Page 73 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 73
TEST Triumph Tiger
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 850 Sport
ση που προσφέρει η πίσω μονοέμβολη δαγκάνα της χωρίς να χρειαστεί ρυθμίσεις. Καθώς οι εναλλα-
Brembo,με τη μονή δισκόπλακα των 255 χιλιοστών, γές κλίσης είναι συνεχόμενες, η Tiger 850 Sport
αφήνει μία ασάφεια ως προς την αποτελεσματικό- αποδεικνύεται δεκτική σε γρήγορες αλλαγές κα-
τατα του φρένου. Το όλο σύστημα φρεναρίσματος τεύθυνσης, χωρίς να εμφανίζει ταλαντώσεις και
επιβλέπεται από δικάναλο ABS, το οποίο δυστυχώς το μέτριας ακαμψίας πλαίσιο θα συγχωρέσει λά-
όμως δεν είναι απενεργοποιήσιμο. Οι χυτοί αλου- θη. Παρά το γεγονόςότι είναι προσανατολισμέ-
μινένιοι τροχοί των 19 και 17 ιντσών, σε συνδυα- νη στη Sport ασφάλτινη χρήση, με ζάντες από χυ-
σμό με τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης, Michelin τό αλουμίνιο, δεν θα δυσανασχετήσει να κινηθεί
Anakee Adventure 2ct, διαστάσεων 100/90 εμπρός και σε χωματόδρομους, καθώς είναι τοποθετημέ-
και 150/70 πίσω, προσφέρουν τη δυνατότητα να κι- να ελαστικά μεικτών διαδρομών και έχεις 19” τρο-
νηθείς και σε βατούς χωματόδρομους αξιοπρεπώς. χό μπροστά.
Οδηγώντας Το σύστημα ψύξης του κινητήρα αποδίδει τα μέ-
Η Tiger 850 Sport θα σε μεταφέρει το ίδιο άνετα γιστα και δεν επιτρέπει στον κινητήρα να ανεβάσει
σε στιγμές ταξιδιού όπως και στις καθημερινές σου πολύ υψηλές θερμοκρασίες, ενώ το φαρδύ τιμό-
ασχολίες. O ορεξάτος 3-κύλινδρος κινητήρας θα νι μεταβλητής διατομής θα προσφέρει καλό μοχλό
σου βγάζει πάντα το μικρό παιδί από μέσα σου, το χειρισμού σε επιτόπιες μανούβρες και τα αφαι-
ίδιο εύκολα όπως το να την οδηγείς σε στιγμές χα- ρούμενα λάστιχα στα πατάκια θα μας προσφέρουν
λαρότητας. καλύτερο γκριπάρισμα στις μπότες εκτός δρόμου.
Καθώς αρχίζεις και βγαίνεις από το κλεινόν άστυ,
το δεξί γκρίπ σε συνδυασμό με τον ροπάτο κινη-
τήρα και τον αψεγάδιαστα μεστό ψεκασμό του, σε Η άποψή μας
βάζει με το «Καλημέρα» να ανεβάσεις ρυθμό και Η Triumph Tiger 850 Sport θα σου ξυπνήσει
να κάνεις τα 0-100 σε 3,78 δευτερόλεπτα. Αρχίζο- τον ναρκωμένο “Τίγρη” που έχεις μέσα σου και
ντας να βάζει αντίσταση στα μπροστινά της πόδια θα σε κάνει να κινείσαι κάθε μέρα μαζί της, βρέ-
η «Τίγρης», για να επιβραδύνει σε απότομο φρε- ξει χιονίσει. Τους καλοκαιρινούς μήνες η κα-
νάρισμα, από τα 100 χιλιόμετρα στα 0 θα χρεια- λή ψύξη δεν θα της επιτρέψει να βγάλει ζέστη
στεί 44,5 μέτρα. Ο ανήσυχος εαυτός σου επιθυμεί και να ανεβάσει εύκολα θερμοκρασία σε πολύ-
να δει πόσο γρήγορα θα κάνει τα 0-160, όπου έρ- ωρη χρήση. Ο 3-κύλινδρος κινητήρας αποδίδει
χονται σε 10,16 δευτερόλεπτα. Μιας και είδες τι σε όλο το φάσμα των στροφών με όρεξη και τα
κάνει στον τομέα των απότομων επιταχύνσεων και φρένα Stylema της Brembo βάζουν άγκυρα ότι
επιβραδύνσεων, σε προκαλεί να δεις πόσο άμεσα ώρα τους ζητηθεί. Η TFT οθόνη θα γεμίσει το
θα ρεπριζάρει από τα 60-120, πραγματοποιώντας μάτι ευχάριστα με τα 4 διαφορετικά Interface
το σε 3,98”. και τα 2 προγράμματα οδήγησης, ενώ η τιμή των
Η ώρα πλησιάζει για να περιπλανηθούμε σε 12.290ευρώ θα σου τριβελίζει το μυαλό νυχθη-
ορεινές διαδρομές και παίρνοντας την έξοδο από μερόν.
την Εθνική οδό, ανακαλύπτουμε τον παιχνιδιάρι-
κο χαρακτήρα που διαθέτει σε κάθε συνεχόμενη Κινητήρας, Φρένα Brembo Stylema, ρυθ-
στροφή και διαπιστώνουμε ότι το Marzocchi ανε- μιζόμενη σέλα, T-Plane στρόφαλος, ποιό-
στραμμένο πιρούνι λειτουργεί υποδειγματικά και τητα
Εξοπλισμός αναβάτη Πίσω φρένο, πλαϊνά φτερά
Μπουφάν: Nordcode Dakar EVO (Moto Market)
73 Eπιστροφή στα περιεχόμενα