Page 161 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 161
KYMCO People GTi 300 ABS
ε ακόμη υψηλότερα επίπεδα ενεργητι-
κής ασφάλειας χάρη στο στάνταρ σύ-
Μστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών,
η πρόταση της KYMCO φωνάζει δυνατά «παρών»
και γίνεται πιο δελεαστική από ποτέ.
Σχεδίαση-Ποιότητα
Το σχήμα του παραμένει απόλυτα σύγχρονο και
δυναμικό και μετά από τόσα χρόνια είναι άμεσα
αναγνωρίσιμο. Πέρα από την αιχμηρή αισθητική, Τα πόδια φτάνουν άμεσα στο έδαφος και η
λεπτομέρειες που κρατούν το scooter της KYMCO προσφερόμενη άνεση βρίσκεται σε υχυλά επίπεδα
απόλυτα επίκαιρο είναι τα LED που έχουν χρησι- για τη σέλα με την ποιοτική επένδυση αλλά και
αφρώδες.
μοποιηθεί τόσο στα φλας όσο και στα φώτα θέ-
σης. Στον τομέα της ποιότητας το People κυμαίνε-
ται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα. Όλα τα πλαστικά
ταιριάζουν άψογα μεταξύ τους, τριγμοί δεν εμφα-
νίζονται ούτε στις μεγάλες ανωμαλίες του οδο-
στρώματος, ενώ η βαφή που καλύπτει τα περισ-
σότερα πλαστικά του GTi πείθει για την αντοχή της
στο χρόνο.
Εργονομία-Χώροι
Η σέλα είναι μεγάλη και άνετη και για τους δύο
και είναι η πρώτη θετική εντύπωση που αποκομί-
ζει κάποιος από το GTi. Για τον αναβάτη κάνει μια
μικρή γούβα που τον τοποθετεί σε πολύ συγκε- Συγκεντρωτικός ο πίνακας πληροφοριών με
κριμένη θέση. Ο χώρος για τα πόδια πάνω στην ευδιάκριτες ενδείξεις και ιδιαίτερα όμορφο
επίπεδη ποδιά είναι αρκετός για να νιώσουν ιδι- κόκκινο φωτισμό τη νύχτα.
αίτερα άνετα οι ψηλότεροι, κάτι που ισχύει και στόχο τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και
για τα γόνατά τους. Η θέση του τιμονιού σε συν- συνεργάζεται ένα συμβατικό πιρούνι 37 χλστ.
δυασμό με τη στάνταρ μικρή ζελατίνα προσφέρει εμπρός, και δύο αμορτισέρ πίσω, που ρυθμίζο-
επαρκή προστασία στο στήθος του αναβάτη, κά- νται ως προς την προφόρτισή τους. Ένα γρήγο-
τι που είναι πραγματικά ευχάριστο για τους ψη- ρο scooter, όπως, το GTi θέλει και ανάλογα φρέ-
λότερους. Ο χώρος κάτω από τη σέλα, που φέρει να και η KYMCO έχει φροντίζει τα δέοντα και σε
και παροχή ρεύματος, είναι πολύ περιορισμένος, αυτόν τον τομέα. Απλά κοιτάξτε τον εμπρός δίσκο
αφού δεν μπορεί να δεχτεί κράνος, αλλά ένα αδι- με την δαγκάνα των τριών εμβόλων και θα κατα-
άβροχο και μερικά μικροαντικείμενα ακόμη. Πά- λάβετε τι εννοούμε. Το ABS της Bosch αφήνει τον
ντως, επιπλέον αποθηκευτικό χώρο προσφέρει το αναβάτη να εκμεταλλευτεί περισσότερο την μεγά-
μικρό ντουλαπάκι της ποδιάς. Ο συνεπιβάτης θα λη ισχύ των φρένων και μάλιστα με λιγότερο άγ-
κάτσει επίσης πολύ άνετα πάνω στη σέλα με το χος. Πολύ δυνατά τα φρένα με άμεση απόδοση
καλό αφρώδες, ενώ στη διάθεσή του έχει πρακτι- και καλή αίσθηση στη μανέτα.
κές χειρολαβές και φαρδιά μαρσπιέ. Κινητήρας
Πλαίσιο-Αναρτήσεις- Φρένα Ο G5 κινητήρας παραμένει ένας από τους ισχυ-
Το ατσάλινο πλαίσιο του GTi σχεδιάστηκε με ρότερους 300ρηδες στα χαρτιά, ενώ στην πράξη
Eπιστροφή στα περιεχόμενα