Page 58 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 58

TEST        CFMOTO

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  450 SR
                                                                        Με μια ματιά
        καμία υστέρηση στην απόκρισή της, ενώ παρότι το
        όμορφο γυαλιστερό της πάνελ δημιουργεί καθρε-
        πτισμό που κάνει δύσκολη την ανάγνωσή της κά-
        τω από τον ήλιο, διακρίνεται για την υψηλή της ευ-
        κρίνεια και τα όμορφα γραφικά. Παρέχει όλες τις
        απαραίτητες πληροφορίες και το μενού είναι εξαι-
        ρετικά απλό στη χρήση, με την περιήγηση να γίνε-

        ται μέσω των ποιοτικών διακοπτών στο τιμόνι. Τις
        λειτουργίες ολοκληρώνει η δυνατότητα σύνδεσης
        με smartphone αλλά και με το προαιρετικό TBOX
        που λειτουργεί ως συσκευή τηλεμετρίας για πλη-
        ροφορίες σχετικά με τη λειτουργία της μοτοσυκλέ-
        τας, την οδήγηση, το ταξίδι κλπ, αλλά και ως αντι-     Τα φρένα της Brembo έχουν σωστή αίσθηση αλλά
        κλεπτικό ειδοποιώντας τον αναβάτη σε περίπτωση             και δύναμη που υπερκαλύπτει τις ανάγκες της

        που μετακινηθεί η μοτοσυκλέτα. Ως αξεσουάρ πα-                                                κατηγορίας
        ρέχεται και η θύρα USB η οποία τοποθετείται αρι- σθησης FCC, ενώ έχεις τη δυνατότητα  να αντιστρέ-
        στερά από την οθόνη.                                  ψεις τη φορά του λεβιέ ταχυτήτων για αγωνιστικές
          Κινητήρας                                           αλλαγές (1η πάνω). Για την τελική μετάδοση χρη-
          Σε αντίθεση με άλλες κινέζικες εταιρίες και πα- σιμοποιείται αλυσίδα της D.I.D, κάτι που φανερώ-
        ρότι συνεργάζεται στενά με την KTM, η CFMOTO  νει τις επιλεγμένες συνεργασίες της εταιρίας σε κά-
        αποφάσισε να σχεδιάσει και να κατασκευάσει μό- θε τομέα.
        νη της τον κινητήρα 449,5κ.εκ του 450 SR, δοκιμά-      Πλαίσιο-Άναρτήσεις-Φρένα
        ζοντάς τον για περισσότερες από 4.500 ώρες στο         Όπως  και  τα  μικρότερα  σπορ  μοντέλα  της

        όριο, χωρίς αυτός να παρουσιάσει κάποιο πρόβλη- CFMOTO, έτσι και το 450 SR χτίζεται γύρω από ένα
        μα, σύμφωνα με τις δηλώσεις της. Επέλεξε τη διά- ατσάλινο  πλαίσιο-υποπλαίσιο  χωροδικτύωμα,  κα-
        ταξη των δύο κυλίνδρων εν σειρά με στρόφαλο 270  θώς είναι μια λύση δοκιμασμένη και συνυφασμέ-
        μοιρών για να προσομοιάσει τη λειτουργία και τον  νη με σπορ κατασκευές. Ατσάλινο είναι και το ψαλί-
        ήχο των V2, ενώ χρησιμοποίησε δύο αντικραδασμι- δι, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας με πλήρη υγρά
        κούς άξονες, αλουμινένιο μπλοκ με κεραμική επί- σταματά τη ζυγαριά στα 179 κιλά, πριν ξεφύγει από
        στρωση,  σφυρήλατα  έμβολα,  κεφαλή  μαγνησίου,  τα δεδομένα της μικρής κατηγορίας. Κλασικές λύ-
        διαιρούμενες  μπιέλες  και  ενσωματωμένη  τρόμπα  σεις  συναντάμε  και  στον  τομέα  των  αναρτήσεων

        νερού, με αποτέλεσμα να αποδίδει 46,9 ίππους στις  καθώς εξοπλίζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 37χιλ
        10.000σ.α.λ και 4,0χλγμ ροπής στις 7.750σ.α.λ. (ο  (χωρίς δυνατότητα ρυθμίσεων) και μονό αμορτισέρ
        κόφτης εμφανίζεται στις 12.300σ.α.λ.).                (διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης του ελατηρίου) το
          Το 450 SR δεν διαθέτει γκάζι ride by wire και δι- οποίο εδράζεται με μοχλικό ακολουθώντας την πε-
        αφορετικές  χαρτογραφήσεις  όπως  τα  μεγαλύτε- πατημένη των μεγαλύτερων κατηγοριών.
        ρα μοντέλα της CFMOTO ούτε και traction control,       Από  μεγαλύτερες  κατηγορίες  προέρχεται  και  η
        μιας και όπως θα δούμε και παρακάτω η γραμμική  ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα Brembo M40 που
        απόδοση του κινητήρα το κάνει να περνά σε δεύτε- μαζί με τον δίσκο 320χιλ φροντίζει για το φρενάρι-
        ρη μοίρα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα ήταν  σμα της μοτοσυκλέτας, σε συνεργασία φυσικά με
        καλοδεχούμενο  στους  δρόμους  της  Ελλάδας.  Το  το δικάναλο ABS και τον δίσκο 220χιλ με τη μονο-

        6τάχυτο  κιβώτιο  συνεργάζεται  με  συμπλέκτη  ολί- πίστονη δαγκάνα στο πίσω μέρος. Οι τροχοί είναι
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     58
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63