Page 57 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 57

TEST         CFMOTO
                                                         450 SR
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        τερη  της  κατηγορίας,  σί-                                                      ανθρακονήματος        σε
        γουρα θα ήταν φαβορί. Η                                                          πολλά  σημεία  ενισχύ-
        εμφάνιση του 450 SR εί-                                                          ουν τη σπορ αύρα που
        ναι  αναμφίβολα  ένα  από                                                        αποπνέει η μοτοσυκλέ-
        τα  πιο  δυνατά  του  χαρ-                                                       τα ακόμη και όταν είναι
        τιά  αφού  κρατά  σε  με-                                                        σταματημένη.
        γάλο  βαθμό  τις  γραμμές                                                          Άνεση – Εργονομία

        του  SR-C21,  δείχνοντας                                                           Όπως προαναφέραμε
        άκρως σύγχρονο και επι-                                                          μια μοτοσυκλέτα αυτής
        θετικό  από  όποια  γωνία                                                        της  κατηγορίας  οφεί-
        και  αν  το  κοιτάξεις.  Υιο-                                                    λει να είναι σπορ αλλά
        θετεί όλα τα στοιχεία που                                                        ταυτόχρονα  πρακτική
        θαυμάζουμε στις μεγαλύ-        Ή σέλα μπορεί να μην διακρίνεται για το μαλακό    και αυτό ακριβώς σκέ-
                                      της αφρώδες είναι όμως ευρύχωρη, ενώ το ύψος
        τερες  superbikes  όμως       της στα 795χιλ από το έδαφος επιτρέπει να πατάς    φτεσαι όταν κάτσεις στο
        τα  προσαρμόζει  στη  σχε-       με χαρακτηριστική ευκολία στο έδαφος, χωρίς     450 SR. Η θέση οδήγη-
        διαστική  φιλοσοφία  της      καν να τεντώνεις τα πόδια σου. Το σκληρό σελάκι    σης  βάζει  τον  αναβάτη
        CFMOTO,  κάτι  που  ση-      του συνεπιβάτη θα φανεί χρήσιμο μόνο σε μικρές      μέσα στη μοτοσυκλέτα,
        μαίνει  πως  καταλαβαί-                                              διαδρομές   και  τα  ψηλά  τοποθετη-
        νεις αμέσως ότι πρόκειται για τη μεγάλη αδελφή  μένα κλιπ ον φροντίζουν ώστε να μην κουράζονται
        της 300 SR. Φυσικά στην 450 SR εκτός από την εμ- οι  καρποί,  παρά  τις  αρκετά  κλειστές  γωνίες  τους
        φάνιση δόθηκε και μεγάλη σημασία στην αεροδυ- που θυμίζουν κλασικές supersport μοτοσυκλέτες.
        ναμική, καθώς για τη σχεδίαση του φέρινγκ χρει- Η -ελαφρώς κατηφορική- σέλα μπορεί να μην δια-
        άστηκαν περισσότερες από 200 προσομοιώσεις σε  κρίνεται για το μαλακό της αφρώδες είναι όμως ευ-
        υπολογιστή,  περισσότερες από 30 ώρες δοκιμών  ρύχωρη, ενώ το ύψος της στα 795χιλ από το έδα-
        σε αεροσήραγγα αλλά και 20 αλλαγές μέχρι να πά- φος επιτρέπει να πατάς με χαρακτηριστική ευκολία

        ρει την τελική του μορφή με τα αεροδυναμικά φτε- στο έδαφος, χωρίς καν να τεντώνεις τα πόδια σου.
        ρά σε πρώτο πλάνο. Τα τελευταία εναρμονίζονται  Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται και μια ψη-
        με τη σχεδίαση του υπόλοιπου φέρινγκ και υπόσχο- λότερη σέλα (815χιλ) η οποία είναι σίγουρα καταλ-
        νται αύξηση της κάθετης δύναμης κατά 2κιλά στα  ληλότερη για τους αναβάτες πάνω από το 1,80 κα-
        120χλμ/ώρα.                                           θώς αμβλύνει τη γωνία που δημιουργεί η θέση των
          Στο εμπρός μέρος εκτός από τα φτερά ξεχωρίζουν  μαρσπιέ  στα  γόνατα,  ενώ  παράλληλα  φέρνει  τον
        τα DRL φώτα ημέρας (ανάβουν διαδοχικά όταν γυρ- κορμό πιο πάνω στη μοτοσυκλέτα, δημιουργώντας

        νάς τον διακόπτη) και η αρκετά μικρή ζελατίνα που  πιο επιθετική στάση, κατάλληλη για σπορ οδήγηση.
        συμβάλλει  στη  μίνιμαλ  εικόνα,  ενώ  το  ανασηκω- Όσον αφορά τον συνεπιβάτη, μια ματιά στο πίσω μέ-
        μένο πίσω μέρος θυμίζει κάτι από Panigale, με τις  ρος αρκεί για να καταλάβεις ότι έρχεται σε δεύτερη
        χαρακτηριστικές οπές για τη δίοδο του αέρα. Κοι- μοίρα, αφού το σκληρό σελάκι που του αναλογεί θα
        τώντας προσεκτικά στο πλάι θα παρατηρήσεις τα δι- φανεί χρήσιμο μόνο σε μικρές διαδρομές.
        ακριτικά  προστατευτικά  (αναγκαία  για  κάθε  sport   Το 450 SR έχει τον τρόπο να κερδίζει τις εντυπώ-
        μοτοσυκλέτα) που σε γλιτώνουν από έξοδα  χωρίς  σεις όχι μόνο όταν το κοιτάς από μακριά, αλλά και
        όμως να είναι αντιαισθητικά όπως τα κλασικά ¨μα- όταν βλέπεις την κυρτή TFT οθόνη 5΄΄ που ξεφεύγει
        νιτάρια¨. Η ποιότητα κατασκευής κινείται στα πρό- από τα δεδομένα της κατηγορίας, αποδεικνύοντας
        τυπα της κατηγορίας, ενώ οι λεπτομέρειες με όψη  ότι η CFMOTO βελτιώνεται σε κάθε τομέα. Δεν έχει


                                               57   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62