Page 155 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 155
Honda Forza 300
KYMCO Downtown 350 Noodoe TCS
περίπτωση του Downtown και η ρύθμιση του απο- Τεχνικά xαρακτηριστικά
δεικνύεται σωστή για την περίσταση. Οι 29 ζωηρό- Κινητήρας
τατοι ίπποι του G5 είναι ικανοί να «σπάσουν» την Τύπος 4T 1K, YΥ/Ψ 4Β
πρόσφυση του πίσω ελαστικού πολύ εύκολα σε Κυβισμός (κ.εκ.) 321
Δ/Α
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
ένα κακό οδόστρωμα ή σε ολισθηρές συνθήκες Συμπίεση (:1) Δ/Α
και αυτό δεν είναι κάτι που απαραίτητα θέλεις, όταν Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 29/7.500
3,1/6.000
οδηγείς ένα GT Scooter. Το traction control ανι- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ψεκασμός
Τροφοδοσία
χνεύει εύκολα και γρήγορα τάσεις ολίσθησης και Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12,5
επεμβαίνει αμέσως, ίσως αρκετά έντονα κατά πε- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,9
ρίπτωση αλλά ποτέ απότομα. Φυσικά η δυνατότητα Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 145
απενεργοποίησης του παραμένει για όποιον το επι- Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Τύπος
Ατσάλινο σωληνωτό
θυμεί. Κατά τα άλλα, το Downtown εξακολουθεί να Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
παρουσιάζει μια premium οδηγική ταυτότητα, με Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
σπορ στοιχεία στην συμπεριφορά του. Η ποιότητα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)
Δ/Α
κύλισης βρίσκεται πολύ ψηλά και η γεωμετρία του Φρένα Ε (χλστ.) Δ, 3Ε, ABS
μοντέλου ωφελεί την σταθερότητα στο δρόμο. Οι Φρένα Π (χλστ.) Δ, 2Ε, ABS
αναρτήσεις λειτουργούν αρκετά καλά σε γενικές Τροχοί - Ελαστικά 120/80-14’’
Ελαστικό Ε
γραμμές «εξομαλύνοντας» τις οδικές ανωμαλίες Ελαστικό Π 150/70-13’’
χωρίς δράματα. Τα δύο αμορτισέρ πίσω ίσως σας
φανούν σκληρά, αλλά μην διστάσετε να ψαχτείτε με τες βόλτες και επαρχιακούς δρόμους, το Downtown
την ρύθμιση της προφόρτισης καθώς κάνει θαύμα- παραμένει ουδέτερο στις στροφές, διατηρώντας την
τα: Έτσι κάναμε και εμείς, επιλέγοντας μια πιο μαλα- στιβαρότητα του και θα προειδοποιήσει έγκαιρα αν
κή «σκάλα» και η συμπεριφορά του Downtown με- πλησιάσετε το όριο του χωρίς να δημιουργήσει επι-
ταμορφώθηκε προς το καλύτερο και το ανετότερο. σφαλή κατάσταση. Στα φρένα, οι δύο δίσκοι παρα-
Ο κινητήρας παραμένει πολύ ζωηρός, ισχυρότα- μένουν αρκούντως ισχυροί και ακινητοποιούν το
τος (τηρουμένων των αναλογιών) σε όλες τις συνθή- Downtown γρήγορα και με ασφάλεια. Η αίσθηση
κες, όπως επίσης παραμένει και η πολύ σωστή ρύθ- στις μανέτες είναι ικανοποιητική και το αρχικό δά-
μιση της CVT μετάδοσης. Οι ρεπρίζ του Downtown γκωμα δεν είναι πολύ, αλλά στα επίπεδα που χρει-
είναι ένα από τα δυνατά του σημεία βοηθώντας τον άζεται. Στις μετρήσεις μας, το Downtown ακινητο-
αναβάτη να ξεφύγει εύκολα από το μποτιλιάρισμα ποιήθηκε σε (Χ) μέτρα.
και να κάνει εύκολα προσπεράσεις όταν χρειαστεί.
Παράλληλα, ταχύτητες από 120 χλμ/ώρα και πάνω Η άποψή μας
είναι μια απλή υπόθεση και το Downtown μπορεί να Η προσθήκη του Traction Control στο KYMCO
ταξιδέψει απροβλημάτιστα εκτός της πόλης. Βάλ- Downtown 350 χαρίζει επιπλέον ασφάλεια στην πράξη,
τε στην εξίσωση και την σέλα-πολυθρόνα, την καλή σε ένα scooter που φημίζεται για την ποιότητα του και
την οδηγική συμπεριφορά του. Παράλληλα, χάρη στο
ανεμοκάλυψη και τις άνετες αναρτήσεις και το συ- σύστημα Noodoe, το μοντέλο προσφέρει μοναδικές
μπέρασμα είναι εύκολο… δυνατότητες διασύνδεσης και πρακτικότητας στον ανα-
Το διπλό πλαίσιο του scooter υπόσχεται, όπως εί- βάτη του. Τo Downtown 350 εξακολουθεί να τοποθε-
τείται ανάμεσα στα scooters των 300 και 400 κυβικών
παμε και παραπάνω, σταθερότητα στο δρόμο αλλά συνδυάζοντας τα καλά των δύο κόσμων, ενώ η τιμή του
και άμεση απόκριση στις εντολές του τιμονιού, απο- και ειδικότερα η σχέση τιμής-εξοπλισμού του, κρίνεται
τρέποντας την εμφάνιση ταλαντώσεων ακόμη και άκρως ανταγωνιστική για τα δεδομένα των GT Scooters
του σήμερα.
σε πιο έντονη οδήγηση. Αν αρέσκεστε σε πιο σβέλ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα