Page 50 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 50

TEST        Honda

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  CBR 500R
        θα  αρκεστούμε  στις  ενδείξεις     Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           σε σχήμα διαμαντιού, φέροντας ξε-
        των καθημερινών πληροφοριών                                           χωριστό  τμήμα  υποπλαισίου,  επί-
        στην  οθόνη,  την  οποία  χειριζό-     Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό, ξεχωριστό    σης  στρόγγυλης  διατομής.  Η  δια-
        μαστε  μέσω  ενός  φωτιζόμενου        Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο    χείριση του βάρους της γίνεται με
                                                                  υποπλαίσιο
                                                   πιρούνι Showa SFF-BP 41 χιλ
        Joystick που βρίσκεται στα αρι-       Διαδρομή (χλστ.)          Δ.Α   ευκολία,  καθώς  τα  191  κιλά  που
        στερά του τιμονιού.                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Μονό    έχει πλήρης υγρών την καθιστούν
                                                       αμορτισέρ με μοχλικό, ΠΕ
          Κινητήρας                           Διαδρομή (χλστ.)          Δ.Α   μια μοτοσικλέτα που δε θα δυσκο-
          Όλα  ξεκινάνε  από  τη  διαμα-    Φρένα Ε (χλστ.)  2Δ/296, 4Ε Nissin,    λέψει  σε  επιτόπιες  μανούβρες,
                                                                       ABS

        ντένια  καρδιά  που  βρίσκεται      Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε Nissin, ABS    ελιγμούς  και  διηθήσεις  ανάμεσα
        στη CBR - την ψυχή της κομψής                                 + TCS   σε άλλα οχήματα. Στον τομέα των
        νεανίδας! Εδώ λοιπόν συναντάμε τον πλέον απο- αναρτήσεων, συναντάμε ένα μπροστινό ανεστραμ-
        δεδειγμένο,  τίμιο  υγρόψυκτο,  8-βάλβιδο,  εν  σει- μένο πιρούνι 41 χιλιοστών της Showa, με την τε-
        ρά, δικύλινδρο κινητήρα προδιαγραφών  Euro5 με  χνολογία Separate Function Fork Big Piston (SFF-

        ηλεκτρονικό  ψεκασμό  καυσίμου  PGM-FI,  ο  οποί- BP),  ενώ  στο  πίσω  μέρος  έχει  τοποθετηθεί,  ένα
        ος λειτουργεί χωρίς σκαμπανεβάσματα και απότο- αμορτισέρ ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση
        μες καμπύλες ισχύος. Η απόδοση των 471 κυβικών  ελατηρίου με μοχλικό. Ως ελαστικά πρώτης τοποθέ-
        εκατοστών, ανέρχεται στους 47,6 ίππους στις 8.600  τησης επιλέχθηκαν τα Michelin Road 6, με διαστά-
        στροφές  ανά  λεπτό  και  43Nm  ροπής  στις  6.500  σεις 120/70 εμπρός και 160/60 πίσω, σε 17 ιντσών
        στροφές ανά λεπτό. Οι 6 σχέσεις που διαθέτει το  τροχούς με πεντάδιπλες ακτίνες από χυτό αλουμί-
        κιβώτιο ταχυτήτων, θα συνεργαστούν σε καλά επί- νιο. Τα φρένα της CBR 500R, απαρτίζονται από 2
        πεδα, με το μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης, για  δίσκους σε σχήμα μαργαρίτας των 296 χιλιοστών
        πιο  μαλακές  αλλαγές  και  εξάλειψη  των  φρεναρι- με τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin μπροστά,
        σμάτων του πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσμα- ενώ  πίσω  είναι  υπεύθυνη  μία  δισκόπλακα  των

        τα των ταχυτήτων. Η δύναμη που περνάει όλη κά- 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης
        τω στον δρόμο μέσω της βελτιωμένης ECU, θα του  της  Nissin.  Η  ρυθμιζόμενη  σε  6  θέσεις  μανέτα
        επιτρέψει να αποφύγει οποιαδήποτε απώλεια ισχύ- του μπροστινού φρένου συντελεί στην ωραία αί-
        ος, προσφέροντας σημαντικό προβάδισμα στην κα- σθηση και στην έγκαιρη ακινητοποίηση της CBR
        τανάλωση εκτός πόλης, που κυμαίνεται στα 3.8 λί- 500R. Καθώς πατάμε μίζα και παίρνει ζωή η μο-
        τρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε μεικτό κύκλο στα 4,5  τοσικλέτα, η προειδοποιητική ένδειξη καλής λει-
        λίτρα. Ο ήχος της εξάτμισης είναι «Ζεν» και ήσυ- τουργίας  του  δικάναλου  συστήματος  αντιμπλο-
        χος στο άκουσμα του, καθώς η διάταξη εξαγωγής  καρίσματος  των  τροχών  ABS,  μένει  αναμμένη

        των σωλήνων είναι 2-1-1. Το Traction Control μπο- μέχρι να πιάσουμε τα πρώτα 10 χιλιόμετρα στο
        ρεί να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί άμε- ταχύμετρο, χωρίς να μπορεί να απενεργοποιηθεί
        σα, μέσω του κουμπιού που βρίσκεται στα αριστερά  ή να ρυθμιστεί το σύστημα του ABS. Οι μετρή-
        χειριστήρια. Τέλος, στις μετρήσεις επιδόσεων είδα- σεις μας έδειξαν ότι απαιτούνται 44,8 μέτρα για
        με ότι τα 0-50 χιλιόμετρα τα διανύει σε 2,0 δευτερό- να ακινητοποιηθεί η CBR 500R από τα 100 χιλιό-
        λεπτα, τα 0-100 σε 6,0 δευτερόλεπτα, τα 0-150 σε  μετρα στα 0, ενώ σε απότομο φρενάρισμα το σύ-
        15,8 δευτερόλεπτα και τα 60-120 με 4η σχέση στο  στημα προειδοποίησης έκτακτου φρεναρίσματος
        κιβώτιο ταχυτήτων σε 7,2 δευτερόλεπτα.                ESS (Emergency Stop Signal) θα αρχίσει να ανα-
          Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα                        βοσβήνει έντονα τα πίσω φωτιστικά σώματα, εφι-
          Η λυγερή κορμοστασιά της αποτελείται από ένα  στώντας την δέουσα προσοχή των οχημάτων που

        εύκαμπτο, ατσάλινο πλαίσιο, στρoγγυλής διατομής  ακολουθούν.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55