Page 58 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 58

TEST        Husqvarna

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Vitpilen 401
        πληροί πλέον και τις πιο αυστη-     Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           δεν συνηθίζεται για μοντέλα αυτού
        ρές  Euro5+  προδιαγραφές  ρύ-                                        του  κυβισμού.  Αποτελούνται  από
        πων.  Ο  κυβισμός  του  έχει  αυ-    Τύπος   Ατσάλινο Σωληνωτό (Trellis)  ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ
        ξηθεί από τα 373cc στα 398,6cc      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις          open  cartridge,  με  ρυθμιζόμενη
                                            Ανεστραμμένο WP APEX 43χλστ/Ν
        χάρη  σε  μία  διάμετρο  και  δια-  Διαδρομή (χλστ.)           150    συμπίεση και επαναφορά, και ένα
        δρομή εμβόλου 89 και 64 χλστ        Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Monoshock    monoshock  αμορτισέρ  με  ρυθμι-
                                                                 WP APEX/Ν

        αντίστοιχα, ενώ είναι φυσικά μο-    Διαδρομή (χλστ.)           150    ζόμενη  προφόρτιση  και  επαναφο-
        νοκύλινδρος,  υδρόψυκτος  με        Φρένα Ε (χλστ.) Δ/320 ByBre 4πίστονη    ρά και αρκετά προοδευτική συμπε-

                                                                    δαγκάνα
        δύο  επικεφαλής  εκκεντροφό-        Φρένα Π (χλστ.)     Δ/240 ByBre    ριφορά. Οι διαδρομές εμπρός και

                                                     διπίστονη, πλευστή δαγκάνα
        ρους  και  4  βαλβίδες.  Η  σχέση                                     πίσω είναι στα 150 χλστ και η ελά-
        συμπίεσης του κυλίνδρου είναι 12,6:1 και αποδί- χιστη απόσταση από το έδαφος στα 180 χλστ.
        δει 45 ίππους στις 8.500 σαλ και 39Nm ροπής στις       Στο σύστημα πέδησης συναντάμε υδραυλικά δι-
        7.000 σαλ, νούμερα ιδανικά για την Α2 κατηγορία.  σκόφρενα της ByBre με έναν μεγάλο δίσκο 320 χλστ
        Ο μονοκύλινδρος κινητήρας έχει «τσαγανό» ωθώ- εμπρός και τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα και ένα

        ντας το Vitpilen στα 100χλμ/ω από στάση σε μόλις  δίσκο 240 χλστ πίσω. Την εποπτεία του συστήμα-
        6,2 δευτερόλεπτα, ενώ ξεκινάει εξαιρετικά σβέλτα  τος αναλαμβάνει μία τελευταίας τεχνολογίας μονά-
        και από τα φανάρια, αφού πιάνει τα 50χλμ/ω από  δα ABS 9.3 MP της Bosch, που διαθέτει λειτουργία
        στάση  σε  μόλις  2,05  δευτερόλεπτα.  Ο  κινητήρας  cornering όπως επίσης και δυνατότητα απενεργο-
        μάλιστα είναι φειδωλός και δεν καταναλώνει πολύ  ποίησης λειτουργίας στον πίσω τροχό στην επιλογή
        καύσιμο, αφού σε πραγματικές συνθήκες οδήγη- supermoto ABS.
        σης με κανονικό αλλά και γρήγορο ρυθμό σημείω-
        σε μέση κατανάλωση 3,8λ/100χλμ, κάτι που σημαί-
        νει ότι σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 13 λίτρων
        η αυτονομία του μπορεί να φτάσει τα 340 χιλιόμε-
        τρα, ένα εντυπωσιακό νούμερο για μία naked μοτο-

        συκλέτα.
          Πλαίσιο - Άναρτήσεις - Φρένα
          Το  ατσάλινο,  Trellis  πλαίσιο-χωροδικτύωμα  του
        Vitpilen 401 είναι ολοκαίνουριο για το 2024 με την
        βασικότερη  αλλαγή  του  να  υπάρχει  στην  συνδε-

        σμολογία του με το επίσης νέο αλουμινένιο ψαλί- Η μπαταρία είναι αποσπώμενη και αφήνει χώρο για
        δι. Το παράκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ είναι        ένα jet κράνος
        σχεδόν οριζόντιο και δεν έχει μοχλικό, ενώ η με-

        λέτη ψαλιδιού και πλαισίου συντελούν σε ένα εξαι-
        ρετικά ελαφρύ σύνολο στα μόλις 154,5 κιλά με την
        μοτοσυκλέτα άνευ υγρών. Το ψαλίδι είναι καμπυ-
        λωτό με σχήμα «μπανάνα» δίνοντας χώρο για την
        νέα εξάτμιση και η ακαμψία του συνόλου προσφέ-
        ρει αρκετή πληροφόρηση στον αναβάτη βελτιώνο-
        ντας την σπορ οδήγηση.
          Οι αναρτήσεις του μοντέλου είναι υψηλής ποιό-       Με αρκετό αφρώδες υλικό η σέλα έχει δομή Su-

        τητας και είναι της σειράς APEX της WP, κάτι που  permoto
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     58
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63