Page 55 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 55
TEST KTM
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 790 Duke
σειρά των Duke ήταν ανέκαθεν συνώνυμο Τεχνικά χαρακτηριστικά
της κοφτερής συμπεριφοράς και της οδη- Κινητήρας Eπιδόσεις
Η γικής απόλαυσης, οπότε δεν είναι τυχαίο Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 1,68
799
Κυβισμός (κ.εκ.)
που για περισσότερα από 25 χρόνια έχει φανατι- Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 88 Χ 65,7 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 3,6
60-120 χλμ./ώρα (δλ.) με 3η 4,4
12,7
κούς οπαδούς, ενώ με μια γκάμα που ξεκινάει από Συμπίεση (:1) 105 / 9.000 Απόσταση ακινητοποίησης
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
τα 125 και αγγίζει τα 1300 κυβικά, καλύπτει ένα τε- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 8 / 8.000 100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 42,84
ράστιο εύρος αναβατών. Το 790 Duke έκανε το ντε- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14
μπούτο του αρχικά το 2018 για να αντικατασταθεί Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6
τελικά από το 890 το 2021. Όμως, το 2023 βρίσκει Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) Δ.Α.
την KTM να έχει γραμμές παραγωγής και στην Ασία μα πιο ανταγωνιστική την παρουσία της στα μεσαία
χάρη στη συνεργασία της με τη CFMOTO, η οποία streetfighter με μια ήδη δοκιμασμένη συνταγή.
ανέλαβε να φέρει ξανά στο προσκήνιο το 790 και Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
να γεφυρώσει κάπως το χάσμα μεταξύ 390 και 890. Η σχεδίαση ακολουθεί την εταιρική ταυτότητα της
Το μεγάλο νέο βέβαια έχει να κάνει με την τιμή του KTM με το 790 να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως μέ-
καθώς από τα 11.490 ευρώ που κόστιζε το 2018, λος της οικογένειας των Duke. Σε αυτό συμβάλει
σήμερα έχει 9.850 ευρώ χωρίς φυσικά να έχει γί- η αιχμηρή σχεδίαση που δικαιολογεί το παρατσού-
νει καμία απολύτως έκπτωση στο κομμάτι της ποι- κλι του μοντέλου και φυσικά ο ιδιαίτερος προβολέ-
ότητας και του εξοπλισμού. Έτσι, η KTM κάνει ακό- ας που έχει γίνει σήμα κατατεθέν της εταιρείας. Δεν
55 Eπιστροφή στα περιεχόμενα