Page 159 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 159

Honda Forza 300
                                                Kymco DT X 360


        του τιμονιού. Η διέλευση ανάμεσα στα αυτοκίνητα                    Τεχνικά xαρακτηριστικά
        δεν θα αποτελέσει ποτέ πρόβλημα, ενώ όταν η κί-       Κινητήρας
        νηση αραιώσει και ανοίξεις περισσότερο το γκάζι      Τύπος                               4T 1K, Y/Ψ 4Β
        θα δεις ότι ο κινητήρας είναι πρόθυμος να επιταχύ-   Κυβισμός (κ.εκ.)                              321
                                                                                                           Δ/Α
                                                             Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        νει σε όλο το φάσμα των στροφών, μέχρι να στείλει    Συμπίεση (:1)                                 Δ/Α
        το κοντέρ πάνω από τα 145 χλμ/ώρα. Αν στα παρα-      Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                 28,6/7.500
                                                                                                     3,0/5.750
        πάνω συνυπολογίσεις τα 10.3΄΄ που χρειάζονται για    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                      Ψεκασμός
                                                             Τροφοδοσία
        το 0-100χλμ/ώρα, τη χαμηλή κατανάλωση αλλά και       Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)               12,5
        το traction control που δεν σε κόβει χωρίς λόγο, εί-  Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                      3,8
        ναι εύκολο να καταλάβεις γιατί ο G5-SC είναι από       Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
                                                                                           Ατσάλινο σωληνωτό
        τους πιο επιτυχημένους κινητήρες της κατηγορίας.     Τύπος                        Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                             Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
          Κινούμενος στην πόλη και βλέποντας δίπλα σου       Διαδρομή (χλστ.)                              Δ/Α
        τις  κακοτεχνίες  των  ελληνικών  δρόμων,  θα  σκε-  Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις       Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                           Δ/Α
        φτείς ότι ένα crossover σκούτερ δεν είναι καθό-      Διαδρομή (χλστ.)                       Δ, 3Ε, ABS
                                                             Φρένα Ε (χλστ.)
        λου άσχημη ιδέα, αλλά θα καταλάβεις επίσης ότι       Φρένα Π (χλστ.)                        Δ, 2Ε, ABS
        η ¨σκληρή¨ εμφάνιση συμβαδίζει με τη λειτουρ-          Τροχοί - Ελαστικά
        γία των αναρτήσεων. Στις λακκούβες θα καταλά-        Ελαστικό Ε                            120/80-14’’
                                                                                                   150/70-13’’
                                                             Ελαστικό Π
        βεις ότι  η  Kymco επέλεξε  να  δώσει  μεγαλύτερο
        βάρος  στη  σπορ  συμπεριφορά,  οπότε  είναι  σί- αφορά με το DT Χ είναι ότι σε αυτές τις εξορ-
        γουρο πως θα ψαχτείς με τη ρύθμιση προφόρτι- μήσεις μπορεί να περιλαμβάνεται και χώμα. Δεν
        σης των πίσω αμορτισέρ, για να επιτύχεις τον ιδα- πρέπει φυσικά να ξεχνάς ότι πρόκειται για σκού-
        νικό συνδυασμό άνεσης-απόδοσης για εσένα. Αν  τερ και όχι για εντούρο, οπότε μην περιμένεις ότι
        βέβαια έχεις βρεθεί σε δρόμο με στροφές θα  θα μπορείς να οδηγείς όρθιος περνώντας μέσα
        σκεφτείς δύο φορές τη συγκεκριμένη αλλαγή,  από βράχια κλπ. Οι εκτός δρόμου διελεύσεις θα
        αφού  η  συμπεριφορά  του  DT  X  είναι  κάτι  πα- πρέπει να περιορίζονται σε βατούς χωματόδρο-

        ραπάνω από ευχάριστη. Βουτά από στροφή σε  μους, όπου τα ελαστικά θα σου δώσουν μεγαλύ-
        στροφή με ιδιαίτερη ευκολία αλλά και με μεγάλα  τερη αυτοπεποίθηση όταν θελήσεις να κατέβεις
        περιθώρια κλίσης, χωρίς να ακούς το κεντρικό  σε μια παραλία που είδες από ψηλά ή όταν εξε-
        σταντ να βρίσκει στην άσφαλτο κάθε φορά που  ρευνήσεις πού τελειώνει ένα μονοπάτι, στοιχεία
        πλαγιάζεις λίγο παραπάνω, όπως συμβαίνει συ- που αυτομάτως κάνουν κάθε σου εκδρομή πολύ
        χνά σε σκούτερ της κατηγορίας. Τα φρένα ολο- πιο ενδιαφέρουσα. Αυτό άλλωστε είναι και το ζη-
        κληρώνουν το πακέτο με δύναμη αλλά και σω- τούμενο από ένα τέτοιο σκούτερ.

        στή αίσθηση (45,2 μέτρα για το 100-0χλμ/ωρα),
        ενώ η νέα θέση οδήγησης σου επιτρέπει να εκ-
        μεταλλευτείς τα παραπάνω στοιχεία τόσο σε γρή-         Η άποψή μας
        γορους ρυθμούς όσο και σε χαλαρές βόλτες. Αν           Το πρώτο μεσαίο σκούτερ με adventure χαρακτηριστι-
        από την άλλη σου αρέσουν οι πιο μακρινές εξορ-         κά αποδεικνύεται ό,τι πρέπει για την Ελλάδα, καθώς οι
                                                               ομορφιές της χώρας μας δεν περιορίζονται στις πόλεις.
        μήσεις, το μόνο που θα χρειαστείς είναι η μεγα-        Χωρίς να χάνει την πρακτικότητα ή την άνεση που χα-
        λύτερη ζελατίνα από τον κατάλογο των αξεσου-           ρακτηρίζει την κατηγορία και με τιμή που δεν ξεφεύγει
        άρ, αφού τα GT χαρακτηριστικά σου επιτρέπουν           προς τα πάνω, το DT X σου δίνει ένα επιπλέον κίνητρο
                                                               για να ανακαλύψεις τον ταξιδιώτη που κρύβεις μέσα
        να ταξιδέψεις στον αυτοκινητόδρομο, διατηρώ-           σου, ακόμα και στις καθημερινές σου μετακινήσεις.

        ντας με άνεση ταχύτητες 120-130χλμ/ώρα. Η δι-
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164