Page 163 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 163

Honda Forza 300
                                        KYMCO People GTi 300 ABS


        τα πράγματα είναι ακόμη πιο εντυπωσιακά. Πολύ                      Τεχνικά xαρακτηριστικά

        δυνατό μοτέρ που παράγει ελάχιστους μη ενοχλη-        Κινητήρας
        τικούς κραδασμούς και μάλιστα όχι παντού αλλά        Κυβισμός (κ.εκ.)                            298,9
        σε συγκεκριμένες στροφές. Η συνεργασία του με        Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)              72,7x72
                                                             Συμπίεση (:1)
                                                                                                           10,8
        το κιβώτιο είναι άψογη με τη δύναμη να κατεβαί-      Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)                   28,3/7.500
        νει άμεσα στο δρόμο, χωρίς να τρομάζει και την       Ροπή (kgm/σ.α.λ.)                       3,1/6.250
        επιτάχυνση να είναι διαρκής και απολαυστική μέ-      Τροφοδοσία                          Ηλ. Ψεκασμός
                                                                                                              9
                                                             Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)
        χρι και τα 150 χλμ./ώρα στο κοντέρ με την τελική     Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.)                     4,2
        να ξεπερνά τα 160! Παράλληλα η μέση κατανά-          Βάρος (kg)                                    172

        λωσή του είναι απόλυτα δικαιολογημένη και περι-      Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)                    165
                                                               Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        ορίζεται στα 4,2 λίτρα ανά 100 χλμ.                  Τύπος                    Ατσάλινο, χωροδικτύωμα
          Οδηγώντας                                          Αναρτήσεις Ε                  Συμβατικό, 37 χλστ.
          Είναι πραγματικά εθιστικός ο τρόπος που επιτα-     Διαδρομή (χλστ.)                              110
        χύνει το People GΤi 300. Ο μονοκύλινδρος κινη-       Αναρτήσεις Π                   Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                             Διαδρομή
                                                                                                           100
        τήρας κάνει το scooter της να κινείται με καται-     Φρένα Ε (χλστ.)                  Δ /260, 3πίστονη
        γιστικό ρυθμό για τον κυβισμό και την κατηγορία                                          δαγκάνα, ABS
        του. Στην κίνηση της πόλης το scooter της KYMCO      Φρένα Π (χλστ.)                       Δ /260, ABS
                                                               Τροχοί - Ελαστικά
        διαπρέπει. Πέρα από τις επιδόσεις, τα καταφέρ-       Ελαστικό Ε                            110/70-16’’
        νει εξαιρετικά και στους ελιγμούς που πραγματο-      Ελαστικό Π                            140/70-16’’
        ποιούνται με χάρη και ακρίβεια λόγω του καλοζυ- και τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης να τονίζονται

        γισμένου πλαισίου που εξαφανίζει το βάρος του  και από τις σφιχτές αναρτήσεις που θα απορρο-
        scooter, αλλά και της υποδειγματικής μετάδοσης.  φήσουν  αποτελεσματικά  τις  φυσιολογικές  ανω-
        Σύμμαχο σε αυτές τις συνθήκες θα βρείτε και το  μαλίες. Το GTi 300 είναι σπορτίφ και αυτό δεν το
        ψηλά τοποθετημένο τιμόνι που βοήθα στο να περ- κρύβει με τα πανίσχυρα φρένα να σου το υπενθυ-
        νάτε πολλούς καθρέπτες αυτοκινήτων με άνεση.  μίζουν σε κάθε τράβηγμα της μανέτας προσφέρο-
        Με τον ρυθμό να ανεβαίνει το πλαίσιο αρχίζει να  ντας άμεσα πολλή δύναμη αλλά και καλή αίσθηση.
        δείχνει τη στιβαρότητά του με την σπορ αίσθηση  Πλέον σε βρεγμένο ή κακής ποιότητας οδόστρω-
                                                             μα ο αναβάτης μπορεί να οδηγεί ήσυχος αφού το

                                                             ABS της Bosch λειτουργεί πολύ καλά δεν επιτρέ-
                                                             πει το μπλοκάρισμα και οδηγεί σε μικρές αποστά-
                                                             σεις ακινητοποίησης.


                                                              Η άποψή μας

                                                              Τα επίπεδα ενεργητικής του ασφάλειας ανεβαίνουν
                                                              ακόμη ένα σκαλί αφού το ABS έρχεται να προστεθεί δί-
                                                              πλα στην πολύ καλή και προοδευτική συμπεριφορά σε
                                                              όλες τις συνθήκες αλλά και τις εξαιρετικές επιδόσεις
                                                              του G5 κινητήρα που μοιάζουν να μην έχουν αντίπαλο
                                                              σε αυτά τα κυβικά. Αν προσθέσετε στα παραπάνω και
                                                              την τιμή που βρίσκεται λίγο πάνω από τα 4.000 ευρώ
                                                              τότε έχετε στα χέρια σας ένα ποιοτικότατο πακέτο για
                                                              όλες τις περιστάσεις που απλά δεν πρέπει να αγνοήσε-
                                                              τε.

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168