Page 343 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 343
Piaggio Beverly 300-400 2021
Η νέα οικογένεια Beverly χτίζεται πάνω σε ένα ΤΕΧΝΙΚΑ
πλαίσιο από ατσάλι, με κατασκευή που συνδυά- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
ζει σωλήνες και πρεσαριστά κομμάτια σε φιλο-
σοφία μοτοσυκλέτας. Τις αναρτήσεις παρέχει η Τύπος 4Τ 1Κ, Υ/Ψ 4Β
278
Κυβισμός (κ.εκ.)
Showa, με ένα νέο πιρούνι 35 χιλιοστών διαμέ- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 75x63
τρου εμπρός και δύο αμορτισέρ διπλής ενέργει- Συμπίεση (:1) Δ/Α
ας πίσω. Τα αμορτισέρ, ρυθμίζονται σε 5 θέσεις Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 25,8/8.000
προφόρτισης. Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 2,7/6.250
Στο δρόμο Τροφοδοσία Ψεκασμός
12
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
Έχοντας να οδηγήσουμε τόσο το Beverly 300,
όσο και το Beverly 400, η διαδρομή που χάρα- Τύπος Ατσ. σωληνωτό με πρεσαριστά τμήματα
ξαν οι άνθρωποι της Piaggio ήταν μικτή, αρκετά Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Πιρούνι Showa
100
Διαδρομή (χλστ.)
μεγάλη σε απόσταση ώστε να γνωρίσουμε όλες Αναρτήσεις - Φρένα Αν. Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ Showa, ΠΕ
96,5
τις πτυχές των δύο νέων μοντέλων. Ξεκινάμε την Διαδρομή (χλστ.) Δ/300, 2Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
βόλτα μας με το Beverly 400, το οποίο φέρει την Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS
δική του «τουριστική-σπορ» αύρα, σε σχέση με το
«πασπαρτού» 300άρι μοντέλο. Το πρώτο κομμάτι Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-16’’
140/70-14’’
Ελαστικό Π
της διαδρομής, περιλαμβάνει ένα υπέροχο παραλι-
ακό πέρασμα επαρχιακού δρόμου και από τα πρώ-
τα χιλιόμετρα, το Beverly 400 κάνει σαφή τον ροπά- λαβαίνεις αμέσως τις διαφορές του ενός κινητήρα
το χαρακτήρα του κινητήρα του και την ικανότητα από τον άλλο. Το μοτέρ των 300 κυβικών είναι εύ-
να κινηθεί σε touring ρυθμούς. Η λειτουργία θυ- στροφο, παράγει ελάχιστους κραδασμούς σε επίπε-
μίζει κάτι από μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα, χωρίς δο… αμελητέο και αποδίδει με τον καλύτερο τρό-
όμως κραδασμούς, ενώ η εμπλοκή της μετάδοσης πο στις μεσαίες στροφές, ακριβώς εκεί που θα
είναι γρήγορη προσφέροντας δυνατές εκκινήσεις. λειτουργήσει εντός πόλης. Στην σέλα του Beverly
Στον δρόμο, η κλιμάκωση του CVT συμβάλλει στην 300, οδηγήσαμε τα περισσότερα «αστικά» χιλιό-
γραμμική και αδιάκοπη παροχή της ισχύος του βελ- μετρα της δοκιμής –ούτως ή άλλως, οι περισ-
τιωμένου σε ισχύ και ροπή «μεγάλου» κινητήρα της σότεροι που θα το επιλέξουν, θα το κάνουν για
γκάμας. Οδηγώντας σε περιβάλλον επαρχιακού, εντός πόλης και καθημερινή μετακίνηση. Οι σχε-
καταλαβαίνεις γρήγορα ότι ο 400άρης κινητήρας δόν 26 ίπποι του 300άρη κινητήρα είναι επαρκείς
λατρεύει να λειτουργεί στην μεσαία και ψηλή πε- για την πολυχρηστική ταυτότητα του Beverly, χω-
ριοχή στροφών με την απόδοση του να κορυφώνε- ρίς το μοτέρ να εστιάζει στις συγκινήσεις επιδό-
ται. Εντός πόλης και σε πιο αργούς ρυθμούς, προ- σεων μιας και ο τρόπος λειτουργίας του εστιάζει
τάσσει την άμεση απόκριση του και την πληθώρα στην άνεση και την ποιότητα κύλισης. Στην εκκί-
ροπής στις χαμηλομεσαίες στροφές, γεγονότα που νηση, το 300άρι μοντέλο «συμπλέκει» πιο αργά,
τον καθιστούν αρκούντως ζωηρό για τους λάτρεις ωστόσο κυκλοφορώντας εντός των τειχών, η πο-
μιας ανάλογης συμπεριφοράς. Ανεβαίνοντας στο λυτελής λειτουργία του και η προθυμία του στην
Beverly 300 για το άλλο μισό της διαδρομής, κατα- μεσαία περιοχή κάνουν την διαφορά.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα