψαλί-
Κινητήρας δι αποτελούν μια δοκιμασμένη λύση που ταιριάζει
Ο αειθαλής δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 649 ακριβώς στον χαρακτήρα του Versys. Η μοτοσυκλέ-
κυβικών συνεχίζει να κινεί το Versys 650 αποδί- τα ζυγίζει 219 κιλά με πλήρη υγρά και στον τομέα
δοντας 67 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 6.2χλγμ ρο- των αναρτήσεων εφοδιάζεται με ανεστραμμένο πι-
πής στις 7.000 σ.α.λ. Όπως πολλά μοντέλα της ρούνι 41χιλ της Showa (διαθέτει ρύθμιση για την
Kawasaki εξοπλίζεται με μια δεύτερη σειρά πετα- επαναφορά στη δεξιά πλευρά και για την προφόρτι-
λούδων, η οποία ανοιγοκλείνει σύμφωνα με τις ση στην αριστερή) και μονό αμορτισέρ με ρύθμι-
εντολές της ECU ρυθμίζοντας ακριβώς τη ροή του ση για την προφόρτιση η οποία γίνεται χωρίς ερ-
αέρα εισαγωγής για να εξασφαλίζεται γαλεία.
η γραμμική απόκριση, συμβάλλο- Εξοπλισμός - τιμή Η Kawasaki επέλεξε κλασικές
ντας ώστε ο κινητήρας να είναι φι- ABS / Ρυθμ. l/8 λύσεις και στον τομέα της πέδη-
λικός σε όλο το φάσμα των στρο- Τraction Control / Ρυθμ. l/l σης, όπως άλλωστε συναντάμε
φών. Παράλληλα είναι και αρκετά Στροφόμετρο l και στις περισσότερες μοτοσυ-
οικονομικός μιας και η μέση κατα- Immobilizer l κλέτες της κατηγορίας. Οι δύο
Yπολογιστής ταξιδιού
l
νάλωση στη διάρκεια της δοκιμής Μερικός χιλιομετρητής l δίσκοι 300χιλ με τις διπίστονες
δεν ξεπέρασε τα 5,5 λτ/100χλμ Ένδειξη βενζίνης l δαγκάνες της Nissin μπροστά
με αποτέλεσμα η αυτονομία του Δείκτης θερμοκρασίας l και ο ένας δίσκος 250χιλ με τη
Θερμοκρασία περιβάλλοντος
l
Versys να φλερτάρει με τα 400 χι- Ζελατίνα / Ρυθμ. l/l μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας
Πλάγιο σταντ l
Κεντρικό σταντ 8 εταιρίας στο πίσω μέρος κάνουν
Χειρολαβές / Σχάρα l/l σωστά τη δουλεία τους, καθώς
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π l/l χρειάζονται 45,1m για να ακι-
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
-: δε διατίθεται νητοποιήσουν τη μοτοσυκλέτα
από τα 100-0 χλμ/ώρα, προσφέ-
ροντας παράλληλα και δυνατό αρχικό δάγκω-
μα. Τέλος, οι όμορφες 6κτινες ζάντες της προη-
γούμενης γενιάς παρέμειναν και ¨τυλίγονται¨ με
τα ελαστικά Sportmax της Dunlop σε διαστάσεις
PHOTO GALLERY 120/70-17 και 160/60-17.
Οδηγώντας
Το Versys 650 είναι μια μοτοσυκλέτα 24/7 και
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 54