Page 22 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 22

TEST         Moto Guzzi

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Stelvio























        Η, χαρακτηριστική σε διάταξη V, μονάδα του            Τα 5 διαφορετικά Riding Modes, όπως και όλες οι
        κινητήρα είναι η ίδια που χρησιμοποιείται και στο     πληροφορίες που αφορούν τη μοτοσυκλέτα, είναι
        Mandello και τα 1.042cc της αποδίδουν 115 ίππους  διαθέσιμες στον αναβάτη μέσω μιας ευκρινούς,
        και 105 Nm ροπής.                                     έγχρωμης TFT οθόνης 5”.

                                              Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι
        φρένων είναι εξαιρετική, με τις με-                                     βληματίζει στην κίνηση, καθώς το
        τρήσεις μας να δείχνουν ότι χρει-       Τύπος       Ατσάλινο σωληνωτό   ψηλά  τοποθετημένο  τιμόνι  περ-
        άζονται 40,6 μέτρα για να ακινητο-      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις        νάει  πάνω  από  τους  περισσότε-
        ποιηθεί η Stelvio από τα 100 χλμ./    Ανεστραμμένο Τηλεσκοπικό πιρούνι      ρους  καθρέπτες  και  το  κόψιμό
                                                                 46χιλ, ΑΕ, ΠΕ

        ώρα. Ένα βασικό κομμάτι σε αυτό       Διαδρομή (χλστ.)          Διπλό    του είναι επαρκέστατο για να επι-
                                                                         170
                                              Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
        είναι η συνέπεια, καθώς ενώ πολ-                      αμορτισέρ, ΑΕ, ΠΕ  τρέψει τους ελιγμούς.
                                                                         170
        λές φορές τα συνεχόμενα φρενα-        Διαδρομή (χλστ.)    2Δ/320, 4Ε,     Όμως όπως αναφέρει και ο τίτ-
                                              Φρένα Ε (χλστ.)
        ρίσματα  «κουράζουν»  τα  φρένα,        Φρένα Π (χλστ.)   Cornering ABS  λος,  η  Stelvio  είναι  ένας  αλπι-
                                                                   Δ/280, 2Ε,
        στη Stelvio οι μετρήσεις συνέχιζαν                       Cornering ABS  κός ταξιδευτής και έτσι πρέπει να
        να εμφανίζουν σταθερά τα παρα-                                          βγεις εκτός πόλης για να δεις τα
        πάνω νούμερα.                          Εξοπλισμός - τιμή                πραγματικά χαρίσματά της. Η λει-
          Οι τροχοί είναι ακτινωτοί, με διά-   ABS / Ρυθμ.               l/l    τουργία του κινητήρα είναι ιδανι-
        μετρο 19” και 17” εμπρός και πίσω      Τraction Control / Ρυθμ.    l/l  κή για αυτές τις περιστάσεις και
                                               Στροφόμετρο
                                                                           l
        αντίστοιχα, με ελαστικά 120/70 και     Yπολογιστής ταξιδιού        l    – ειδικά με το Riding Mode Tour
        170/60 αντίστοιχα.                     Μερικός χιλιομετρητής       l    – θα δεις τη μοτοσυκλέτα να κα-
          Στο δρόμο                            Ένδειξη βενζίνης            l    ταπίνει  με  άνεση  τα  χιλιόμετρα.
          Μπορεί πλέον και η Moto Guzzi        Δείκτης θερμοκρασίας        l    Κραδασμοί και τριγμοί είναι γενι-
                                               Θερμοκρασία περιβάλλοντος
                                                                           l
        να εγκαταλείπει σιγά - σιγά το «οχυ-   Ζελατίνα / Ρυθμ.          l/l    κά απόντες και μόνο μετά τα 150
        ρό» του ξηροκάμπανου, όμως αυτό        Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l   χλμ./ώρα θα αρχίσουν να εμφα-
        δεν  σημαίνει  ότι  οι  μοτοσυκλέτες   Πλάγιο σταντ                l    νίζονται οι πρώτοι – όχι σε ενο-
                                               Κεντρικό σταντ
                                                                           8
        της έχασαν τον ιδιαίτερο χαρακτή-      Χειρολαβές / Σχάρα        l/l    χλητικό βαθμό.
        ρα τους. Πατάς τη μίζα και αμέσως      Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    l/l  Η σέλα είναι άνετη, ενώ το ύψος
        αυτός ο χαρακτηριστικός ήχος (και      l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,     της στα 830mm σε βάζει αρκετά
                                                 -: δε διατίθεται
        ο χαρακτηριστικός κραδασμός που                                         μέσα  στη  μοτοσυκλέτα  και  επι-
        γεννάει αυτή η διάταξη κινητήρα) σε πλημμυρίζουν.  τρέπει σε μεγάλη πληθώρα αναβατών να πατούν με
          Ξεκινώντας από την πόλη, αν και δεν είναι αυτός ο  άνεση στο έδαφος και να διαχειριστούν τα 246 κι-

        βασικός ρόλος της Stelvio, θα δεις ότι δεν σε προ- λά της Stelvio (με γεμάτο ντεπόζιτο). Το μόνο πρό-
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     22
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27