Page 65 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 65

TEST        Royal Enfield

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Interceptor 650 Mark II
        νται» και γίνονται πιο «λεπτεπί-    Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           τερη ποσότητα αφρώδους, καθώς
        λεπτοι» ταιριάζοντας ακόμα πε-                                        σε πολύωρη οδήγηση τα πράγμα-
        ρισσότερο  στο  σλιμ  ύφος  της       Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό δύο δοκών,    τα αρχίζουν να δυσκολεύουν.
                                                             τύπου Featherbed
        Interceptor.                            Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό    Τα  όργανα  είναι  ακριβώς  όπως
          Όσο  για  την  ποιότητα  κατα-                        πιρούνι 41χιλ  πρέπει να είναι σε μια τέτοια μο-
        σκευής, αυτή ακολουθεί τα στά-      Διαδρομή (χλστ.)           110    τοσυκλέτα, με δύο στρογγυλά κα-

        νταρ  που  έχει  θέσει  η  Royal    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλό    ντράν να αναλαμβάνουν τον ρόλο

                                                                αμορτισέρ, ΠΕ
        Enfield  στη  σύγχρονη  εποχή,      Διαδρομή (χλστ.)            88    του  ταχυμέτρου  και  του  στροφο-
        έχοντας ξεπεράσει εδώ και πολ-      Φρένα Ε (χλστ.)   Δ/320, 2Ε, ABS  μέτρου. Στο κάτω μέρος του ταχυ-
                                                              Δ/240, 2Ε, ABS
                                            Φρένα Π (χλστ.)
        λά  χρόνια  τις  «παιδικές  ασθέ-                                     μέτρου  βρίσκεται  μια  μικρή  LCD
        νειες» που αντιμετώπιζε κατά τα δύσκολα χρόνια  οθόνη, η οποία δείχνει την ποσότητα της βενζίνης
        των αρχών της δεκαετίας του `90 και πλέον είναι  που υπάρχει στο ντεπόζιτο, καθώς και την διανυ-
        από τους πιο αξιόπιστους κατασκευαστές.               θείσα απόσταση (συνολική, Trip A και Trip B). Η
          Άνεση – Εργονομία                                   περιήγηση ανάμεσα σε αυτές τις επιλογές γίνεται
          Η θέση οδήγησης της Ιnterceptor 650 είναι όρ- μέσω ενός κουμπιού ανάμεσα στα δύο καντράν,

        θια, με τα μαρσπιέ να δημιουργούν φυσικές γωνί- με τους διακόπτες του τιμονιού να αναλαμβάνουν
        ες για τα πόδια του αναβάτη. Το ύψος της σέλας  τις πιο «κλασσικές» λειτουργίες.  Μια μικρή ενδι-
        στα 804mm, σε συνδυασμό με τη θέση οδήγησης,  αφέρουσα λεπτομέρεια είναι η ύπαρξη πλαστικών
        επιτρέπει στον αναβάτη να πατήσει με ασφάλεια  προστατευτικών στο πάνω μέρος των κυλίνδρων,
        στο έδαφος, όμως ίσως η απόσταση σέλας – τιμο- ώστε να μην ακουμπούν εκεί τα πόδια του αναβά-
        νιού να μην είναι η πιο βολική για βραχύσωμους  τη κατά τη στάση.
        αναβάτες μετά από ώρες οδήγησης. Επιστρέφου-           Κινητήρας
        με στη σέλα, όπου θα θέλαμε να υπάρχει μεγαλύ-         Η  Royal  Enfield  Interceptor  650  Mark  II  έχει










































                                               65   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70