Page 347 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 347
Piaggio Beverly 300 S
φιλοξενήσει ένα σεβαστό βάρος! Το μόνο που ΤΕΧΝΙΚΑ
μας έλειψε λίγο στους ανοιχτούς δρόμους ήταν ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
η ζελατίνα, που ανήκει στον προαιρετικό εξοπλι- Τύπος 4Τ 1Κ, Υ/Ψ 4Β
σμό στο Beverly 300 αλλά είναι πταίσμα μπροστά Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 278
στο σύνολο. Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 75x63
Κινητήρας Συμπίεση (:1) Δ/Α
Με το Euro 5 να χτυπάει την πόρτα στο χώρο Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 25,8/8.000
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
2,7/6.250
της μοτοσυκλέτας η Piaggio προχώρησε σε πλή- Τροφοδοσία Ψεκασμός
ρη ανασχεδιασμό και εξέλιξη του κινητήρα για Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12
μια κατηγορία που ο ανταγωνισμός ιπποδύναμης
είναι αμείλικτος και τα κατάφερε περίφημα. Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό με πρεσαριστά τμήματα
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
Πιρούνι Showa
Πλέον ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 300 κυ- Διαδρομή (χλστ.) 100
βικών αποδίδει 25,8 ίππους στις 8.000 στροφές Αναρτήσεις - Φρένα Αν. Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ Showa, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)
96,5
και 2,7 kgm ροπής στις 6.250 στροφές. Αυτό με- Φρένα Ε (χλστ.) Δ/300, 2Ε, ABS
ταφράζετε σε αύξηση 23% και 16% σε σχέση με Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS
το προηγούμενο μοντέλο. Για να κερδιθούν αυ- Ελαστικό Ε 110/70-16’’
τές οι αυξήσεις και να συμβαδίσει ο κινητήρας με Ελαστικά Ελαστικό Π 140/70-14’’
τις προδιαγραφές Euro 5 έγιναν αρκετές αλλαγές
όπως όπως ανασχεδιασμένη κεφαλή και αυλοί Στο σύστημα πέδησης, η Piaggio τοποθέτησε στο
εισαγωγής και εξαγωγής, μεγαλύτερες βαλβί- Beverly ένα μπροστινό δίσκο 300 χιλιοστών δι-
δες κατά 3 χιλιοστά, νέο σχήμα πιστονιού και σύ- αμέτρου, το μεγαλύτερο στη κατηγορία του, σε
στημα βαλβίδων με ράουλα αντί για «ποτηράκια» συνδυασμό με έναν δίσκο 240 χιλιοστών στο πί-
ενώ το μπεκ υψηλής πίεσης και το μπουζί ιριδί- σω μέρος. Ένας τελευταίας γενιάς δικάναλο ABS
ου συμβάλλουν στην καλύτερη καύση. Ο κινητή- 10.0 της Bosch έχει αναλάβει τη σωστή διαχεί-
ρας ελέγχεται από τον τελευταίας γενιάς εγκέφα- ριση του φρεναρίσματος των τροχών 16 και 14
λο MIUG4 της Magneti Marelli. ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Πλαίσιο- Αναρτήσεις- Φρένα Στο δρόμο
Η Piaggio έχτισε το Beverly πάνω σε διπλό πε- Μετά από 20 χρόνια επιτυχιών και πλασαρίσμα-
ριμετρικό πλαίσιο από ατσάλι, μια κατασκευή σω- τος στο Top 3 της Ελληνικής αγοράς, η οδηγική
λήνων και πρεσαριστών κομματιών σε φιλοσοφία αίσθηση που παίρνουμε από τα Beverly μας εκ-
μοτοσυκλέτας. Η στιβαρότητα του πλαισίου και σε πλήσσει ευχάριστα, όπως και αυτή τη φορά. Μέ-
συνδυασμό με το μεταξόνιο των 1540 χιλιοστών σα στη πόλη ο κινητήρας των 300 κυβικών θα
προσφέρουν μια αίσθηση σιγουριάς και σταθερό- συμπεριφερθεί άψογα. Αν και εύστροφος την κα-
τητας αλλά και ευελιξίας ανεξαρτήτως αν κινήσε λύτερη απόδοση θα την πάρουμε στις μεσαίες
μέσα στη πόλη η σε αυτοκινητόδρομο. Οι αναρ- στροφές χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς. Η δύ-
τήσεις είναι μια προσφορά της Showa με ένα νέο ναμη των 25,8 ίππων θα το κινήσει αξιοπρεπές
πιρούνι 35 χιλιοστών μπροστά και δυο αμορτι- μέσα στη πόλη, αλλά και σε κοντινές εκτός από
σέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση 5 θέσεων πίσω. αυτήν.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα