Page 351 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 351
Piaggio Beverly 400 S
Πλαίσιο- Αναρτήσεις- Φρένα ΤΕΧΝΙΚΑ
Η Piaggio προχώρησε σε εξέλιξη του ήδη υπάρ- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
χοντος διπλού περιμετρικού πλαισίου από ατσάλι, Τύπος 1Κ, 4T, Υ/Ψ
με κατασκευή που συνδυάζει σωλήνες και πρε- Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 399
σαριστά κομμάτια και έχτισε εκεί το νέο Beverly. Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 84x72
Στις αναρτήσεις έχουμε ένα καινούργιο σετ της Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 35,4/7,500
Showa με πιρούνι διαμέτρου 35 χιλιοστών μπρο- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 3,8/5.500
στά και δυο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρ- Τροφοδοσία Ψεκασμός
τιση 5 θέσεων πίσω. Ξέροντας τα συστατικά για Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12
ένα πετυχημένο σύστημα πέδησης, οι Ιταλοί το-
ποθέτησαν στο μπροστινό τροχό ένα δίσκο 300 Τύπος Ατσάλινο, σωληνωτό συγκολλητό
Υδραυλικό
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
χιλιοστών, ο μεγαλύτερος στη κατηγορία και στο τηλεσκοπικό πιρούνι 35 χιλιοστών
πίσω ένα 240 χιλιοστών που συνεργάζονται με Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ
διπλής ενέργειας/ ΠΕ
τον τελευταίας γενιάς ABS 10.0 της Bosch. Οι Φρένα Ε (χλστ.) Δ,300χλστ., δαγκάνες 4Ε
ζάντες μπορεί μεν να είναι ανασχεδιασμένες αλ- Φρένα Π (χλστ.) Δ, 240 χλστ., δαγκάνα 1Ε
λά οι διαστάσεις έχουν παραμείνει ίδιες, στις 16 Ελαστικό Ε 120/70-17’’
ίντσες μπροστά και στις 14 ίντσες πίσω, με τη δι- Ελαστικά Ελαστικό Π 150/70-14’’
αφορά στο 400αρι από τον μικρό του αδερφό να
είναι το μεγαλύτερο πέλμα και το προφίλ του ελα- 50 χιλιόμετρα στο κοντέρ να έρχονται σε 2,9 δευ-
στικού κατά 10 χιλιοστά. τερόλεπτα, τα 100 χιλιόμετρα σε 9,8 δευτερόλε-
Στο δρόμο πτα και να χρειάζεται μόλις 6,9 δευτερόλεπτα σε
Με το πρώτο πάτημα του γκαζιού αντιληφθή- ρεπρίζ για να φτάσει από 50 στα 100 χλμ/ώρα.
καμε τη δύναμη και το ροπάτο χαρακτήρα του Το μεταξόνιο των 1540 χιλιοστών, οι μεγάλοι
Beverly 400S. Τα σχεδόν 35 άλογα του είναι πά- τροχοί και το στιβαρό πλαίσιο είναι συνδυασμός
ντα έτοιμα να κινήσουν γρήγορα το scooter και που κερδίζει και θα προσφέρει στον αναβάτη
θα κάνουν την προσπέραση παιχνιδάκι, χωρίς να την αίσθηση της σιγουριάς και της σταθερότητας
το ενδιαφέρει αν έχετε πίσω συνεπιβάτη. Ο κινη- ακόμα και σε τριψήφια νούμερα, χωρίς να μειώ-
τήρας λατρεύει να δουλεύει στις μεσαίες και ψη- νει όμως την ευελιξία του.
λές στροφές όπου η απόδοση του κορυφώνεται Το «συμπυκνωμένο» Sport-GT θα βολευτεί και
και μπορεί να απλώσει γραμμικά κι αδιάκοπα την θα δείξει τις αρετές του καλύτερα σε ανοιχτούς
ισχύ του. δρόμους με την κατανάλωση να είναι χαμηλότε-
Σε εκκινήσεις, ειδικά σε περίπτωση που έχει ρη σε σχέση με την κίνηση μέσα στη πόλη όπου
απενεργοποιημένο το ASR, η γρήγορη εμπλοκή θα ανταπεξέλθει σε ικανοποιητικό βαθμό χά-
της μετάδοσης θα δώσει στον αναβάτη ένα δυ- ρη στην άμεση απόκριση του και στο πλεόνασμα
νατό ξεκίνημα θυμίζοντας μονοκύλινδρη μοτοσυ- ροπής που έχει. Η ποιότητα κύλισης είναι υψη-
κλέτα χωρίς όμως τους άχαρους κραδασμούς. Η λή ανεξαρτήτου της διαδρομής που θα ακολου-
αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή του Beverly φαί- θήσει ο αναβάτης κάτι που χαρακτηρίζει τον ιτα-
νεται καθαρά και στις μετρήσεις του με τα πρώτα λικό οίκο.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα