Page 60 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 60

TEST        Husqvarna

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Vitpilen 401
          Στο δρόμο                                           αυτό τον τρόπο. Η απόκρισή του γκαζιού (που λειτουρ-
          Το  Vitpilen  401  θα  μπορούσε  να  χαρακτηριστεί  γεί με σύστημα Ride by Wire) στο γύρισμα του καρπού
        ως το ιδανικό σχολείο. Είναι μία εύκολα προσεγ- από το ρελαντί, φαίνεται σαν να εκλείπει της αμεσότη-
        γίσιμη μοτοσυκλέτα όσον αφορά το ύψος της, την  τας που θα προσέδιδε μία ντίζα, χωρίς όμως αυτό να
        ισχύ και το βάρος της και σε προδιαθέτει για ατελεί- είναι κάτι που δεν συνηθίζεται ή να εμποδίζει την οδή-
        ωτο «παιχνίδι». Είναι ευέλικτη και κινείται σε αστι- γηση. Λόγω των Euro5+ προδιαγραφών η ισχύς του
        κό περιβάλλον με εξαιρετική ευκολία, ενώ με το που  κινητήρα φαίνεται λίγο λειψή στις χαμηλές στροφές,
        θα ξεκινήσουν οι κλειστές στροφές ενός επαρχιακού  αλλά μόλις αυτός φτάσει στις 5.500, ξαφνικά μετα-

        δρόμου ή της Πάρνηθας και του Υμηττού σε μία Κυ- μορφώνεται και αρχίζει να «βγάζει» την δύναμή του.
        ριακάτικη βόλτα που θα θελήσεις να ξεφύγεις από  Τα κοντινά ταξίδια δεν θα αποτελέσουν πρόκληση για
        την φασαρία της πόλης, θα σου αποδείξει πως αυτό  το Vitpilen αφού η σέλα είναι αρκετά άνετη και ο κινη-
        είναι το φυσικό της περιβάλλον. Οι τροχοί 17 ιντσών  τήρας «κάθεται» με εξαιρετική ευκολία στα 120χλμ/ω
        που είναι ντυμένοι με τα καινούρια ελαστικά Power  στις 6.500 σαλ με 6η χωρίς δονήσεις, ενώ μπορεί
        6 της Michelin διψούν για στροφές, ενώ η γεωμε- να ταξιδέψει άνετα ακόμα και με 140χλμ/ω.
        τρία και η θέση οδήγησης του μοντέλου σε συνδυ-

        ασμό με τις αναρτήσεις το τοποθετούν εκεί ακριβώς       Η άποψή μας
        που στοχεύεις όταν πλαγιάζεις με ταχύτητα. Δεν εί-
        ναι άλλωστε τυχαία η ονομασία του ως «λευκό βέ-          Πολλοί αναφέρονται στα Husqvarna ως «πριό-
        λος» (Vit=λευκό, Pilen=βέλος στα σουηδικά), αφού       νια» λόγω της δραστηριοποίησης της εταιρείας και
        αποκτά «κοφτερό» χειρισμό. Η δυνατότητα απενεργο-      στον γεωργικό τομέα, αλλά και την παράδοσή της
        ποίησης του Traction Control και της λειτουργίας του   στις Enduro και Motocross μοτοσυκλέτες. Το νέο
        ABS στο πίσω τροχό, θα επιτρέψει σε πιο έμπειρους      Vitpilen λοιπόν, είναι ένα ακόμα «πριόνι» της σου-
        αναβάτες να εκμεταλλευτούν τις πλήρεις δυνατότητες     ηδικής εταιρείας για τον δρόμο, που έχει γεννη-
        του Vitpilen, αλλά και σε έναν νέο αναβάτη να πειρα-   θεί μέσα από την συνεργασία της με την KTM. Με
        ματιστεί ανακαλύπτοντας τα όρια της πρόσφυσης. Το      κατανάλωση μόλις 3,8λ/100χλμ και επιδόσεις που

        Traction Control λειτουργεί αποτελεσματικά και πολύ    εξιτάρουν για την Α2 κατηγορία, αποτελεί μία επι-
        σωστά, προστατεύοντας τον αναβάτη και διαθέτοντας      λογή που θα ικανοποιήσει τους νεοεισερχόμενους
        λειτουργία cornering, ενώ το Easy Shift στον στάνταρ   στους δύο τροχούς, αλλά και έμπειρους αναβά-
        εξοπλισμό σημαίνει πως το Vitpilen διαθέτει αμφίδρο-   τες που θέλουν ένα «παιχνίδι» για να βελτιώσουν
        μο Quickshifter, με τις αλλαγές ταχυτήτων να γίνονται   τις οδηγικές τους ικανότητες. Ο παράγοντας Fun
        αστραπιαία και χωρίς την ανάγκη χρήσης συμπλέκτη.      to Ride μαζί με την εμφάνιση είναι εκείνα που κά-
        Η λειτουργία του είναι άριστη, ενώ ο εθιστικός ήχος    νουν το μοντέλο να ξεχωρίζει, όπως επίσης και το
        που παράγει το Vitpilen στις αλλαγές με την χρήση      πόσο προσβάσιμο είναι για κάθε είδους αναβάτη.

        του, σε κάνει να θες να το χρησιμοποιείς συνεχώς.      Η τιμή του είναι στα 6.680 ευρώ και είναι ικανό να
        Σπάνια  εξοπλίζουν  οι  κατασκευαστές  μοτοσυκλέτες    αποτελέσει την πρώτη σου μοτοσυκλέτα χωρίς να
        αυτού του κυβισμού με Quickshifter και η Husqvarna     νιώσεις την ανάγκη για αναβάθμιση.
        δηλώνει την premium υπόσταση των μοντέλων της με
                                                                     Αποσπώμενη μπαταρία,
                                       Εξοπλισμός αναβάτη            ποιότητα κατασκευής
                                      Κράνος: Airoh Spark 2
                                 Μπουφάν: Furygun Nevada
                          Μπότες: Seventy Degrees SD-BC10            Απουσία πλαϊνού σταντ, μέτρια αυτονομία
                           Γάντια: Rev’it Mangrove (FGS-180)
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     60
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65