Page 57 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 57
TEST KTM
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 790 Duke
ίππους στις 9.000 σ.α.λ και 8,8 κιλά ροπής στις υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης και των δυο
8.000 σ.α.λ. με τη διαχείρισή του να γίνεται μέσω συστημάτων. Δύσκολα συναντάμε τόσο πλήρες πα-
συστήματος ride by wire. Ο αναβάτης μπορεί να κέτο ηλεκτρονικών σε αυτή την κατηγορία, το οποίο
επιλέξει μεταξύ τεσσάρων χαρτο- Εξοπλισμός - τιμή μάλιστα περιλαμβάνει launch
γραφήσεων Sport, Street, Rain και control για εκρηκτικές εκκινή-
l/l
Track που διαφοροποιούνται ως ABS / Ρυθμ. l /l σεις, καθώς και quick shifter για
Τraction Control / Ρυθμ.
προς την απόκριση του γκαζιού. Στροφόμετρο l αστραπιαία ανεβάσματα και κα-
Μάλιστα στην τελευταία μπορείς Immobilizer l τεβάσματα. Κατά τη διάρκεια της
Yπολογιστής ταξιδιού
l
να ρυθμίσεις ξεχωριστά το επίπε- Μερικός χιλιομετρητής l δοκιμής η κατανάλωση δεν ξεπέ-
δο του traction control σε 9 επίπε- Ένδειξη βενζίνης l ρασε τα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμε-
δα καθώς και το anti–wheelie, ενώ Δείκτης θερμοκρασίας l τρα, ενώ μπορεί να πέσει κι άλλο
l
Θερμοκρασία περιβάλλοντος
Ζελατίνα / Ρυθμ. 8 οδηγώντας χαλαρά σε επαρχιακό
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l/l δίκτυο.
Πλάγιο σταντ l
Κεντρικό σταντ 8 Πλαίσιο – Άναρτήσεις –
Χειρολαβές / Σχάρα l/8 Φρένα
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π 8/l
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, Οι μηχανικοί της KTM γνωρίζουν
-: δε διατίθεται πολύ καλά τη σημασία του μικρού
βάρους στις επιδόσεις και τη συ-
μπεριφορά μιας μοτοσυκλέτας και το 790 Duke ζυ-
γίζει μόλις 174 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των
PHOTO GALLERY 14 λίτρων. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο χρησιμο-
ποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα για μεγαλύτερη
ακαμψία και συνεργάζεται με χυτό ψαλίδι τα νεύ-
57 Eπιστροφή στα περιεχόμενα