Page 347 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 347

Piaggio Beverly 300 S


        φιλοξενήσει  ένα  σεβαστό  βάρος!  Το  μόνο  που         ΤΕΧΝΙΚΑ
        μας έλειψε λίγο στους ανοιχτούς δρόμους ήταν             ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        η ζελατίνα, που ανήκει στον προαιρετικό εξοπλι-          Τύπος                         4Τ 1Κ, Υ/Ψ 4Β
        σμό στο Beverly 300 αλλά είναι πταίσμα μπροστά          Κινητήρας  Κυβισμός (κ.εκ.)              278
        στο σύνολο.                                              Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)          75x63
          Κινητήρας                                              Συμπίεση (:1)                           Δ/Α

          Με το Euro 5 να χτυπάει την πόρτα στο χώρο             Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)           25,8/8.000
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
                                                                                                    2,7/6.250
        της μοτοσυκλέτας η Piaggio προχώρησε σε πλή-             Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
        ρη  ανασχεδιασμό  και  εξέλιξη  του  κινητήρα  για       Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)           12
        μια κατηγορία που ο ανταγωνισμός ιπποδύναμης
        είναι αμείλικτος και τα κατάφερε περίφημα.               Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό με πρεσαριστά τμήματα
                                                                 Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
                                                                                              Πιρούνι Showa
          Πλέον ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 300 κυ-            Διαδρομή (χλστ.)                        100
        βικών αποδίδει 25,8 ίππους στις 8.000 στροφές           Αναρτήσεις - Φρένα   Αν. Π / Ρυθμίσεις   Δύο αμορτισέρ Showa, ΠΕ
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         96,5
        και 2,7 kgm ροπής στις 6.250 στροφές. Αυτό με-           Φρένα Ε (χλστ.)              Δ/300, 2Ε, ABS
        ταφράζετε σε αύξηση 23% και 16% σε σχέση με              Φρένα Π (χλστ.)              Δ/240, 1Ε, ABS
        το προηγούμενο μοντέλο. Για να κερδιθούν αυ-             Ελαστικό Ε                       110/70-16’’
        τές οι αυξήσεις και να συμβαδίσει ο κινητήρας με        Ελαστικά    Ελαστικό Π            140/70-14’’
        τις προδιαγραφές Euro 5 έγιναν αρκετές αλλαγές
        όπως  όπως  ανασχεδιασμένη  κεφαλή  και  αυλοί  Στο σύστημα πέδησης, η Piaggio τοποθέτησε στο
        εισαγωγής  και  εξαγωγής,  μεγαλύτερες  βαλβί- Beverly ένα μπροστινό δίσκο 300 χιλιοστών δι-
        δες κατά 3 χιλιοστά, νέο σχήμα πιστονιού και σύ- αμέτρου,  το  μεγαλύτερο  στη  κατηγορία  του,  σε
        στημα βαλβίδων με ράουλα αντί για «ποτηράκια»  συνδυασμό με έναν δίσκο 240 χιλιοστών στο πί-
        ενώ το μπεκ υψηλής πίεσης και το μπουζί ιριδί- σω μέρος. Ένας τελευταίας γενιάς δικάναλο ABS
        ου συμβάλλουν στην καλύτερη καύση. Ο κινητή- 10.0 της Bosch έχει αναλάβει τη σωστή διαχεί-

        ρας ελέγχεται από τον τελευταίας γενιάς εγκέφα- ριση του φρεναρίσματος των τροχών 16 και 14
        λο MIUG4 της Magneti Marelli.                         ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
          Πλαίσιο- Αναρτήσεις- Φρένα                           Στο δρόμο
          Η Piaggio έχτισε το Beverly πάνω σε διπλό πε-        Μετά από 20 χρόνια επιτυχιών και πλασαρίσμα-
        ριμετρικό πλαίσιο από ατσάλι, μια κατασκευή σω- τος στο Top 3 της Ελληνικής αγοράς, η οδηγική
        λήνων και πρεσαριστών κομματιών σε φιλοσοφία  αίσθηση που παίρνουμε από τα Beverly μας εκ-
        μοτοσυκλέτας. Η στιβαρότητα του πλαισίου και σε  πλήσσει ευχάριστα, όπως και αυτή τη φορά. Μέ-

        συνδυασμό με το μεταξόνιο των 1540 χιλιοστών  σα  στη  πόλη  ο  κινητήρας  των  300  κυβικών  θα
        προσφέρουν μια αίσθηση σιγουριάς και σταθερό- συμπεριφερθεί άψογα. Αν και εύστροφος την κα-
        τητας αλλά και ευελιξίας ανεξαρτήτως αν κινήσε  λύτερη  απόδοση  θα  την  πάρουμε  στις  μεσαίες
        μέσα στη πόλη η σε αυτοκινητόδρομο. Οι αναρ- στροφές χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς. Η δύ-
        τήσεις είναι μια προσφορά της Showa με ένα νέο  ναμη των 25,8 ίππων θα το κινήσει αξιοπρεπές
        πιρούνι  35  χιλιοστών  μπροστά  και  δυο  αμορτι- μέσα στη πόλη, αλλά και σε κοντινές εκτός από
        σέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση 5 θέσεων πίσω.  αυτήν.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352