Page 48 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 48

Suzuki GSX-8S



        Τεχνικά χαρακτηριστικά
         Κινητήρας*
         Τύπος                            4T, 2Κ, Υ/Ψ, 4β
         Κυβισμός (κ.εκ.)                            776
         Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)            84 Χ 70
         Συμπίεση (:1)                              12,8
         Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                83 / 8500
         Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                   7.9 / 6800
         Τροφοδοσία                          Ηλ.Ψεκασμός
         Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)              14

        ιπποδύναμη σε σχέση με το V-STROM 800DE, οφεί-
        λεται στο διαφορετικό τελικό της εξάτμισης, καθώς           Το πίσω φωτιστικό σώμα βρίσκεται στη βάση
        είναι το πιο κοντό που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μο-                                            πινακίδας
        τοσυκλέτα  της  Suzuki,  με  στόχο  τη  συγκέντρωση

        των μαζών. H GSX-8S είναι διαθέσιμη και σε έκδοση
        για Α2 δίπλωμα με την ιπποδύναμη να περιορίζεται
        στους 47 ίππους, ώστε να προσελκύσει νέους ανα-
        βάτες και πιο ευρύ κοινό.
          Τα τρία modes λειτουργίας A, B και C δεν επηρεά-
        ζουν την μέγιστη απόδοση του κινητήρα, αλλά διαφο-
        ροποιούνται μόνο ως προς την απόκριση του γκαζιού,
        η οποία είναι πιο άμεση στο Α και πιο ήπια στο C. To
        traction control ρυθμίζεται από το 1 έως το 3 ή μπορεί
        να απενεργοποιηθεί. Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθ-             Ελάχιστη χρήση πλαστικών, σε κοινή θέα ο

        μός, τόσο πιο έντονη είναι η παρέμβαση του συστή-                      κινητήρας και το μπλε υποπλαίσιο
        ματος και φυσικά δεν υπάρχει εδώ η λειτουργία G για
        χρήση σε χώμα. Το πακέτο των ηλεκτρονικών περι-
        λαμβάνει ακόμα quick shifter για γρήγορα ανεβάσμα-
        τα και κατεβάσματα ταχυτήτων, Easy Start System και
        Low RPM Assist.
          Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
          Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο της GSX-8S σχεδι-

        άστηκε με στόχο την ευελιξία και την ευκολία χειρι-
        σμών, ενώ συνεργάζεται με βιδωτό υποπλαίσιο και
        αλουμινένιο ψαλίδι που ισορροπεί ιδανικά μεταξύ κα-
        τακόρυφης, πλευρικής και στρεπτικής ακαμψίας. Οι
        αναρτήσεις προέρχονται από την KYB με ανεστραμ-
        μένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ με ρύθμιση της προ-
        φόρτισης  ελατηρίου,  ενώ  στον  τομέα  των  φρένων
        έχουμε δυο δίσκους 310 χιλ. εμπρός και έναν 240
        χιλ. πίσω με στάνταρ ABS. Το βάρος ανακοινώνεται         Εντυπωσιακό και επιθετικό το μούτρο με έντονα
        στα 202 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων,                                 streetfighet στοιχεία

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     48
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53