Page 78 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 78

TEST        Voge

                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  SR3
        δα με χωρητικότητα  244,3κ.εκ. που λειτουργεί με  ση οδήγησης και το ψηλά τοποθετημένο τιμόνι προ-
        ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και συνεργάζεται  σφέρουν ικανοποιητική ορατότητα όταν κινείσαι στα
        με CVT κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η τελική μετάδο- στενά της πόλης. Σε σχέση με το SR4, το μεταξόνιο
        ση γίνεται με ιμάντα. Η απόδοσή του φτάνει τους  έχει μειωθεί κατά 250χιλ. φτάνοντας τα 1.525χιλ.
        26 ίππους στις 8.250σαλ. και η μέγιστη ροπή των  μαρτυρώντας αυξημένη ευελιξία και ευκολία στις
        2,35kg-m κορυφώνεται στις 6.500σαλ. Μέρος του  αλλαγές κατεύθυνσης. Σε συνδυασμό με το χαμη-
        βασικού εξοπλισμού αποτελεί και το σύστημα ελέγ- λό βάρος των 165 κιλών, το SR3 έχει τη δυνατότη-

        χου πρόσφυσης Traction Control, το οποίο έχει δυ- τα να ξεγλιστράει ανάμεσα από αυτοκίνητα και άλλα
        νατότητα απενεργοποίησης όπως στα SR1 και SR4.  εμπόδια στον αστικό ιστό χωρίς να θυσιάζει το αί-
        Η μέση κατανάλωση των 3,5 λίτρων είναι από τις  σθημα ασφάλειας που προσφέρει ο μεγάλος αδερ-
        χαμηλότερες  της  κατηγορίας  και  χαρίζει  αυτονο- φός  του,  σε  θέματα  πρόσφυσης  και  σταθερότη-
        μία κοντά στα 400 χιλιόμετρα με κάθε γέμισμα, ενώ  τας. Ο κινητήρας εκπλήσσει ευχάριστα. Μπορεί στα
        ακόμα και σε συνθήκες ταξιδιού το νούμερο αυτό  χαρτιά να είναι 250αρης, όμως στην πράξη είναι αρ-
        δεν θα ξεπεράσει τα 4,1λ./100χλμ.                     κετά ψυχωμένος με αρκετά αποθέματα ισχύος το-
          Πλαίσιο – Άναρτήσεις -  Φρένα                       ποθετώντας με το σπαθί του το SR3 στην κλάση των

          Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και συνερ- 300αριών. Η λειτουργία του είναι σχεδόν ηλεκτρι-
        γάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 35χιλ. και διαδρο- κή με ελάχιστους μηχανικούς θορύβους, γεγονός
        μή  94,5χιλ.  μπροστά  καθώς  και  διπλά  αμορτισέρ  που αναβαθμίζει και την συνολική εμπειρία οδήγη-
        με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρί- σης και μόνο ο ήχος από το στρογγυλό τελικό προ-
        ου και διαδρομή 103χιλ. πίσω. Το πάτωμα χωρίζε- δίδει τις ζωηρές προθέσεις του. Οι μετρήσεις μας
        ται στα δύο από το ενισχυμένο κεντρικό τούνελ, πά- έδειξαν ότι χρειάζεται 3,6δ. για το 0-50, 12,6δ. για
        νω στο οποίο βρίσκεται και η τάπα ανεφοδιασμού  το 0-100 και 8,9 για τις ενδιάμεσες ρεπρίζ 50-100,
        για το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων.  Με αυτό γεμάτο  νούμερα άμεσα συγκρίσιμα με αυτά των 300αριών
        καθώς και όλα τα υπόλοιπα υγρά συμπληρωμένα,  παρά τα «μόλις»244 κυβικά του. Η ποιότητα κύλι-
        το συνολικό βάρος ανέρχεται στα 165 κιλά. Το σύ- σης είναι υποδειγματική  με το σύνολο πλαισίου-

        στημα πέδησης αποτελείται από ένα δίσκο 260χιλ.  αναρτήσεων  να  αντεπεξέρχεται  σε  κάθε  σενάριο
        με δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά και ένα δίσκο  «γράφοντας» ξεκούραστα  χιλιόμετρα είτε στην πό-
        240χιλ. και μονοπίστονη  δαγκάνα πίσω, κάτω από  λη είτε εκτός αστικού κύκλου, αφού το SR3 παρέχει
        την  πλήρη  εποπτεία  ενός  δικάναλου  συστήματος  στον αναβάτη την άνεση και την αεροδυναμική προ-
        ABS. Οι τροχοί του SR3 έχουν διαστάσεις 14 και 13  στασία που απαιτεί η GT καταγωγή του. Οι κοντινές
        ίντσες εμπρός και πίσω αντίστοιχα με tubeless ελα- αποδράσεις μόνος ή με παρέα δεν αποτελούν κα-
        στικά,  ενώ οι ζάντες είναι από κράμα αλουμινίου  νένα πρόβλημα για το scooter της Voge, καθώς το
        που τις κάνει 5% ελαφρύτερες.                         φαρδύ φέριγνκ και η ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις

          Στο δρόμο                                           ζελατίνα προστατεύουν επαρκώς τα κάτω άκρα και
          Τα SR scooter της Voge (SR1 & SR4 Max) κατά- το σώμα του αναβάτη στον ανοιχτό δρόμο, ενώ η
        φεραν  πολύ  γρήγορα  να  ξεχωρίσουν,  το  καθένα  τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 125χλμ./ώρα, θα δεις
        στην κατηγορία του, χάρη στα ιδιαίτερα χαρακτηρι- μέχρι και 135 σε ελαφριά κατωφέρεια. Η εργοστα-
        στικά τους τα οποία έχουν μεταλαμπαδευτεί και στο  σιακή ρύθμιση των αναρτήσεων  είναι προσανατο-
        νέο SR3. Βασισμένο στη GT φιλοσοφία, είναι ιδιαί- λισμένη στην άνεση με το SR3 να έχει ουδέτερη συ-
        τερα ευρύχωρο χωρίς ωστόσο οι διαστάσεις του να  μπεριφορά στις στροφές  και μόνο σε πολύ έντονες
        ενοχλούν στο πυκνό μποτιλιάρισμα – μόνο οι κα- κακοτεχνίες  θα νιώσεις το μπροστινό να τερματίζει,
        θρέπτες προεξέχουν ελαφρώς - ενώ  η όρθια θέ- κυρίως λόγω της κοντής διαδρομής του πιρουνιού,

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     78
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83