Page 79 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 79

TEST        Voge

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  SR3
        χωρίς όμως αυτό να δημιουργεί ασάφειες ή οποια-
        δήποτε ανασφάλεια στον οδηγό. Πολύ καλή αίσθη-
        ση προσφέρει και το σύστημα πέδησης με προοδευ-
        τική λειτουργία και αρκετή δύναμη στις απότομες
        επιβραδύνσεις, όπως δείχνει και η μέτρηση 100-0
        σε 44,5 μέτρα, ενώ ένα νέο ζευγάρι ελαστικά θα
        βελτιώσει κι άλλο τα νούμερα καθώς τα εργοστασι-
        ακά έχουν σχετικά σκληρή γόμα.






                                                              Ο κινητήρας που τροφοδοτεί το SR3 έχει
                                                              χωρητικότητα  244,3κ.εκ.και αποδίδει 26 ίππους
                                                              και 2,35kg-m η μέγιστη ροπή.  Η μέση κατανάλωση
                                                              των 3,5 λίτρων είναι από τις χαμηλότερες της
                                                              κατηγορίας, ενώ μέρος του βασικού εξοπλισμού
                                                              αποτελεί και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Trac-
                                                              tion Control με δυνατότητα απενεργοποίησης.


        Το τηλεσκοπικό πιρούνι 35χιλ. με τη σχετικά
        μικρή διαδρομή συνεργάζεται με δίσκο 260χιλ. και        Η άποψή μας
        δαγκάνα δύο εμβόλων. Οι ζάντες είναι από κράμα
        αλουμινίου που τις κάνει 5% ελαφρύτερες, ενώ             Θέλοντας  να  πλαισιώσει  τη  γκάμα  των  SR
        αν κάτι χρήζει αλλαγής είναι τα ελαστικά πρώτης         scooter της, η Voge ρίχνει σε μια κατηγορία με
        τοποθέτησης.                                            τεράστιο εμπορικό ενδιαφέρον, ένα μοντέλο με

                                                                GT ανέσεις  και εξοπλισμό από το πάνω ράφι.
                                                                Το SR3 μπορεί να καυχιέται ότι αν και 250αρι
                                                                στα χαρτιά, ανταγωνίζεται επάξια σε επιδόσεις
                                                                και ταλέντο τα αντίστοιχα scooter μεσαίου κυβι-
                                                                σμού, έχοντας συγκριτικό πλεονέκτημα το χαμη-
                                                                λό κόστος χρήσης. Τι φάση!  Η τεχνολογία και το

                                                                στυλ συναντούν την ουσία και την πρακτικότητα
                                                                σε ένα δυνατό πακέτο οικονομίας, με τιμή που
                                                                μιλά κατευθείαν στην καρδιά. Το SR3 κάνει την
                                                                καθημερινότητα σου πιο εύκολη και δίνει λύσεις
                                                                σε όσα προβλήματα έχει να διαχειριστεί όποιος
                                                                αναζητά ένα scooter μεσαίου κυβισμού. Αν δεν
                                                                είναι αυτό ο ορισμός του value for money τότε
                                                                ποιος είναι;




        Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις πάνω-κάτω                κινητήρας, κατανάλωση, εξοπλισμός, τιμή
        απλά και εύκολα χωρίς τη χρήση εργαλείων.
        Εντυπωσιακές οι προεξοχές των φέρινγκ, που                   Διαδρομή πιρουνιού,
        θυμίζουν τα αεροδυναμικά βοηθήματα που                       ελαστικά πρώτης τοποθέτησης
        βλέπουμε σε μοτοσυκλέτες.

                                               79   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84