Page 24 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 24

TEST         Moto Guzzi

                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Stelvio
        Τεχνικά χαρακτηριστικά                                μαλίες του οδοστρώματος, ενώ η δυνατότητα ρυθ-
                                                              μίσεων εμπρός και πίσω σου επιτρέπει να την «εξα-
         Κινητήρας                   Eπιδόσεις
        Τύπος       4T, 2K, Υ/Ψ, 8β, 2ΕΕ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,8  τομικεύσεις» ανάλογα με το αν ταξιδεύεις μόνος,
        Κυβισμός (κ.εκ.)      1.042   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   4,1  με συνεπιβάτη, φορτωμένος κλπ. Τα φρένα από την
        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 96 Χ 72  60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η   5   άλλη είναι από τα πιο δυνατά (και πιο «συνεπή») της
        Συμπίεση (:1)          Δ.Α.   60-160 χλμ./ώρα (δλ.)    6,77
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    10,7/6.750  Απόσταση ακινητοποίησης  κατηγορίας  με  μόνο  αρνητικό  την  λειτουργία  του
        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    6,85/6500  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  40,6  ABS.
        Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   21
        Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.)  6,6


        βλημα σε όλο αυτό έγκειται στη θέση του τιμονιού
        σε σχέση με τη σέλα. Εξαιρετικό για όρθια οδήγη-
        ση αλλά στην πλειοψηφία του οδηγικού χρόνου –
        όπου ο αναβάτης θα είναι καθιστός στη σέλα – τα

        χέρια βρίσκονται σχετικά ψηλά, με αποτέλεσμα να
        «φορτίζονται» νωρίτερα. Η κατάσταση σώζεται κά-
        πως από την ύπαρξη του Cruise Control, που επι-
        τρέπει την εναλλάξ ξεκούραση των χεριών στις με-
        γάλες διαδρομές, όμως το ιδανικό θα ήταν η σέλα
        να βρισκόταν 5 εκατοστά ψηλότερα. Τόσο χρειάζε- Τόσο μπροστά όσο και πίσω, οι αναρτήσεις
        ται για να έρθουν τα χέρια σε μια πιο φυσική θέση,    του Stelvio έχουν μεγάλη διαδρομή και είναι
        χωρίς ταυτόχρονα να χαλάει η γωνία των ποδιών         ρυθμιζόμενες ως προς την προφόρτιση και την
                                                              απόσβεση του ελατηρίου.
        στα μαρσπιέ.
          Ξεπερνώντας αυτό, η Stelvio είναι μια μοτοσυκλέ-     Η άποψή μας

        τα που άνετα θα σε συνοδεύσει στο ταξίδι, καθώς
        μπορεί να χειριστεί με άνεση την εθνική αλλά και         Το ισοζύγιο γέρνει σίγουρα θετικά στην περίπτω-
        τους επαρχιακούς δρόμους και δρόμους όπως το           ση της νέας Stelvio, μιας μοτοσυκλέτας που έχει
        Stelvio Pass, από όπου πήρε το όνομά της. Η πρώτη      χαρακτήρα, ταπεραμέντο και ηλεκτρονικά «τόσο –
        εντύπωση που σου δίνει είναι ότι δεν μπαίνει πρό-      όσο» για να ικανοποιήσει όλες τις πλευρές. Ο αρ-
        θυμα στη στροφή, όμως με το που συνηθίσεις λί-         κετά πλούσιος κατάλογος των αξεσουάρ θα σου
        γο τη γεωμετρία της (που είναι λίγο πιο «αργή» από     επιτρέψει να την μοντάρεις λίγο περισσότερο στα
        αυτή του Mandello), θα τη δεις να βουτάει άνετα και    μέτρα σου (όπως για παράδειγμα να προσθέσεις

        να μην σου προκαλεί κανένα πρόβλημα ή ανησυχία         συνδεσιμότητα ή Quickshifter ή να ψηλώσεις τη
        στην αλλαγή κατεύθυνσης.                               σέλα κατά 2 εκατοστά), αλλά η βάση είναι ήδη δυ-
          Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 6,6 λίτρα ανά       νατή για την Moto Guzzi, η οποία έκλεισε πρόσφα-
        100 χλμ., με διακυμάνσεις ανάλογα με το Riding         τα τα 100 χρόνια ιστορίας και συνεχίζει δυναμικά.
        Mode που χρησιμοποιείς, ενώ σε συνθήκες ταξι-
        διού με το Tour Mode, έπεσε στα 5,85 λίτρα, κάτι
        που σημαίνει ότι η Stelvio μπορεί να ταξιδέψει λίγο         Λειτουργία κινητήρα, Εμφάνιση
        πάνω από 350 χιλιόμετρα πριν το ντεπόζιτο των 21
        λίτρων χρειαστεί γέμισμα.                                    Λειτουργία ABS
          Οι αναρτήσεις αποσβένουν ικανοποιητικά τις ανω-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     24
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29