Page 20 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 20

TEST        Moto Guzzi

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Stelvio












































        το 82% να είναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.500 σ.α.λ.  κά φαίνεται ίδιο με του V 100 Mandello. Υπάρχει
        Έχει δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και 4 βαλ- όμως διαφορά στη γεωμετρία με τη Stelvio να έχει
        βίδες ανά κύλινδρο, ενώ συνεργάζεται με εξατά- μεγαλύτερο μεταξόνιο και γωνία κάστερ, καθώς και

        χυτο κιβώτιο και η τελική μετάδοση γίνεται με άξο- περισσότερα σημεία σύνδεσης μεταξύ πλαισίου και
        να. Η απόδοσή του είναι γραμμική σε όλο το εύρος  κινητήρα.
        των στροφών, ενώ ποικίλλει ανάλογα με το Riding        Στις  αναρτήσεις  βρίσκουμε  ένα  ανεστραμμένο
        Mode που θα επιλέξει ο αναβάτης, με το Sport να  υδραυλικό πιρούνι 46mm με διαδρομή 170mm και
        έχει την πιο άμεση και «επιθετική» απόκριση. Στις  δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και της επα-
        μετρήσεις μας χρειάστηκε 4,1” για να φτάσει τα 100  ναφοράς μπροστά και ένα  αμορτισέρ πίσω, αντί-
        χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση κινήθηκε στα  στοιχης  διαδρομής  και  αντίστοιχων  δυνατοτήτων
                                  6,6 λίτρα ανά 100 χλμ.      όσον αφορά τις ρυθμίσεις, το οποίο συνεργάζεται

                                         Πλαίσιο – Άναρ- με ένα μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου.
                                           τήσεις – Φρένα      Η Brembo εφοδιάζει την Stelvio με μονομπλόκ,
                                               To  πλαίσιο  ακτινικές,  τετραπίστονες  δαγκάνες  που  πιάνουν
                                              είναι ατσάλι- σε δύο δίσκους 320mm μπροστά και μια διπίστο-
                                               νο σωληνω- νη  πλευστή  δαγκάνα  πίσω,  με  δίσκο  280mm.  Η
                                               τό,  χρησι- όλη  διαδικασία  του  φρεναρίσματος  επιβλέπεται
                                               μοποιεί  τον  από Cornering ABS, η λειτουργία του οποίου δεν
                                              κινητήρα σαν  ήταν ιδανική, καθώς είναι πιο παρεμβατικό από ότι
           PHOTO GALLERY                    ενεργό  μέλος  θα θέλαμε, κάτι που θα νιώσεις και στο «φρενάρι-
                                          του και εξωτερι- σμα πανικού». Πέραν αυτού, η ωμή απόδοση των

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     20
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25