Page 78 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 78
TEST Voge
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ SR3
δα με χωρητικότητα 244,3κ.εκ. που λειτουργεί με ση οδήγησης και το ψηλά τοποθετημένο τιμόνι προ-
ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και συνεργάζεται σφέρουν ικανοποιητική ορατότητα όταν κινείσαι στα
με CVT κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η τελική μετάδο- στενά της πόλης. Σε σχέση με το SR4, το μεταξόνιο
ση γίνεται με ιμάντα. Η απόδοσή του φτάνει τους έχει μειωθεί κατά 250χιλ. φτάνοντας τα 1.525χιλ.
26 ίππους στις 8.250σαλ. και η μέγιστη ροπή των μαρτυρώντας αυξημένη ευελιξία και ευκολία στις
2,35kg-m κορυφώνεται στις 6.500σαλ. Μέρος του αλλαγές κατεύθυνσης. Σε συνδυασμό με το χαμη-
βασικού εξοπλισμού αποτελεί και το σύστημα ελέγ- λό βάρος των 165 κιλών, το SR3 έχει τη δυνατότη-
χου πρόσφυσης Traction Control, το οποίο έχει δυ- τα να ξεγλιστράει ανάμεσα από αυτοκίνητα και άλλα
νατότητα απενεργοποίησης όπως στα SR1 και SR4. εμπόδια στον αστικό ιστό χωρίς να θυσιάζει το αί-
Η μέση κατανάλωση των 3,5 λίτρων είναι από τις σθημα ασφάλειας που προσφέρει ο μεγάλος αδερ-
χαμηλότερες της κατηγορίας και χαρίζει αυτονο- φός του, σε θέματα πρόσφυσης και σταθερότη-
μία κοντά στα 400 χιλιόμετρα με κάθε γέμισμα, ενώ τας. Ο κινητήρας εκπλήσσει ευχάριστα. Μπορεί στα
ακόμα και σε συνθήκες ταξιδιού το νούμερο αυτό χαρτιά να είναι 250αρης, όμως στην πράξη είναι αρ-
δεν θα ξεπεράσει τα 4,1λ./100χλμ. κετά ψυχωμένος με αρκετά αποθέματα ισχύος το-
Πλαίσιο – Άναρτήσεις - Φρένα ποθετώντας με το σπαθί του το SR3 στην κλάση των
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και συνερ- 300αριών. Η λειτουργία του είναι σχεδόν ηλεκτρι-
γάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 35χιλ. και διαδρο- κή με ελάχιστους μηχανικούς θορύβους, γεγονός
μή 94,5χιλ. μπροστά καθώς και διπλά αμορτισέρ που αναβαθμίζει και την συνολική εμπειρία οδήγη-
με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρί- σης και μόνο ο ήχος από το στρογγυλό τελικό προ-
ου και διαδρομή 103χιλ. πίσω. Το πάτωμα χωρίζε- δίδει τις ζωηρές προθέσεις του. Οι μετρήσεις μας
ται στα δύο από το ενισχυμένο κεντρικό τούνελ, πά- έδειξαν ότι χρειάζεται 3,6δ. για το 0-50, 12,6δ. για
νω στο οποίο βρίσκεται και η τάπα ανεφοδιασμού το 0-100 και 8,9 για τις ενδιάμεσες ρεπρίζ 50-100,
για το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων. Με αυτό γεμάτο νούμερα άμεσα συγκρίσιμα με αυτά των 300αριών
καθώς και όλα τα υπόλοιπα υγρά συμπληρωμένα, παρά τα «μόλις»244 κυβικά του. Η ποιότητα κύλι-
το συνολικό βάρος ανέρχεται στα 165 κιλά. Το σύ- σης είναι υποδειγματική με το σύνολο πλαισίου-
στημα πέδησης αποτελείται από ένα δίσκο 260χιλ. αναρτήσεων να αντεπεξέρχεται σε κάθε σενάριο
με δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά και ένα δίσκο «γράφοντας» ξεκούραστα χιλιόμετρα είτε στην πό-
240χιλ. και μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, κάτω από λη είτε εκτός αστικού κύκλου, αφού το SR3 παρέχει
την πλήρη εποπτεία ενός δικάναλου συστήματος στον αναβάτη την άνεση και την αεροδυναμική προ-
ABS. Οι τροχοί του SR3 έχουν διαστάσεις 14 και 13 στασία που απαιτεί η GT καταγωγή του. Οι κοντινές
ίντσες εμπρός και πίσω αντίστοιχα με tubeless ελα- αποδράσεις μόνος ή με παρέα δεν αποτελούν κα-
στικά, ενώ οι ζάντες είναι από κράμα αλουμινίου νένα πρόβλημα για το scooter της Voge, καθώς το
που τις κάνει 5% ελαφρύτερες. φαρδύ φέριγνκ και η ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις
Στο δρόμο ζελατίνα προστατεύουν επαρκώς τα κάτω άκρα και
Τα SR scooter της Voge (SR1 & SR4 Max) κατά- το σώμα του αναβάτη στον ανοιχτό δρόμο, ενώ η
φεραν πολύ γρήγορα να ξεχωρίσουν, το καθένα τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 125χλμ./ώρα, θα δεις
στην κατηγορία του, χάρη στα ιδιαίτερα χαρακτηρι- μέχρι και 135 σε ελαφριά κατωφέρεια. Η εργοστα-
στικά τους τα οποία έχουν μεταλαμπαδευτεί και στο σιακή ρύθμιση των αναρτήσεων είναι προσανατο-
νέο SR3. Βασισμένο στη GT φιλοσοφία, είναι ιδιαί- λισμένη στην άνεση με το SR3 να έχει ουδέτερη συ-
τερα ευρύχωρο χωρίς ωστόσο οι διαστάσεις του να μπεριφορά στις στροφές και μόνο σε πολύ έντονες
ενοχλούν στο πυκνό μποτιλιάρισμα – μόνο οι κα- κακοτεχνίες θα νιώσεις το μπροστινό να τερματίζει,
θρέπτες προεξέχουν ελαφρώς - ενώ η όρθια θέ- κυρίως λόγω της κοντής διαδρομής του πιρουνιού,
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 78