Page 52 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 52

TEST        Honda

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  CBR 500R
         Στο δρόμο                                            νοούμε με αυτό; Η θέση των Clip-on που είναι το-
         Η Honda CBR 500R, με τον ήρεμο δικύλινδρο κι- ποθετημένα πάνω από την τιμονόπλακα, συντελούν
        νητήρα της θα αποτελέσει σύμμαχο στην εκπλήρω- σε πιο ήπιες θέσεις σώματος από ότι ένα καθαρό-
        ση των καθημερινών υποχρεώσεων, αλλά δεν θα  αιμο Supersport, δίνοντας μια πιο fun πλευρά στις
        πει όχι και στα μεγάλα ταξίδια, κρατώντας την κατα- εναλλαγές κλίσεων. Το ελαφρύ σκύψιμο της μέσης
        νάλωση χαμηλά. Το μοναδικό πράγμα που θα χρει- έρχεται να συντελέσει ως προς την άνεση του ανα-

        αστεί, είναι να έχεις γεμάτο το ρεζερβουάρ των 17,1  βάτη, τοποθετώντας μας πιο πολύ μέσα στη μοτοσι-
        λίτρων αφήνοντας στην άκρη τις συχνές επισκέψεις  κλέτα παρά πάνω από αυτή, χωρίς όμως να θυσι-
        ανεφοδιασμού καυσίμου, μιας και η αυτονομία που  αστεί το σωστό αγκάλιασμα του ρεζερβουάρ με τα
        προσφέρει μπορεί να αγγίξει τα 400 χιλιόμετρα. Η  χέρια. Τα μπροστινά φρένα τις Nissin αποδεικνύο-
        λειτουργία  του  ψεκασμού  αποδίδει  ομοιόμορφα  νται υπέρ αρκετά και το μόνο που θα θέλαμε να έχει
        σε όλο το φάσμα των στροφών, συνδράμοντας σε  παραπάνω αυξάνοντας τις δυνατότητές της, είναι η
        σπιρτόζικες διαθέσεις οδήγησης χωρίς απότομα ξε- τοποθέτηση ενός πίσω ελαστικού με διάσταση πέλ-
        σπάσματα του κινητήρα. Η φιλική θέση οδήγησης -  ματος των 180.

        που δεν είναι όπως μιας καθαρόαιμης Supersport
        - συνδυαστικά με το πολύ ελαφρύ σύνολό της θα
        επιτρέψει  τους  άνετους  ελιγμούς  μέσα  στην  πό-
        λη, περνώντας από παντού αβίαστα, ενώ και στους                                     Εξοπλισμός αναβάτη
        ανοικτούς δρόμους κατά το ταξίδι πατάει καλά στο            Μπουφάν: Nordcode Dakar EVO (Moto Market)
        οδόστρωμα, χωρίς να επηρεάζεται από τους δυνα-                         Κράνος: LS2 Vector II (ΚΙΟΥΠΗΣ Ά.Ε)
        τούς ανέμους. Ξεκινώντας λοιπόν να διανύουμε χι-
        λιόμετρα  σε  δρόμους  ταχείας  κυκλοφορίας,  βλέ-      Η άποψή μας
        πουμε στην έγχρωμη TFT οθόνη των 5 ιντσών τις
        στροφές να έχουν αγγίξει τις 6.000 και το ταχύμε-        Η HONDA CBR 500R των 471κ.εκ είναι μία μο-

        τρο να δείχνει τα 130χλμ/ώρα, ενώ αν επιλέξουμε         τοσικλέτα η οποία αντιπροσωπεύει επάξια τον κα-
        να κινηθούμε με 100-110χλμ/ώρα θα βλέπουμε το           θημερινό όρο της SS Commuter, δίνοντας τη δυ-
        στροφόμετρο να είναι στις 5.000 με 5.500, κατανα-       νατότητα  να  οδηγηθεί  και  με  δίπλωμα  Α2.  Το
        λώνοντας και λιγότερο καύσιμο. Ταξιδεύεις άνετα         εμφανισιακά  Supersport  σύνολό  της  θα  θέσει
        με 130-140χλμ/ώρα κοντά στις 7.000σ.α.λ και με          προκλήσεις για χαλαρές βόλτες αλλά και σβέλτες
        επαρκή  διάθεση  δύναμης  για  άνετες  προσπερά-        επισκέψεις μέσα στο ελεγχόμενο περιβάλλον μιας
        σεις, μιας και η κόκκινη περιοχή κάνει την εμφάνι-      πίστας. Η χαμηλή κατανάλωση, η οικεία θέση οδή-
        σή της στις 8.500 στροφές ανά λεπτό. Καθώς τα χι-       γησης που θυμίζει παλιά “F” μοντέλα της σειράς

        λιόμετρα ανεβαίνουν και χωρίς να το καταλάβουμε,        CBR, το μικρό βάρος και η όμορφη σιλουέτα της,
        έχοντας σκύψει και καλυφτεί πίσω από τα φαίρινγκ,       δελεάζουν το μυαλό μας, με μόνο αρνητικό να εί-
        βλέπουμε το ταχύμετρο να σταματάει στα 188 χιλιό-       ναι η τιμή της στα 8.100 ευρώ, που την τοποθετεί
        μετρα που ανέρχεται η τελική της ταχύτητα. Τα χι-       στο πάνω άκρο της κατηγορίας.
        λιόμετρα στους ανοιχτούς δρόμους φεύγουν με ευ-
        κολία και χωρίς οι μικροί συντονισμοί να γίνονται            Κινητήρας, Κατανάλωση,
        ενοχλητικοί. Το δυνατό στοιχείο της CBR 500R εί-             Θέση Οδήγησης, Πλαίσιο
        ναι τα επαρχιακά κομμάτια, μιας και εκεί ξεδιπλώ-
        νει όλες τις αρετές των αναρτήσεων, του πλαισίου,            Τιμή
        και των φρένων χωρίς κόπο, αλλά με τρόπο. Τι εν-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     52
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57