Page 58 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 58
TEST KTM
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 790 Duke
ρα του οποίου είναι εμφανή με Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι traction control που υπολογίζει την
το υποπλαίσιο να είναι αλουμι- κλίση της μοτοσυκλέτας να επεμ-
νένιο. Οι αναρτήσεις φέρουν την Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό βαίνει διακριτικά όπου είναι απα-
υπογραφή της WP με το 43άρι Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις ραίτητο.
Ανεστραμμένο WP 43χιλ
ανεστραμμένο πιρούνι να διαθέ- Διαδρομή (χλστ.) 140 Μέσα στην πόλη, που είναι ανα-
τει προοδευτικά ελατήρια, χωρίς Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό πόσπαστο κομμάτι μιας μεσαίου
αμορτισέρ WP, ΠΕ
όμως να δίνει δυνατότητα ρυθμί- Διαδρομή (χλστ.) 150 κυβισμού streetfighter, αποδεί-
2Δ/300, 4Ε,
σεων, ενώ το αμορτισέρ εδράζε- Φρένα Ε (χλστ.) Cornering ABS χθηκε ευκολοδήγητο με το σχετικά
ται στο ψαλίδι χωρίς μοχλικό και Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 2Ε, στενό και με μεγάλο κόψιμο τιμόνι
ρυθμίζεται ως προς την προφόρ- Cornering ABS να περνά με ευκολία ανάμεσα από
τιση του ελατηρίου με το σταμπιλιζατέρ τιμονιού να τα αυτοκίνητα. Παρόλο που ο συμπλέκτης δεν είναι
είναι στάνταρ. Στον τομέα των φρένων εφοδιάζεται υδραυλικός έχει ελαφριά αίσθηση και δεν κουράζει
με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός που ενεργούν στις συνεχόμενες αλλαγές ταχυτήτων. Ο σπορ προ-
πάνω σε δίσκους 300 χιλ. και διπίστονη δαγκάνα σανατολισμός στη ρύθμιση των αναρτήσεων δεν
πίσω με δίσκο 240 χιλ. Το cornering ABS με τη μο- επηρεάζει αρνητικά την άνεση, καθώς καταφέρ-
νάδα MP 9.1 της Bosch δίνει τη δυνατότητα απε- νουν να απορροφούν αποτελεσματικά τις περισσό-
νεργοποίησης, ενώ στο supermoto mode επεμβαί- τερες κακοτεχνίες. Τις ζεστές ημέρες θα νιώσεις λί-
νει μόνο στον εμπρός τροχό. Τέλος, οι αλουμινένιοι γο περισσότερη θερμότητα από την αριστερή μεριά
τροχοί είναι 17 ιντσών και φορούν ελαστικά Maxxis του κινητήρα, αλλά αυτό είναι κάτι που συναντά-
Supermaxx ST σε διάσταση 120/70-17 εμπρός και με συχνά σε γυμνές μοτοσυκλέτες. Με τον Δούκα
180/55-17 πίσω. όμως θα ψάχνεις για στριφτερές διαδρομές προκει-
Στο δρόμο μένου να ανακαλύψεις τις δυνατότητές του, οι οποί-
Ένας από τους λόγους που τα Duke έγιναν τό- ες όπως διαπιστώσαμε δεν περιορίζονται μόνο σε
σο δημοφιλή ήταν η ικανότητά τους να μετατρέπο- σούζες και κάθε είδους κανιβαλισμό, καθώς πρό-
νται από ευέλικτα commuter σε σκληροπυρηνικά κειται για μια προσεκτικά μελετημένη σπορ κατα-
«όπλα» μαζικής καταβρόχθισης επαρχιακών δρό- σκευή.
μων και ατελείωτου παιχνιδιού σε πίστες. Το 790 εί- Στις στροφές είναι απόλυτα σταθερό ακλουθώ-
ναι για τους «ρομαντικούς» που δεν επιλέγουν μο- ντας με ευλάβεια την τροχιά που έχεις επιλέξει με
τοσυκλέτα για την πρακτικότητα ή την οικονομία,
αλλά γιατί θέλουν απλά να την οδηγούν και να ρου-
φάνε γενναίες δόσεις ευχαρίστησης. O δικύλινδρος
κινητήρας έχει κατασκευαστεί έτσι ώστε να μιμεί-
ται τον ήχο και τη ροπάτη λειτουργία ενός V2, χω-
ρίς όμως τους κραδασμούς που μπορεί να έχει μια
τέτοια διάταξη, χάρη στους δυο αντικραδασμικούς
άξονες. Οι 105 ίπποι μπορούν να κινήσουν ιδιαί-
τερα γρήγορα το ελαφρύ σύνολο με το 0-100 να
ολοκληρώνεται σε 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελι-
κή αγγίζει τα 230 χλμ./ ώρα, νούμερο υπεραρκετό
για γυμνή μοτοσυκλέτα. Ταυτόχρονα η γλυκιά και Ισχυρός, ροπάτος με γραμμική απόδοση, ο
προοδευτική απόκριση σου επιτρέπει να ελέγχεις δικύλινδρος κινητήρας είναι ένα από τα δυνατά
με ακρίβεια το γκάζι ανεξαρτήτως συνθηκών, με το σημεία του 790 Duke.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 58