Page 58 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 58
TEST Husqvarna
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Vitpilen 401
πληροί πλέον και τις πιο αυστη- Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι δεν συνηθίζεται για μοντέλα αυτού
ρές Euro5+ προδιαγραφές ρύ- του κυβισμού. Αποτελούνται από
πων. Ο κυβισμός του έχει αυ- Τύπος Ατσάλινο Σωληνωτό (Trellis) ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ
ξηθεί από τα 373cc στα 398,6cc Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις open cartridge, με ρυθμιζόμενη
Ανεστραμμένο WP APEX 43χλστ/Ν
χάρη σε μία διάμετρο και δια- Διαδρομή (χλστ.) 150 συμπίεση και επαναφορά, και ένα
δρομή εμβόλου 89 και 64 χλστ Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Monoshock monoshock αμορτισέρ με ρυθμι-
WP APEX/Ν
αντίστοιχα, ενώ είναι φυσικά μο- Διαδρομή (χλστ.) 150 ζόμενη προφόρτιση και επαναφο-
νοκύλινδρος, υδρόψυκτος με Φρένα Ε (χλστ.) Δ/320 ByBre 4πίστονη ρά και αρκετά προοδευτική συμπε-
δαγκάνα
δύο επικεφαλής εκκεντροφό- Φρένα Π (χλστ.) Δ/240 ByBre ριφορά. Οι διαδρομές εμπρός και
διπίστονη, πλευστή δαγκάνα
ρους και 4 βαλβίδες. Η σχέση πίσω είναι στα 150 χλστ και η ελά-
συμπίεσης του κυλίνδρου είναι 12,6:1 και αποδί- χιστη απόσταση από το έδαφος στα 180 χλστ.
δει 45 ίππους στις 8.500 σαλ και 39Nm ροπής στις Στο σύστημα πέδησης συναντάμε υδραυλικά δι-
7.000 σαλ, νούμερα ιδανικά για την Α2 κατηγορία. σκόφρενα της ByBre με έναν μεγάλο δίσκο 320 χλστ
Ο μονοκύλινδρος κινητήρας έχει «τσαγανό» ωθώ- εμπρός και τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα και ένα
ντας το Vitpilen στα 100χλμ/ω από στάση σε μόλις δίσκο 240 χλστ πίσω. Την εποπτεία του συστήμα-
6,2 δευτερόλεπτα, ενώ ξεκινάει εξαιρετικά σβέλτα τος αναλαμβάνει μία τελευταίας τεχνολογίας μονά-
και από τα φανάρια, αφού πιάνει τα 50χλμ/ω από δα ABS 9.3 MP της Bosch, που διαθέτει λειτουργία
στάση σε μόλις 2,05 δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας cornering όπως επίσης και δυνατότητα απενεργο-
μάλιστα είναι φειδωλός και δεν καταναλώνει πολύ ποίησης λειτουργίας στον πίσω τροχό στην επιλογή
καύσιμο, αφού σε πραγματικές συνθήκες οδήγη- supermoto ABS.
σης με κανονικό αλλά και γρήγορο ρυθμό σημείω-
σε μέση κατανάλωση 3,8λ/100χλμ, κάτι που σημαί-
νει ότι σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 13 λίτρων
η αυτονομία του μπορεί να φτάσει τα 340 χιλιόμε-
τρα, ένα εντυπωσιακό νούμερο για μία naked μοτο-
συκλέτα.
Πλαίσιο - Άναρτήσεις - Φρένα
Το ατσάλινο, Trellis πλαίσιο-χωροδικτύωμα του
Vitpilen 401 είναι ολοκαίνουριο για το 2024 με την
βασικότερη αλλαγή του να υπάρχει στην συνδε-
σμολογία του με το επίσης νέο αλουμινένιο ψαλί- Η μπαταρία είναι αποσπώμενη και αφήνει χώρο για
δι. Το παράκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ είναι ένα jet κράνος
σχεδόν οριζόντιο και δεν έχει μοχλικό, ενώ η με-
λέτη ψαλιδιού και πλαισίου συντελούν σε ένα εξαι-
ρετικά ελαφρύ σύνολο στα μόλις 154,5 κιλά με την
μοτοσυκλέτα άνευ υγρών. Το ψαλίδι είναι καμπυ-
λωτό με σχήμα «μπανάνα» δίνοντας χώρο για την
νέα εξάτμιση και η ακαμψία του συνόλου προσφέ-
ρει αρκετή πληροφόρηση στον αναβάτη βελτιώνο-
ντας την σπορ οδήγηση.
Οι αναρτήσεις του μοντέλου είναι υψηλής ποιό- Με αρκετό αφρώδες υλικό η σέλα έχει δομή Su-
τητας και είναι της σειράς APEX της WP, κάτι που permoto
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 58