Page 49 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 49

Suzuki GSX-8S


        ενώ οι τροχοί είναι 17 ιντσών και φο-  Εξοπλισμός - τιμή
        ρούν ελαστικά Dunlop RoadSport 2
                                                                         l/8
        διαστάσεων  120/70-17  εμπρός  και     ABS / Ρυθμ.               l/l
                                               Τraction Control / Ρυθμ.
        180/55-17 πίσω.                        Στροφόμετρο                 l
          Πρώτη επαφή                          Immobilizer                 l
                                               Yπολογιστής ταξιδιού
          Η ευκολία χειρισμών βρίσκεται σε     Μερικός χιλιομετρητής       l
                                                                           l
        πρώτο πλάνο, αφού ο μαλακός συ-        Ένδειξη βενζίνης            l
        μπλέκτης, το θετικό κιβώτιο ταχυτή-    Δείκτης θερμοκρασίας        l
                                               Θερμοκρασία περιβάλλοντος
                                                                           8
        των και η χαμηλή σέλα συνθέτουν        Ζελατίνα / Ρυθμ.            8
        ένα σύνολο που οδηγείς ευχάριστα       Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   8 /l
                                               Πλάγιο σταντ
        χωρίς να σε απασχολεί τίποτα παρά      Κεντρικό σταντ              l
                                                                           8
        μόνο το πώς θα απολαύσεις στο έπα-     Χειρολαβές / Σχάρα        8/8
        κρο τη διαδρομή. Στις συνεχόμενες      Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π    8/l        Το πιο κοντό τελικό που
                                               l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
        στροφές, το χαμηλό κέντρο βάρους         -: δε διατίθεται                       έχει τοποθετηθεί ποτέ σε
                                                                                        μοτοσυκλέτα της Suzuki.
        και  η  συνολική  γεωμετρία  δίνουν

        μια ανάλαφρη αίσθηση και παρά τις σχετικά μαλακές
        αναρτήσεις απολαμβάνεις πολύ καλή σταθερότητα. Η
        ροπή του κινητήρα και η κλιμάκωση του κιβωτίου κα-
        ταργούν τα αλλεπάλληλα ανεβοκατεβάσματα, αφού
        μπορείς να κινείσαι με μια ταχύτητα πάνω έχοντας πά-
        ντα διαθέσιμη δύναμη για γρήγορες επιταχύνσεις στις
        εξόδους των στροφών. Η άμεση απόκριση στις εντο-
        λές που δίνεις από το δεξί γκρίπ κλέβει κι εδώ την
        παράσταση, καθώς η δύναμη φτάνει στον πίσω τρο-
        χό χωρίς σκαλοπάτια και ξεσπάσματα, οπότε έχεις τον

        απόλυτο έλεγχο, ενώ η διαφορά ανάμεσα στις τρεις
        χαρτογραφήσεις  είναι  εμφανής,  οπότε  ρυθμίζεις  τη       Ή οθόνη έχει λειτουργία ημέρας – νύκτας και
        συμπεριφορά του ride-by-wire γκαζιού σύμφωνα με                           παρέχει πλήθος πληροφοριών.
        τα γούστα σου και τις συνθήκες που επικρατούν.
          Δεν είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τη GSX-
        8S σε αστικό περιβάλλον, εκεί δηλαδή που μάλλον
        θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, οπό-
        τε αναμένουμε να έρθει ξανά στα χέρια μας για μια

        πιο αναλυτική δοκιμή.













                                                                    Ή σέλα στενεύει στο εμπρός μέρος κάνοντας
                  Άλουμινένιο ψαλίδι για μικρότερο βάρος.          ακόμα πιο εύκολο το να πατήσεις στο έδαφος.

                                               49   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54