Page 18 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 18
TEST Moto Guzzi
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Stelvio
αποτελεί ευχαρίστηση και όχι πρόβλημα. Η Moto ροφορίες στον αναβάτη και ο χειρισμός της γίνεται
Guzzi χρησιμοποίησε αεροσήραγγα για να αναπτύ- από τους διακόπτες που βρίσκονται στα αριστερά
ξει την τελική μορφή της μοτοσυκλέτας και αυτό εί- του τιμονιού, ενώ μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε
ναι εμφανές στα μελετημένα πλαστικά εκατέρωθεν 4 επίπεδα Traction Control και σε 5 Riding Modes
του ρεζερβουάρ, που εκτρέπουν τον αέρα μακριά (Sport, Road, Rain, Tour και Off-Road με το τελευ-
από τα πόδια. Καλή δουλειά κάνει και η ηλεκτρικά ταίο να απενεργοποιεί το ABS στον πίσω τροχό και
ρυθμιζόμενη ζελατίνα, η οποία στην ψηλή θέση θα το Traction Cοntrol). Παρούσα είναι και η θύρα USB
βολέψει και αναβάτες μεγαλύτερου αναστήματος. στο αριστερό μέρος της οθόνης, ενώ στον στάνταρ
Η σέλα είναι άνετη, με ικανοποιητικότατη ποσό- εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το Cruise Control.
τητα αφρώδους, τόσο για τον αναβάτη όσο και για Κινητήρας
τον συνεπιβάτη και οι γωνίες που δημιουργεί για Το μόνο κοινό του κινητήρα της νέας Stelvio με
τα πόδια - μαζί με τη θέση των μαρσπιέ - υπόσχο- αυτόν της προηγούμενης γενιάς είναι η χαρακτη-
νται πολλά ξεκούραστα χιλιόμετρα για το κάτω μέ- ριστική V διάταξη της Moto Guzzi, καθώς πρόκει-
ρος του σώματος. Από την άλλη, το τιμόνι είναι το- ται για μια μονάδα επανασχεδιασμένη από την αρ-
ποθετημένο αρκετά ψηλά και σε απόσταση από το χή, την οποία είδαμε για πρώτη φορά στο V 100
σώμα του αναβάτη, αναγκάζοντάς τον σε μια στάση Mandello. Υγρόψυκτος και με υγρό συμπλέκτη,
που θα «φορτίσει» τα χέρια μετά από κάποιες ώρες. φτάνει τα 1.042cc και αποδίδει 115 ίππους στις
Η TFT οθόνη 5” δίνει όλες τις απαραίτητες πλη- 8.800 σ.α.λ. και 105 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ. με
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 18