Page 71 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 71

TEST        Triumph Tiger

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  850 Sport
        νάρι, το οποίο ξεπροβάλει κάτω      Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           δες  υλικό  είναι  συμπαγές  με  την
        από τη σχάρα που βρίσκεται στη                                        κατάλληλη  πυκνότητα  για  να  μην
        βάση της πινακίδας, η οποία εί-       Τύπος   Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο,    κουράζει σε πολύωρη χρήση, κα-
                                                            βιδωτό υποπλαίσιο
        ναι ξεχωριστή από την ουρά.             Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις      θώς η εργονομία της είναι έτσι με-
          Άνεση – Εργονομία                 Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 45χιλ  λετημένη για να μην ανοίγουν πο-
          Ανεβαίνοντας  πάνω  στην  «Τί-    Διαδρομή (χλστ.)           Δ.Α.   λύ τα πόδια.

        γρη»  αισθάνεσαι  να  σε  κατα-     Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Μονοσόκ    «Αγκαλιάζοντας»  το  ρεζερβου-

                                                       αμορτισέρ Marzocchi, ΠΕ
        κλύζει  μια  προσωπικότητα  με      Διαδρομή (χλστ.)           Δ.Α.   άρ σφιχτά νιώθεις κάτι να σε ενο-
        έντονο  ταμπεραμέντο  αλλά  με      Φρένα Ε (χλστ.)   2Δ/320, 4Ε, ABS  χλεί, αυτά είναι τα πλαϊνά πλαστικά
                                                              Δ/255, 1Ε, ABS
                                            Φρένα Π (χλστ.)
        καλούς τρόπους, μιας και η θέ-                                        που συγκρατούν τα αεροδυναμικά
        ση που τοποθετείται το σώμα μας είναι μέσα στη  της πτερύγια. Στον αγώνα ρίχνεται και η ζελατίνα με
        μοτοσικλέτα. Δεν θα αργήσεις όμως να αρχίσεις να  το ενδιάμεσο κενό που έχει για τη μείωση των τα-
        ψάχνεις πως θα μπορέσεις να κερδίσεις χιλιοστά,  λαντώσεων, όπου με μια απλή κίνηση με το ένα χέ-
        για να φέρεις σε ιδανικότερες θέσεις τις γωνίες των  ρι και πιέζοντας την μεταλλική μπάρα προς τα έξω,
        χεριών. Αυτό θα σε οδηγήσει να τοποθετήσεις τη  ρυθμίζεται καθ’ ύψος σε 4 θέσεις. Πάντως για ανα-

        σέλα στο υψηλότερο σημείο (μια «μετατροπή» που  στήματα πάνω του 1,87 θα αρχίσει το ψάξιμο για
        γίνεται με απλό τρόπο από μια μεταλλική μπάρα κά- ψηλότερη. Μιλώντας για ένα ευέλικτο σύνολο που
        τω από τη σέλα του αναβάτη), στα 840 χιλιοστά από  θα κινηθεί με ευκολία ανάμεσα στα άλλα οχήματα,
        τα 820. Καθώς κινούμαστε στους ρυθμούς της πό- θα πρέπει να είμαστε λίγο παραπάνω υποψιασμέ-
        λης, ναι ναι καλά διαβάζετε, μέσα στο κλεινόν άστυ,  νοι με τις χούφτες, που ναι μεν αποβάλουν σωστά
        το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού σε επιτόπιες μανού- τον αέρα από τα χέρια μας, αλλά η κατηφορική κλί-
        βρες θα αποδειχθεί σωτήριο. Η ποιότητα που διαθέ- ση που έχουνε, της κάνει να περνάνε οριακά από
        τει η σέλα είναι σε καλά επίπεδα, μιας και το αφρώ- τους καθρέφτες των αυτοκινήτων. Όμως, η καρα-










































                                               71   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76