Page 60 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 60
TEST CFMOTO
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 450 SR
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας Eπιδόσεις
Τύπος 4Τ, 2Κ, Y/Ψ 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 2
Κυβισμός (κ.εκ.) 449,5 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,3
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 72 Χ 55,2 60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 6,4
Συμπίεση (:1) 11.1 Απόσταση ακινητοποίησης
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 46,9 / 10.000 100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 44
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 4,0 / 7.750
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,2
και 202χλμ/ώρα πριν επέμβει ο κόφτης, έχοντας να
αντιμετωπίσουμε μόνο τον αέρα, καθώς η μικρή ζε-
λατίνα προστατεύει το κεφάλι σου αν σκύψεις πολύ,
Ή TFT οθόνη 5΄΄ ξεφεύγει από τα δεδομένα της
όχι όμως και τους ώμους που μένουν εκτεθειμένοι. κατηγορίας και παρότι το όμορφο γυαλιστερό της
Η προστασία από τον αέρα βέβαια λίγο θα σε απα- πάνελ κάνει δύσκολη την ανάγνωσή της κάτω από
σχολεί, καθώς ο μόνος λόγος για να ταξιδεύεις με τον ήλιο, διακρίνεται για την υψηλή της ευκρίνεια
μια τέτοια μοτοσυκλέτα είναι για να βρεθείς στον και τα όμορφα γραφικά
πλησιέστερο δρόμο με στροφές. Σε σφικτές διαδρο- τα ελαστικά της CST που εκπλήσσουν ευχάριστα,
μές με συνεχόμενες αλλαγές κατεύθυνσης μπορεί παρέχοντας μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Το πι-
να μην είναι το πιο ευέλικτο της κατηγορίας, όμως ρούνι σου δίνει την απαραίτητη εμπιστοσύνη για να
παίρνει το αίμα του πίσω στις πιο γρήγορες καμπές, βουτάς στις εισόδους, ενώ στο όριο θα εμφανιστούν
όταν σε προκαλεί να στρίψεις όπως έρχεσαι, εκ- κάποια κουνήματα από το πίσω αμορτισέρ που κά-
μεταλλευόμενος το στιβαρό του πλαίσιο αλλά και νουν τη ρύθμιση της προφόρτισης απαραίτητη, αν
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 60