Page 57 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 57
TEST CFMOTO
450 SR
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
τερη της κατηγορίας, σί- ανθρακονήματος σε
γουρα θα ήταν φαβορί. Η πολλά σημεία ενισχύ-
εμφάνιση του 450 SR εί- ουν τη σπορ αύρα που
ναι αναμφίβολα ένα από αποπνέει η μοτοσυκλέ-
τα πιο δυνατά του χαρ- τα ακόμη και όταν είναι
τιά αφού κρατά σε με- σταματημένη.
γάλο βαθμό τις γραμμές Άνεση – Εργονομία
του SR-C21, δείχνοντας Όπως προαναφέραμε
άκρως σύγχρονο και επι- μια μοτοσυκλέτα αυτής
θετικό από όποια γωνία της κατηγορίας οφεί-
και αν το κοιτάξεις. Υιο- λει να είναι σπορ αλλά
θετεί όλα τα στοιχεία που ταυτόχρονα πρακτική
θαυμάζουμε στις μεγαλύ- Ή σέλα μπορεί να μην διακρίνεται για το μαλακό και αυτό ακριβώς σκέ-
της αφρώδες είναι όμως ευρύχωρη, ενώ το ύψος
τερες superbikes όμως της στα 795χιλ από το έδαφος επιτρέπει να πατάς φτεσαι όταν κάτσεις στο
τα προσαρμόζει στη σχε- με χαρακτηριστική ευκολία στο έδαφος, χωρίς 450 SR. Η θέση οδήγη-
διαστική φιλοσοφία της καν να τεντώνεις τα πόδια σου. Το σκληρό σελάκι σης βάζει τον αναβάτη
CFMOTO, κάτι που ση- του συνεπιβάτη θα φανεί χρήσιμο μόνο σε μικρές μέσα στη μοτοσυκλέτα,
μαίνει πως καταλαβαί- διαδρομές και τα ψηλά τοποθετη-
νεις αμέσως ότι πρόκειται για τη μεγάλη αδελφή μένα κλιπ ον φροντίζουν ώστε να μην κουράζονται
της 300 SR. Φυσικά στην 450 SR εκτός από την εμ- οι καρποί, παρά τις αρκετά κλειστές γωνίες τους
φάνιση δόθηκε και μεγάλη σημασία στην αεροδυ- που θυμίζουν κλασικές supersport μοτοσυκλέτες.
ναμική, καθώς για τη σχεδίαση του φέρινγκ χρει- Η -ελαφρώς κατηφορική- σέλα μπορεί να μην δια-
άστηκαν περισσότερες από 200 προσομοιώσεις σε κρίνεται για το μαλακό της αφρώδες είναι όμως ευ-
υπολογιστή, περισσότερες από 30 ώρες δοκιμών ρύχωρη, ενώ το ύψος της στα 795χιλ από το έδα-
σε αεροσήραγγα αλλά και 20 αλλαγές μέχρι να πά- φος επιτρέπει να πατάς με χαρακτηριστική ευκολία
ρει την τελική του μορφή με τα αεροδυναμικά φτε- στο έδαφος, χωρίς καν να τεντώνεις τα πόδια σου.
ρά σε πρώτο πλάνο. Τα τελευταία εναρμονίζονται Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται και μια ψη-
με τη σχεδίαση του υπόλοιπου φέρινγκ και υπόσχο- λότερη σέλα (815χιλ) η οποία είναι σίγουρα καταλ-
νται αύξηση της κάθετης δύναμης κατά 2κιλά στα ληλότερη για τους αναβάτες πάνω από το 1,80 κα-
120χλμ/ώρα. θώς αμβλύνει τη γωνία που δημιουργεί η θέση των
Στο εμπρός μέρος εκτός από τα φτερά ξεχωρίζουν μαρσπιέ στα γόνατα, ενώ παράλληλα φέρνει τον
τα DRL φώτα ημέρας (ανάβουν διαδοχικά όταν γυρ- κορμό πιο πάνω στη μοτοσυκλέτα, δημιουργώντας
νάς τον διακόπτη) και η αρκετά μικρή ζελατίνα που πιο επιθετική στάση, κατάλληλη για σπορ οδήγηση.
συμβάλλει στη μίνιμαλ εικόνα, ενώ το ανασηκω- Όσον αφορά τον συνεπιβάτη, μια ματιά στο πίσω μέ-
μένο πίσω μέρος θυμίζει κάτι από Panigale, με τις ρος αρκεί για να καταλάβεις ότι έρχεται σε δεύτερη
χαρακτηριστικές οπές για τη δίοδο του αέρα. Κοι- μοίρα, αφού το σκληρό σελάκι που του αναλογεί θα
τώντας προσεκτικά στο πλάι θα παρατηρήσεις τα δι- φανεί χρήσιμο μόνο σε μικρές διαδρομές.
ακριτικά προστατευτικά (αναγκαία για κάθε sport Το 450 SR έχει τον τρόπο να κερδίζει τις εντυπώ-
μοτοσυκλέτα) που σε γλιτώνουν από έξοδα χωρίς σεις όχι μόνο όταν το κοιτάς από μακριά, αλλά και
όμως να είναι αντιαισθητικά όπως τα κλασικά ¨μα- όταν βλέπεις την κυρτή TFT οθόνη 5΄΄ που ξεφεύγει
νιτάρια¨. Η ποιότητα κατασκευής κινείται στα πρό- από τα δεδομένα της κατηγορίας, αποδεικνύοντας
τυπα της κατηγορίας, ενώ οι λεπτομέρειες με όψη ότι η CFMOTO βελτιώνεται σε κάθε τομέα. Δεν έχει
57 Eπιστροφή στα περιεχόμενα