Page 151 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 151

Honda Forza 300
                                              Kymco CV3 Noodoe


        νω δύναμη και αποφασιστικότητα στο στρίψιμο, αλ-                   Τεχνικά xαρακτηριστικά
        λά αυτό γρήγορα συνηθίζεται, ενώ αν προέρχεσαι        Κινητήρας
        από τον χώρο του αυτοκινήτου, ούτε που θα το κα-     Τύπος                                  4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
                                                                                                           550
        ταλάβεις. Μετά από ένα σύντομο διάστημα εξοικεί-     Κυβισμός (κ.εκ.)                        69 X 73.6
                                                             Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        ωσης θα διαπιστώσεις ότι ο τρόπος που στρίβει το     Συμπίεση (:1)                                  11
        CV3 σε γεμίζει σιγουριά και αυτοπεποίθηση, οπότε     Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                  51 / 7.500

        αλλάζει τα όσα ήξερες και έκανες μέχρι τώρα, αφού    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                    5.29 / 5.750
                                                                                                            5,4
                                                             Κατανάλωση (λ. / 100χλμ.)
        μπορείς να φρενάρεις δυνατά υπό κλίση ακόμα και      Τροφοδοσία                          Ηλ.Ψεκασμός
        σε γυαλισμένη άσφαλτο.                               Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)                15
          Δυναμική δεν είναι μόνο η εμφάνιση, αλλά και η       Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        συμπεριφορά του και για αυτό ευθύνονται τόσο ο κι-   Τύπος                     Αλουμινίου διαιρούμενο
                                                             Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   Τηλεσκοπικά πιρούνια
        νητήρας, όσο και το στήσιμο του scooter. Οι 50+ ίπ-                                              41χιλ.
        ποι κινούν χωρίς δισταγμό τα (αρκετά) κιλά του CV3   Διαδρομή (χλστ.)                              Δ.Α

        με ψεκασμό και μετάδοση να μεταφράζουν με ακρί-      Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις          Μονό αμορτισέρ
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           Δ.Α
        βεια  τις  εντολές  σου  και  να  αντιδρούν  άμεσα  σε   Φρένα Ε (χλστ.)              2Δ/270, 4Ε, ABS
        οποιαδήποτε ταχύτητα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις       Φρένα Π (χλστ.)                       Δ/260, ABS
        μας τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται         Τροχοί - Ελαστικά                   110/70-13’’
                                                             Ελαστικό Ε
        σε  8,8  δευτερόλεπτα,  τοποθετώντας  το  CV3  στην   Ελαστικό Π                           160/60-15’’
        πρώτη θέση ανάμεσα στα τρίτροχα scooter σε αυτή
        τη διαδικασία. Ανεβάζοντας ρυθμό διαπιστώσαμε ότι  νοντας πιο εύκολο το παρκάρισμα.
        στρίβοντας με πολλά χιλιόμετρα το scooter παραμέ-      Οι  αναρτήσεις  σιδερώνουν  τους  κακοτράχα-
        νει «βιδωμένο» στην τροχιά που έχεις ορίσει χωρίς  λους δρόμους προσφέροντας άνεση, ενώ τα φρένα
        «ναι μεν, αλλά» και ο τρόπος που «πατάει» εμπνέ- έχουν πολύ καλή αίσθηση αλλά και δύναμη καθώς

        ει εμπιστοσύνη και σε προκαλεί να ανακαλύψεις τα  ακινητοποιούν το scooter από τα 100 χλμ. / ώρα
        όριά του, καθώς η συμπεριφορά του ξεφεύγει από  σε 44,7 μέτρα με το ABS να επεμβαίνει διακριτικά
        τα δεδομένα των scooter θυμίζοντας μοτοσυκλέτα!      όπου χρειάζεται.
          Μέσα στην πόλη οι δυο εμπρός τροχοί κάνουν πο-
        λύ πιο εύκολη την ισορροπία στις πολύ χαμηλές τα-      Η άποψή μας
        χύτητες στοιχείο που θα εκτιμήσουν τόσο οι αρχά-       Η Kymco δεν αρκέστηκε σε ένα τρίτροχο που θα
        ριοι αναβάτες που προέρχονται από τον χώρο του         μπορούσε να προσελκύσει αναβάτες από τον χώρο
        αυτοκινήτου, όσο και οι πιο έμπειροι. Η τοποθέτη-      του αυτοκινήτου, αλλά δημιούργησε ένα scooter που
                                                               προσφέρει μοναδικές οδηγικές εμπειρίες και μπορεί
        ση των καθρεπτών στο φέρινγκ αυξάνει το συνολι-        άνετα να μπει στο «menu» έμπειρων αναβατών. Με
        κό πλάτος του scooter και χρειάζεται λίγο προσοχή      έντονα σπορ φιλοσοφία τόσο σε εμφάνιση όσο και
        όταν φιλτράρεις την κίνηση. Στο φανάρι μπορείς να      συμπεριφορά, υψηλή ποιότητα με premium χαρακτη-
        «κλειδώσεις» τους μπροστινούς τροχούς και το CV3       ριστικά,  και εφοδιασμένο με τον ισχυρότερο κινητήρα
                                                               της κατηγορίας, το CV3 της Kymco αλλάζει τα δεδο-
        θα σταθεί όρθιο χωρίς να κατεβάσεις καν τα πόδια       μένα  στα τρίτροχα scooter. Προσφέρει καθημερινή
        σου, ενώ επιτρέπει και μικρές μετατοπίσεις ως και      άνεση και πρακτικότητα, ενώ μετατρέπεται σε τουρι-
        9 μοίρες, αν ρίξεις όμως το βάρος σου αριστερά ή       στικό εργαλείο για να πας παντού απολαμβάνοντας
                                                               μεγαλύτερη ασφάλεια και οδηγική απόλαυση σε κάθε
        δεξιά τότε θα ξεκλειδώσει. Φυσικά, απελευθερώνει       διαδρομή. Αν προέρχεσαι από τον χώρο του αυτοκινή-
        τους τροχούς αυτόματα μόλις ανοίξεις το γκάζι. Το      του, το οδηγείς με το δίπλωμα που ήδη έχεις και θα σε
        κόψιμο του τιμονιού είναι πολύ μεγάλο, αυξάνοντας      βοηθήσει να μπεις ομαλά και με ασφάλεια στον κόσμο
                                                               των 2 τροχών… με 3 τροχούς.
        κατακόρυφα την ευελιξία μέσα στην κίνηση και κά-
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156