Page 342 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 342
Piaggio Beverly 300-400 2021
κτικά όμοιο σε σχήμα, χώρο και λειτουργικότητα νητήρας είναι ισχυρότεροι από ποτέ και πιο εξελιγ-
με αυτό του προηγούμενου μοντέλου, ενώ φέρει μένοι από ποτέ. Ξεκινώντας από το μοντέλο των 300
και παροχή ρεύματος USB. H δυνατότητα του να κυβικών, που επί σειρά ετών πλασάρεται στο… Top
κλειδώνει και η εύκολη πρόσβαση με πάτημα του 3 της ελληνικής αγοράς, ο μονοκύλινδρος κινητήρας
κεντρικού διακόπτη είναι ατού ευχρηστίας, αν και αποδίδει πλέον 25,8 ίππους και 2,7 kgm ροπής, στις
θα θέλαμε το ντουλαπάκι να μπορεί να ανοίξει 8.000 και 6.250 στροφές αντίστοιχα, τιμές αυξημέ-
και με τον διακόπτη στην θέση off – είναι ξεκλεί- νες κατά 23% και 16% σε σχέση με το προηγούμε-
δωτο, μόνο αν το scooter είναι «on». Ο γάντζος νο μοντέλο. Πολλές αλλαγές, όπως ανασχεδιασμένη
της ποδιάς είναι ιδιαίτερα ποιοτικός, ενώ εμφανί- κεφαλή και αυλοί εισαγωγής και εξαγωγής, μεγαλύ-
ζεται ικανός να «φιλοξενήσει» αρκετά αντικείμε- τερες βαλβίδες κατά 3 χιλιοστά, νέο σχήμα πιστονιού
να που μπορούν να κρεμαστούν ανάμεσα στα πό- και σύστημα βαλβίδων με ράουλα αντί για «ποτηρά-
δια του αναβάτη –μιας και το πάτωμα δεν είναι κια», έχουν γίνει στον κινητήρα για αύξηση της απο-
πλήρως επίπεδο, λόγω του ρεζερβουάρ. δοτικότητας του, ενώ το μπεκ υψηλής πίεσης και το
Κινητήρες μπουζί ιριδίου συμβάλλουν στην καλύτερη καύ-
Με τον ανταγωνισμό ισχύος να γίνεται αμείλικτος ση. Ο κινητήρας ελέγχεται από τον τελευταίας γε-
στην κατηγορία, η Piaggio έπρεπε να απαντήσει άμε- νιάς εγκέφαλο MIUG4 της Magneti Marelli.
σα. Για αυτό, τόσο ο 300άρης όσο και ο 400άρης κι- Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
Eπιστροφή στα περιεχόμενα