Page 345 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 345

Piaggio Beverly 300 S


          Εμφάνιση- ποιότητα κατασκευής
          Στα  χέρια  μας  ήρθε  η  έκδοση  S,  βαμμένη  σε
        γυαλιστερό  πορτοκαλί,  με  μαυρη  σέλα  και  γκρί
        τροχούς, δεν πέρασε απαρατήρητο ούτε από αρ-
        σενικά ούτε από θηλυκά βλέμματα! Το συγκεκρι-
        μένο χρώμα κάνει το ήδη μυώδες εμπρός μέρος

        του Beverly, να φαίνεται ακόμα μεγαλύτερο και
        σε  συνδυασμό  με  τον  ολοκαίνουργιο  LED  προ-
        βολέα, τα LED φλας, την κυψελοειδή γρίλια και  Ο  χώρος κάτω από τη σέλα θα φιλοξενήσει
        το νέο κατακόρυφο στοιχείο με V άνοιγμα σε κά-        άνετα 2 κράνη Jet ή ένα full-face με χώρο για
        νει να μην μπορείς να τραβήξεις από πάνω τα μά-       μικροαντικείμενα. Συμπληρωτικός χώρος υπάρχει
                                                              και στο μπροστινό ντουλαπάκι που ξεκλειδώνει
        τια σου! Το μάτι συνεχίζει ομαλά μέσω των δυνα-       μέσω του κεντρικού διακόπτη.
        μικών πλαϊνών τμημάτων που τονίζουν το sport

        χαρακτήρα του scooter και σε οδηγεί σαν φυσι-
        κή ροή στο πίσω μέρος όπου τα νέα, σχεδιασμέ-
        να από την αρχή, φωτιστικά τύπου LED σώματα
        έχουν περίοπτη θέση και δένουν αρμονικά με τις
        λεπτομέρειες  της  κυψελοειδής  γρίλιας.  Ουτε  η
        πινακίδα δεν γλύτωσε από το σχεδιαστικό οίστρο
        και  κατέβηκε  στο  ύψος  του  τροχού.  Στην  ίδια
        redesign λογική είναι και οι νέοι τροχοί, η σέλα      Το Beverly φέρνει στο μπροστινό τροχό του τον
        και το καπάκι της εξάτμισης στη δεξιά πλευρά.         μεγαλύτερο σε διάμετρο δίσκο στην κατηγορία του,
          Το  αξιοσημείωτο  σε  όλο  αυτή  την  καινούργια    300 χιλιοστών.
        σχεδίαση είναι ότι η Piaggio κατάφερε να διατη- όπου το απόλυτα σωστό γέμισμα της θα σε κρα-
        ρήσει το ήδη υψηλό ποιοτικό επίπεδο του Beverly.  τήσει ξεκούραστο για αρκετές ώρες. Σε συνδυα-

        Ολα τα κομμάτια δένουν και κουμπώνουν άρτια  σμό με τις μεγαλύτερες πλατφόρμες σε μήκος και
        μεταξύ του, χωρίς “ανεξήγητα” τριξίματα και κε- πλάτος  (μιλάει  άνθρωπος  που  φοράει    49  νού-
        νά αν και οπτικά μπορεί να σε μπερδέψουν!             μερο παπούτσι) η εργονομία που σου δίνει η θέ-
          Ανεση- εργονομία                                    ση οδήγησης είναι κατάλληλη για όλα τα ύψη! Ο
          Με  την  βαριά  κληρονομιά  που  έχει  τα  τελευ- συνεπιβάτης  πίσω  θα  βολευτεί  κι  αυτός  άνετα,
        ταία 20 χρόνια στο επίπεδο της άνεσης, το νέο  ανεξαρτήτου αν ο ίδιος και ο οδηγός ξεπερνάνε
        Beverly είχε θέσει από την αρχή υψηλά το επίπε- το 1,80 σε ύψος, θα βρεί εύκολα τις χειρολαβές
        δο σε αυτό τον τομέα, και τον πέρασε. Η σέλα του  και θα ανοίξει χωρίς να λερώσει τα χέρια τους τα

        πραγματικά είναι για σεμινάριο άνεσης και σχή- επανασχεδιασμένα μαρσπιέ με τη φτέρνα του πο-
        ματος. Δεν κουράζει καθόλου, ούτε μέσα στη πό- διού του.
        λη με χαμηλές ταχύτητες και σταματήμα όπου το          Στο τιμόνι πλέον υπάρχει μια LCD οθόνη που θα
        σχήματα της σε βοηθάει να ανεβοκατεβάζεις εύ- σου δείξει ότι χρειαστείς στη διαδρομή σου μόνο
        κολα τα πόδια σου, ούτε σε αυτοκινητόδρομους  με το πάτημα ενός διακόπτη και είναι ευδιάκρι-









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350