Page 157 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 157

Kymco DT X 360


        αμέσως ότι διαφέρει αισθητά από τα υπόλοιπα μο-
        ντέλα της Kymco. Πλέον κάθεσαι πάνω και όχι μέ-
        σα στο σκούτερ, σε μια πιο επιθετική στάση με το
        φαρδύ τιμόνι χαμηλότερα. Δεν έχεις μόνο μεγαλύ-
        τερη ορατότητα αλλά και καλύτερο έλεγχο σε όλες
        τις συνθήκες, χωρίς όμως να περιορίζεται ο δια-
        θέσιμος χώρος για τα πόδια. Έτσι αισθάνεσαι άνε-

        τα σε οποιαδήποτε στάση, ακόμη και αν τα πέλμα-
        τα σου δεν ακουμπούν στο κεκλιμένο πάτωμα. Η
        όμορφη  δίχρωμη  σέλα  είναι  ευρύχωρη  για  δύο
        άτομα, με αφρώδες μέτριας σκληρότητας και ύψος       Εντυπωσιακή σε μέγεθος, η LCD οθόνη σου
        800χιλ, υποχρεώνοντας όσους αναβάτες είναι κά-       επιτρέπει με μια γρήγορη ματιά να έχεις άμεση
                                                             πρόσβαση στις βασικές πληροφορίες.
        τω από 1,75 να πατούν με τις μύτες των ποδιών
        στο έδαφος, όπως βλέπουμε συχνά σε GT σκού-
        τερ. Ανοίγοντάς τη (υπάρχει μικρό αμορτισέρ που

        την κρατά ανοικτή), βλέπεις τον απεριόριστο χώρο
        που επαρκεί για δύο Full Face κράνη (το ένα μι-
        κρού μεγέθους) και άλλα αντικείμενα.
          Αν θες άμεση πρόσβαση σε μικροπράγματα, μπο-
        ρείς να τα τοποθετήσεις στο ντουλαπάκι της ποδιάς
        το οποίο διαθέτει θύρα usb αλλά δεν κλειδώνει,
        ενώ  για  να  χρησιμοποιείς  το  τηλέφωνο  σου  σαν
        gps (διατίθεται ειδική βάση ως αξεσουάρ) χωρίς να
        άγχεσαι για το ποσοστό της μπαταρίας του, υπάρ-      Οι προδιαγραφές Euro 5 δεν άλλαξαν τoν
                                                             χαρακτήρα του κινητήρα G5-SC. Αποδίδει 28,6
        χει ακόμη μια θύρα usb στο τιμόνι. Οι πρακτικές  ίππους με γεμάτη απόδοση σε όλο το φάσμα των
        λύσεις δεν τελειώνουν εδώ, αφού το DT X εξοπλί-      στροφών η οποία συνδυάζεται με χαμηλά νούμερα
        ζεται και με σύστημα Keyless (εκκίνηση-ανεφοδια-     κατανάλωσης.
        σμός), κάτι που η Kymco χρησιμοποιεί στα μοντέλα  321 κυβικών που ταιριάζει γάντι και στο DT X, κα-
        της εδώ και αρκετό καιρό. Το ίδιο ισχύει και για τα  λύπτοντας τις προδιαγραφές Euro 5 με έμφαση στη
        ψηφιακά όργανα, με τον πίνακα οργάνων να απο- γλυκιά λειτουργία και στη γεμάτη απόδοση σε όλο
        τελείται από μια εντυπωσιακή LCD οθόνη με μεγά- το φάσμα των στροφών. Με ισχύ 28,6 ίππων στις
        λα λευκά ψηφία, που όμως γίνονται δυσδιάκριτα  7.500σ.α.λ και 3 χλγμ ροπής στις 5.750, ξεπερνά

        όταν τα ¨χτυπά¨ απευθείας ο ήλιος. Με μια γρήγο- εύκολα τα αντίστοιχα 300άρια σε επιδόσεις, όντας
        ρη ματιά έχεις άμεση πρόσβαση στις βασικές πλη- παράλληλα και πιο ελαστικός στο άνοιγμα του γκα-
        ροφορίες, αν και ιδανικά θα θέλαμε ενδείξεις για  ζιού. Σε επίπεδα 300αριού βρίσκεται μόνο η κατα-
        την εξωτερική θερμοκρασία και την κατανάλωση.        νάλωση, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέ-
          Κινητήρας                                          ση τιμή ανήλθε στα 3,8 λίτρα/100χλμ.
          Εδώ η Kymco δεν χρειαζόταν να δαπανήσει ώρες         Όπως και στο τελευταίο Downtown έτσι και στο
        στο τμήμα R&D, αφού η λύση είναι ήδη γνωστή και  DT X συναντάμε traction control το οποίο σου επι-
        πολύ επιτυχημένη σε όλα τα επίπεδα. Ο λόγος φυ- τρέπει να ανοίγεις το γκάζι με ασφάλεια στους ελ-
        σικά για τον κινητήρα G5-SC που έχουμε γνωρίσει  ληνικούς δρόμους, αλλά και να ¨παίζεις¨ στο χώ-
        από το Downtown 350. Ένα μονοκύλινδρο σύνολο  μα, μιας και έχει και δυνατότητα απενεργοποίησης.

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162