Page 343 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 343

Piaggio Beverly 300-400 2021


          Η νέα οικογένεια Beverly χτίζεται πάνω σε ένα          ΤΕΧΝΙΚΑ
        πλαίσιο από ατσάλι, με κατασκευή που συνδυά-             ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        ζει  σωλήνες  και  πρεσαριστά  κομμάτια  σε  φιλο-
        σοφία  μοτοσυκλέτας.  Τις  αναρτήσεις  παρέχει  η        Τύπος                         4Τ 1Κ, Υ/Ψ 4Β
                                                                                                         278
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        Showa, με ένα νέο πιρούνι 35 χιλιοστών διαμέ-           Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   75x63
        τρου εμπρός και δύο αμορτισέρ διπλής ενέργει-            Συμπίεση (:1)                           Δ/Α

        ας πίσω. Τα αμορτισέρ, ρυθμίζονται σε 5 θέσεις           Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)           25,8/8.000
        προφόρτισης.                                             Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 2,7/6.250
          Στο δρόμο                                              Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
                                                                                                           12
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
          Έχοντας να οδηγήσουμε τόσο το Beverly 300,
        όσο και το Beverly 400, η διαδρομή που χάρα-             Τύπος  Ατσ. σωληνωτό με πρεσαριστά τμήματα
        ξαν οι άνθρωποι της Piaggio ήταν μικτή, αρκετά           Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Πιρούνι Showa
                                                                                                         100
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        μεγάλη σε απόσταση ώστε να γνωρίσουμε όλες              Αναρτήσεις - Φρένα   Αν. Π / Ρυθμίσεις   Δύο αμορτισέρ Showa, ΠΕ
                                                                                                         96,5
        τις πτυχές των δύο νέων μοντέλων. Ξεκινάμε την           Διαδρομή (χλστ.)             Δ/300, 2Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        βόλτα μας με το Beverly 400, το οποίο φέρει την          Φρένα Π (χλστ.)              Δ/240, 1Ε, ABS
        δική του «τουριστική-σπορ» αύρα, σε σχέση με το
        «πασπαρτού»  300άρι  μοντέλο.  Το  πρώτο  κομμάτι       Ελαστικά    Ελαστικό Ε            110/70-16’’
                                                                                                  140/70-14’’
                                                                 Ελαστικό Π
        της διαδρομής, περιλαμβάνει ένα υπέροχο παραλι-
        ακό πέρασμα επαρχιακού δρόμου και από τα πρώ-
        τα χιλιόμετρα, το Beverly 400 κάνει σαφή τον ροπά-    λαβαίνεις αμέσως τις διαφορές του ενός κινητήρα
        το χαρακτήρα του κινητήρα του και την ικανότητα       από τον άλλο. Το μοτέρ των 300 κυβικών είναι εύ-
        να κινηθεί σε touring ρυθμούς.  Η λειτουργία θυ-      στροφο, παράγει ελάχιστους κραδασμούς σε επίπε-
        μίζει  κάτι  από  μονοκύλινδρη  μοτοσυκλέτα,  χωρίς   δο… αμελητέο και αποδίδει με τον καλύτερο τρό-
        όμως κραδασμούς, ενώ η εμπλοκή της μετάδοσης          πο  στις  μεσαίες  στροφές,  ακριβώς  εκεί  που  θα

        είναι γρήγορη προσφέροντας δυνατές εκκινήσεις.        λειτουργήσει εντός πόλης. Στην σέλα του Beverly
        Στον δρόμο, η κλιμάκωση του CVT συμβάλλει στην        300, οδηγήσαμε τα περισσότερα «αστικά» χιλιό-
        γραμμική και αδιάκοπη παροχή της ισχύος  του βελ-     μετρα  της  δοκιμής  –ούτως  ή  άλλως,  οι  περισ-
        τιωμένου σε ισχύ και ροπή «μεγάλου» κινητήρα της      σότεροι που θα το επιλέξουν, θα το κάνουν για
        γκάμας.  Οδηγώντας  σε  περιβάλλον  επαρχιακού,       εντός πόλης και καθημερινή μετακίνηση.  Οι σχε-
        καταλαβαίνεις  γρήγορα  ότι  ο  400άρης  κινητήρας    δόν 26 ίπποι του 300άρη κινητήρα είναι επαρκείς
        λατρεύει να λειτουργεί στην μεσαία και ψηλή πε-       για την πολυχρηστική ταυτότητα του Beverly, χω-

        ριοχή στροφών με την απόδοση του να κορυφώνε-         ρίς το μοτέρ να εστιάζει στις συγκινήσεις επιδό-
        ται. Εντός πόλης και σε πιο αργούς ρυθμούς,  προ-     σεων μιας και ο τρόπος λειτουργίας του εστιάζει
        τάσσει την άμεση απόκριση του και την πληθώρα         στην άνεση και την ποιότητα κύλισης. Στην εκκί-
        ροπής στις χαμηλομεσαίες στροφές, γεγονότα που        νηση, το 300άρι μοντέλο «συμπλέκει» πιο αργά,
        τον καθιστούν αρκούντως ζωηρό για τους λάτρεις        ωστόσο κυκλοφορώντας εντός των τειχών, η πο-
        μιας  ανάλογης  συμπεριφοράς.  Ανεβαίνοντας  στο      λυτελής λειτουργία του και η προθυμία του στην
        Beverly 300 για το άλλο μισό της διαδρομής, κατα-     μεσαία περιοχή κάνουν την διαφορά.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348