Page 154 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 154
KYMCO Downtown 350 Noodoe TCS Honda Forza 300
ασης συστήματα λίπανσης και ψύξης, ενώ ο νέος
στρόφαλος αναπτύχθηκε για υψηλή αντοχή αλλά
παράλληλα και για να πετύχει χαμηλό βάρος και
κραδασμούς. Η μετάδοση CVT επίσης επωφελεί-
ται από νέο σχεδιασμό και υψηλής αντοχής υλικά
για καλύτερη απόδοση, ενώ το μοτέρ φέρει και αυ-
τόματο αποσυμπιεστή για ευκολότερη εκκίνησης.
Τα διθυραμβικά σχόλια που είχαμε κάνει δοκιμά-
ζοντας το μοντέλο πέρσι, για τον τρόπο λειτουργί-
ας και τις επιδόσεις του κινητήρα, παραμένουν και Σέλα-καναπές με υψηλότατα επίπεδα άνεσης,
θα το διαβάσετε και παρακάτω. Σε παρόμοια επί- όπως μας έχει «καλομάθει» το Downtown από
πεδα παραμένει και η κατανάλωση, η οποία ανέρ- καταβολής του.
χεται περίπου στα 3,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε δύο δίσκοι, με δαγκάνες 3 και 2 εμβόλων εμπρός
μέσο κύκλο. και πίσω αντίστοιχα αλλά και την συνδρομή του
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα ABS. Όπως η έκδοση Noodoe χωρίς το Traction
Το Downtown 350 χτίζεται πάνω σε ένα ατσάλι- Control, έτσι και το TCS μοντέλο εξοπλίζεται με τα
νο πλαίσιο σωληνωτής κατασκευής, το οποίο σχε- ελαστικά Metzeler Feelfree.
διάστηκε να παρέχει υψηλά επίπεδα ακαμψίας και Οδηγώντας
σταθερότητα στο δρόμο υπογραμμίζοντας τον GT Με τα «μεγάλα νέα» για το Downtown 350 να εί-
χαρακτήρα του Downtown. Με το πλαίσιο συνερ- ναι ουσιαστικά η προσθήκη του Traction Control,
γάζεται ένα τηλεσκοπικό πιρούνι στο εμπρός μέ- επιτρέψτε μας να ξεκινήσουμε την οδηγική μας
ρος και δύο αμορτισέρ πίσω, τα οποία προσφέρουν εμπειρία από αυτό το σημείο. Το Traction λοιπόν εί-
ρύθμιση προφόρτισης. Tην πέδηση αναλαμβάνουν ναι ένα σύστημα που λειτουργεί αρκετά καλά στην
Eπιστροφή στα περιεχόμενα