Page 52 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 52
TEST Honda
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ CBR 500R
Στο δρόμο νοούμε με αυτό; Η θέση των Clip-on που είναι το-
Η Honda CBR 500R, με τον ήρεμο δικύλινδρο κι- ποθετημένα πάνω από την τιμονόπλακα, συντελούν
νητήρα της θα αποτελέσει σύμμαχο στην εκπλήρω- σε πιο ήπιες θέσεις σώματος από ότι ένα καθαρό-
ση των καθημερινών υποχρεώσεων, αλλά δεν θα αιμο Supersport, δίνοντας μια πιο fun πλευρά στις
πει όχι και στα μεγάλα ταξίδια, κρατώντας την κατα- εναλλαγές κλίσεων. Το ελαφρύ σκύψιμο της μέσης
νάλωση χαμηλά. Το μοναδικό πράγμα που θα χρει- έρχεται να συντελέσει ως προς την άνεση του ανα-
αστεί, είναι να έχεις γεμάτο το ρεζερβουάρ των 17,1 βάτη, τοποθετώντας μας πιο πολύ μέσα στη μοτοσι-
λίτρων αφήνοντας στην άκρη τις συχνές επισκέψεις κλέτα παρά πάνω από αυτή, χωρίς όμως να θυσι-
ανεφοδιασμού καυσίμου, μιας και η αυτονομία που αστεί το σωστό αγκάλιασμα του ρεζερβουάρ με τα
προσφέρει μπορεί να αγγίξει τα 400 χιλιόμετρα. Η χέρια. Τα μπροστινά φρένα τις Nissin αποδεικνύο-
λειτουργία του ψεκασμού αποδίδει ομοιόμορφα νται υπέρ αρκετά και το μόνο που θα θέλαμε να έχει
σε όλο το φάσμα των στροφών, συνδράμοντας σε παραπάνω αυξάνοντας τις δυνατότητές της, είναι η
σπιρτόζικες διαθέσεις οδήγησης χωρίς απότομα ξε- τοποθέτηση ενός πίσω ελαστικού με διάσταση πέλ-
σπάσματα του κινητήρα. Η φιλική θέση οδήγησης - ματος των 180.
που δεν είναι όπως μιας καθαρόαιμης Supersport
- συνδυαστικά με το πολύ ελαφρύ σύνολό της θα
επιτρέψει τους άνετους ελιγμούς μέσα στην πό-
λη, περνώντας από παντού αβίαστα, ενώ και στους Εξοπλισμός αναβάτη
ανοικτούς δρόμους κατά το ταξίδι πατάει καλά στο Μπουφάν: Nordcode Dakar EVO (Moto Market)
οδόστρωμα, χωρίς να επηρεάζεται από τους δυνα- Κράνος: LS2 Vector II (ΚΙΟΥΠΗΣ Ά.Ε)
τούς ανέμους. Ξεκινώντας λοιπόν να διανύουμε χι-
λιόμετρα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, βλέ- Η άποψή μας
πουμε στην έγχρωμη TFT οθόνη των 5 ιντσών τις
στροφές να έχουν αγγίξει τις 6.000 και το ταχύμε- Η HONDA CBR 500R των 471κ.εκ είναι μία μο-
τρο να δείχνει τα 130χλμ/ώρα, ενώ αν επιλέξουμε τοσικλέτα η οποία αντιπροσωπεύει επάξια τον κα-
να κινηθούμε με 100-110χλμ/ώρα θα βλέπουμε το θημερινό όρο της SS Commuter, δίνοντας τη δυ-
στροφόμετρο να είναι στις 5.000 με 5.500, κατανα- νατότητα να οδηγηθεί και με δίπλωμα Α2. Το
λώνοντας και λιγότερο καύσιμο. Ταξιδεύεις άνετα εμφανισιακά Supersport σύνολό της θα θέσει
με 130-140χλμ/ώρα κοντά στις 7.000σ.α.λ και με προκλήσεις για χαλαρές βόλτες αλλά και σβέλτες
επαρκή διάθεση δύναμης για άνετες προσπερά- επισκέψεις μέσα στο ελεγχόμενο περιβάλλον μιας
σεις, μιας και η κόκκινη περιοχή κάνει την εμφάνι- πίστας. Η χαμηλή κατανάλωση, η οικεία θέση οδή-
σή της στις 8.500 στροφές ανά λεπτό. Καθώς τα χι- γησης που θυμίζει παλιά “F” μοντέλα της σειράς
λιόμετρα ανεβαίνουν και χωρίς να το καταλάβουμε, CBR, το μικρό βάρος και η όμορφη σιλουέτα της,
έχοντας σκύψει και καλυφτεί πίσω από τα φαίρινγκ, δελεάζουν το μυαλό μας, με μόνο αρνητικό να εί-
βλέπουμε το ταχύμετρο να σταματάει στα 188 χιλιό- ναι η τιμή της στα 8.100 ευρώ, που την τοποθετεί
μετρα που ανέρχεται η τελική της ταχύτητα. Τα χι- στο πάνω άκρο της κατηγορίας.
λιόμετρα στους ανοιχτούς δρόμους φεύγουν με ευ-
κολία και χωρίς οι μικροί συντονισμοί να γίνονται Κινητήρας, Κατανάλωση,
ενοχλητικοί. Το δυνατό στοιχείο της CBR 500R εί- Θέση Οδήγησης, Πλαίσιο
ναι τα επαρχιακά κομμάτια, μιας και εκεί ξεδιπλώ-
νει όλες τις αρετές των αναρτήσεων, του πλαισίου, Τιμή
και των φρένων χωρίς κόπο, αλλά με τρόπο. Τι εν-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 52