Page 63 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 63
TEST Royal Enfield
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Interceptor 650 Mark II
ο όνομα Interceptor εμφανίστηκε πρώτη
φορά πάνω σε ντεπόζιτο της Royal Enfield Τεχνικά χαρακτηριστικά
Tτο 1960, με μια «πειραγμένη» έκδοση του Κινητήρας Eπιδόσεις
κινητήρα των 692cc, ενώ δύο χρόνια αργότερα η Τύπος 4T, 2K, Α/Ψ, 4β, 1ΕΕ 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 2,4
648
Κυβισμός (κ.εκ.)
7
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
Βρετανική εταιρεία παρουσίασε την Interceptor Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 78 Χ 67,8 60-120 χλμ./ώρα (δλ.) με 4η 9,9
Συμπίεση (:1)
9,5
750, την οποία συνέχισε να εξελίσσει μέχρι το Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 47,6/7250 Απόσταση ακινητοποίησης
5,3/5250
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 45,5
1970. Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13,7
Fast Forward στα τέλη του 2017 και η, Ινδική Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 5
πλέον, Royal Enfield, έκανε αυτό που κάνει καλύ- για ρετρό μοτοσυκλέτες η Royal Enfield συνεχίζει
τερα. Άντλησε έμπνευση από το παρελθόν με το και είναι «βασιλική».
βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και αποκάλυψε την Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Interceptor 650, με τον νέο δικύλινδρο κινητήρα Είναι πολύ δύσκολο να μην γυρίσει κανείς το
των 648cc. Το 2023 ήρθε η ώρα για ένα «ρετουσά- κεφάλι του όταν από το δρόμο περνάει η Royal
ρισμα», με τη νέα γενιά να βγαίνει από το εργοστά- Enfield Interceptor 650 Mark II. Οι σχεδιαστικές
σιο του Chennai για να αποδείξει ότι όταν μιλάμε γραμμές που έρχονται απευθείας από τις Εγγλέ-
ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ
63 Eπιστροφή στα περιεχόμενα