Page 66 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 66
TEST Royal Enfield
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Interceptor 650 Mark II
στην καρδιά της τον δικύλινδρο κινητήρα που πα- διαδρομή και διπλά αμορτισέρ με εξωτερικά δο-
ρουσιάστηκε μαζί με τα πρώτα Interceptor και χεία αερίου με διαδρομή 88mm. Η απόδοσή τους
Continental GT στα τέλη του 2017. Πρόκειται για είναι καλή στις μικρές κακοτεχνίες της ασφάλ-
έναν δικύλινδρο εν σειρά, αερόψυκτο, τετραβάλ- του, αλλά λίγο σκληρή στις πιο έντονες ανωμαλί-
βιδο κινητήρα 648cc, με ψεκασμό καυσίμου από ες, ενώ τα αμορτισέρ έχουν 6 θέσεις ρύθμισης της
την Bosch, ενώ είναι και ο πρώτος κινητήρας της προφόρτισης.
Royal Enfield που συνεργάζεται με εξατάχυτο κι- Το σταμάτημα της Interceptor 650 αναλαμβά-
βώτιο. Αποδίδει 47,6 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και νουν ένας δίσκος 320mm μπροστά και ένας δί-
52 Nm ροπής στις 5.250 σ.α.λ. με το 80% της δια- σκος 240mm πίσω, με διπίστονες δαγκάνες της
θέσιμης ροπής να έρχεται από αρκετά νωρίς. ByBre (θυγατρική της Brembo), ενώ η Bosch πα-
Η απόδοσή του είναι γραμμική, χωρίς ξεσπάσμα- ρέχει το δικάναλο ABS. H απόδοσή τους θυμίζει
τα, ενώ η ύπαρξη ροπής χαμηλά σου επιτρέπει να αυτή αρκετά ακριβότερων Adventure μοτοσυκλε-
κινείσαι με λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων μέσα τών, καθώς σύμφωνα με τις μετρήσεις μας για να
στην πόλη, όπου είναι το κυριότερο «πεδίο κυνη- ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, η Interceptor
γιού» της Interceptor. Δεν θα αρνηθεί βέβαια και χρειαζόταν 45,5 μέτρα.
βόλτες εκτός αστικού τοπίου, με την επιτάχυνση Τα ελαστικά που αγκαλιάζουν τους 18” τροχούς
μέχρι τα 140 να έρχεται φυσικά (ενδεικτικά σύμ- έχουν διαστάσεις 100/90 και 130/70 μπροστά και
φωνα με τις μετρήσεις μας το 0-100 χρειάζεται 7 πίσω αντίστοιχα, όμως τα ελαστικά πρώτης τοπο-
δευτερόλεπτα), όμως από εκεί και πέρα χρειάζεται θέτησης της CEAT δεν κολακεύουν την μοτοσυ-
λίγος παραπάνω χρόνος για να φτάσει τα 160, τα κλέτα, με τις δυνατότητές της να τα υπερβαίνουν.
οποία είναι περίπου η τελική της ταχύτητα υπό φυ- Στο δρόμο
σιολογικές συνθήκες. Ο ήχος που βγαίνει από την Γράφοντας χιλιόμετρα πάνω στη σέλα της
εξάτμιση είναι μελωδικός, αλλά σχετικά χαμηλής Interceptor 650 Mark II, συνειδητοποιείς ότι ένα
έντασης (ελέω Euro 5), με τον ήχο των κινούμε- από τα μεγάλα της χαρίσματα είναι η απλότητά της.
νων μερών του κινητήρα να τον ανταγωνίζεται. H Αναβάτης κάθε επιπέδου μπορεί να ανέβει πάνω
κατανάλωση καυσίμου αγγίζει τα 5 λίτρα ανά 100 και αμέσως να «βρει τα κουμπιά της», συμβάλλο-
χλμ., αριθμός που μπορεί να πέσει άνετα με έναν ντας έτσι σε μια ευχάριστη, στρωτή εμπειρία που
πιο σταθερό, Touring ρυθμό. σε κάνει να μην θες να κατέβεις από τη σέλα. Η
Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα Interceptor 650 δεν σε προκαλεί να πας γρήγορα,
Το πλαίσιο της Interceptor 650 αντλεί και αυτό αλλά να απολαύσεις τη διαδρομή, κάτι που πολ-
έμπνευση από άλλη εποχή, καθώς η Ινδική εται- λές φορές ξεχνάμε στην γεμάτη άγχος καθημερι-
ρεία επέλεξε να ντύσει τον κινητήρα σε ένα νέο, νή μετακίνηση.
από την αρχή σχεδιασμένο πλαίσιο Featherbed, Μέσα στην κίνηση θα προσπεράσει άνετα τις
μια λογική που πρωτοεμφανίστηκε το 1949, δημι- δυσκολίες, χάρη στο μαζεμένο μέγεθός της (μό-
ούργημα των αδερφών Mc Candless, και πρωτο- λις 789mm πλάτος), κάνοντάς την έναν βολικό
φορέθηκε από την Norton Manx. Για τη δημιουργία και πανέμορφο σύντροφο στην καθημερινότητα.
του επιστρατεύτηκε η θρυλική Harris Performance Εκτός πυκνού αστικού δικτύου, η Interceptor είναι
Productions. Αν το μεταφράζαμε σε «σημερινούς μια ευχάριστη μοτοσυκλέτα, αρκεί να κινείσαι μέ-
όρους», μιλάμε για ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαί- σα στα όρια που σου θέτει η ίδια. Όπως προανα-
σιο δύο δοκών. φέραμε τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης δεν την Εξοπλισμός αναβάτη
Κράνος: SMK Retro (Inter Cars)
Στον τομέα των αναρτήσεων, η Royal Enfield χρη- κολακεύουν, όμως το όλο στήσιμό της σου δίνει Μπουφάν: Furygan Nevada (Καμπράνης Ά.Ε.)
σιμοποιεί ένα πιρούνι 41mm μπροστά, με 110mm σαφέστατες προειδοποιήσεις για το πότε πας να Μποτάκια: Seventy Degrees SD-BC10 (Moto Πήγασος)
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 66