Page 72 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 72

TEST        Triumph Tiger

                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  850 Sport
        τιμόνα μεταβλητής διατομής που διαθέτει, έχοντας  καταλαβαίνεις ότι η διαδρομή της γκαζιέρας του εί-
        καλό μοχλό, θα μας κάνει να ξεχάσουμε οτιδήποτε  ναι σε κανονικά επίπεδα, συντελώντας να την κλεί-
        και με ελαφρά στρέψη του τιμονιού θα περνάμε χω- νεις μόνο (μιας και δεν διαθέτει Quickshifter) για
        ρίς δυσκολία.                                         να πατήσεις τη μανέτα του υποβοηθούμενου, πο-
          Τοποθετούμε το συμβατικό κλειδί στον διακόπτη  λύδισκου  συμπλέκτη  περιορισμένης  ολίσθησης,
        και η TFT έγχρωμη οθόνη των 5 ιντσών εμφανίζει  ώστε να αλλάξεις σχέση στο 6-τάχυτο κιβώτιο. Η
        μια  πρόταση  καλωσορίσματος,  “Good  Afternoon  χώρα μας έχει τους πιο πολλούς μήνες καλοκαιρία

        Tiger” και έπειτα απεικονίζει όλες τις απαραίτητες  και σπάνια θα χρειαστεί να επιλέξεις το πρόγραμμα
        πληροφορίες, μέσω τεσσάρων interfaces,επιλέγο- οδήγησης Rain,όπου αποδίδει την ισχύ πιο σταδια-
        ντας αυτό που ταιριάζει στα γούστα μας. Η ευχάρι- κά για την αποφυγή των δυσάρεστων εκπλήξεων,
        στη νότα που δίνει η ρύθμιση να επιλέξεις ανάμεσα  έναντι του Road που απεικονίζεται από ένα σχήμα
        από 4 χρωματισμούς, σε άσπρο, πράσινο, κίτρινο  δρόμου, αποδίδοντας τα μέγιστα. Η Tiger 850 γρα-
        και  μπλε  βλέποντας  τις  αγαπημένες  σου  πληρο- πώνεται για τα καλά στις ελληνικές ασφάλτους μιας
        φορίες, θα ικανοποιήσει όλα τα γούστα. Η ένδει- και ο «προστάτης» του συστήματος αντιολίσθησης
        ξη βενζίνης, θερμοκρασίας κινητήρα, επιλεγμένης  του πίσω τροχού TCS, είναι πάντα σε επαγρύπνηση

        ταχύτητας, εξωτερικής θερμοκρασίας, ρολόι, 2 με- να επέμβει χωρίς πολλές ευαισθησίες. Όταν έρθει
        ρικοί χιλιομετρητές, μέση ωριαία ταχύτητα, σύνο- η ώρα όμως για ατελείωτα παιχνίδια με την ανύψω-
        λο  ωρών  οδήγησης,  στιγμιαία-μέση  κατανάλωση,  ση του μπροστινού τροχού, μπορεί να απενεργοποι-
        μετρητής  εναπομεινάντων  χιλιόμετρων  καυσίμου,  ηθεί και να επέλθει πάλι σε θέση ενεργοποίησης
        προειδοποίηση  πάγου,  ταχύμετρο,  στροφόμετρο  όταν κλείσεις και ανοίξεις πάλι τον διακόπτη. Το πιο
        και η αυτόματη ρύθμιση εναλλαγής λευκού φόντου  σημαντικό που θα παίξει ρόλο είτε σε καθημερινό
        ή μαύρου αντίστοιχα, αναλόγως με τη φωτεινότη- επίπεδο, είτε για βόλτες του Σαββατοκύριακου, εί-
        τα  του  περιβάλλοντος  συμπληρώνουν  τον  καμβά  ναι η κατανάλωση η οποία θα κυμανθεί εκτός πό-
        των ψηφιακών ενδείξεων που παρέχει. Επίσης, δεν  λης στα 6,5λτ/100χλμ και σε μεικτό κύκλο στα 7λτ
        θα ξεμείνουμε από μπαταρία στην ηλεκτρονική μας  /100χλμ.

        συσκευή, μιας και η Tiger 850 Sport είναι εξοπλι-      Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα
        σμένη με μία πρίζα DC12V, που βρίσκεται πάνω στη       Το  εξαιρετικά  μυώδες  σώμα  της  «Τίγρης»  είναι
        βάση οργάνων.                                         φτιαγμένο από σωληνωτό ατσάλι στρόγγυλης δια-
          Κινητήρας                                           τομής, φέροντας ξεχωριστό υποπλαίσιο, ικανό να
          Ο 12-βάλβιδος, υγρόψυκτος, 3-κύλινδρος κινητή- προσφέρει τη σχετική ακαμψία που απαιτεί η νέα
        ρας σε σειρά των 888κ.εκ με δύο εκκεντροφόρους  Tiger 850 Sport. Μιλώντας για πλαίσιο, χειρισμούς
        επικεφαλής, έχει δύναμη που έρχεται από χαμηλά  ακριβείας και καλοζυγισμένο σύνολο, η Tiger 850

        λόγω του τριπλού πρωτοποριακού στροφάλου διά- Sport σταματάει τη ζυγαριά στα 192. Τα ιδιαίτερα
        ταξης «Τ» και με μια μοναδική σειρά 1-3-2, παρά- ισχυρά «εμπρόσθια άκρα» που διαθέτει, αποτελού-
        γει υψηλά αποθέματα ισχύος, αναστατώνοντας την  νται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi των
        «ήρεμη Τίγρη» που καρτερικά περιμένει να κατα- 45 χιλιοστών με διαδρομή 180 χιλιοστά, από δύο
        σπαράξει το επόμενο «θύμα της».                       πλευστές δισκόπλακες των 320 χιλιοστών, ακτινι-
          Για το χαμόγελο που σκάει μέσα από το κράνος,  κή  τρόμπα  και  4-έμβολες  monoblock  δαγκάνες
        υπεύθυνη είναι η μεστή και ισχυρή λειτουργία του  Stylema της Brembo. Πίσω συναντάμε μία ρυθμιζό-
        τρικύλινδρου  κινητήρα,  που  αποδίδει  85  ίππους  μενη ανάρτηση Marzocchi με μοχλικό και διαδρο-
        στις  8.500σ.α.λ  και  ροπή  82Nm  στις  6.500σ.α.λ..  μή 170 χιλιοστών, μεταβάλλοντας την προφόρτιση
        Ακουμπώντας το δεξί γκρίπ και περιστρέφοντας το,  ελατηρίου με πεταλούδα των 25 στροφών. Η αίσθη-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     72
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77