Page 20 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 20
TEST Moto Guzzi
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Stelvio
το 82% να είναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.500 σ.α.λ. κά φαίνεται ίδιο με του V 100 Mandello. Υπάρχει
Έχει δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και 4 βαλ- όμως διαφορά στη γεωμετρία με τη Stelvio να έχει
βίδες ανά κύλινδρο, ενώ συνεργάζεται με εξατά- μεγαλύτερο μεταξόνιο και γωνία κάστερ, καθώς και
χυτο κιβώτιο και η τελική μετάδοση γίνεται με άξο- περισσότερα σημεία σύνδεσης μεταξύ πλαισίου και
να. Η απόδοσή του είναι γραμμική σε όλο το εύρος κινητήρα.
των στροφών, ενώ ποικίλλει ανάλογα με το Riding Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα ανεστραμμένο
Mode που θα επιλέξει ο αναβάτης, με το Sport να υδραυλικό πιρούνι 46mm με διαδρομή 170mm και
έχει την πιο άμεση και «επιθετική» απόκριση. Στις δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και της επα-
μετρήσεις μας χρειάστηκε 4,1” για να φτάσει τα 100 ναφοράς μπροστά και ένα αμορτισέρ πίσω, αντί-
χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση κινήθηκε στα στοιχης διαδρομής και αντίστοιχων δυνατοτήτων
6,6 λίτρα ανά 100 χλμ. όσον αφορά τις ρυθμίσεις, το οποίο συνεργάζεται
Πλαίσιο – Άναρ- με ένα μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου.
τήσεις – Φρένα Η Brembo εφοδιάζει την Stelvio με μονομπλόκ,
To πλαίσιο ακτινικές, τετραπίστονες δαγκάνες που πιάνουν
είναι ατσάλι- σε δύο δίσκους 320mm μπροστά και μια διπίστο-
νο σωληνω- νη πλευστή δαγκάνα πίσω, με δίσκο 280mm. Η
τό, χρησι- όλη διαδικασία του φρεναρίσματος επιβλέπεται
μοποιεί τον από Cornering ABS, η λειτουργία του οποίου δεν
κινητήρα σαν ήταν ιδανική, καθώς είναι πιο παρεμβατικό από ότι
PHOTO GALLERY ενεργό μέλος θα θέλαμε, κάτι που θα νιώσεις και στο «φρενάρι-
του και εξωτερι- σμα πανικού». Πέραν αυτού, η ωμή απόδοση των
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 20