Page 16 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 16

TEST        Moto Guzzi

                                           l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Stelvio
               πρώτη Stelvio παρουσιάστηκε στην EICMA  Προχωρώντας  προς  τα  πίσω,  τα  πλαστικά  εκατέ-
               το  Νοέμβριο  του  2007  ως  μοντέλο  του  ρωθεν του ντεπόζιτου προσθέτουν τον απαραίτητο
        Η  2008, με έναν V κινητήρα 1.151cc που απέ- όγκο για την ανεμοκάλυψη των ποδιών του αναβά-
        διδε 103 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. Η παραγωγή του  τη με έναν πολύ διακριτικό τρόπο, ενώ φυσικά πά-
        σταμάτησε το 2017, όμως τώρα η Moto Guzzi έβγα- νω τους δεσπόζει το όνομα του μοντέλου και ο αε-
        λε τον διάδοχό της, τη νέα Stelvio, η οποία έχει εξο- τός  της  Moto  Guzzi,  θυμίζοντας  την  γέννησή  της
        πλιστεί με όλα τα εξαρτήματα και τα βοηθήματα που  από δύο πιλότους της Ιταλικής Πολεμικής Αεροπο-
        απαιτεί η σύγχρονη εποχή, δεν έχει χάσει όμως τον  ρίας. Κοιτώντας από οποιαδήποτε γωνία θα δεις τον
        μοναδικό χαρακτήρα Moto Guzzi ή τον χαρακτηρι- χαρακτηριστικό κινητήρα της Moto Guzzi να εξέχει,

        στικό ήχο των V κινητήρων της Ιταλικής εταιρείας.     ενώ πηγαίνοντας πιο πίσω οι γραμμές λεπταίνουν
          Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής                      και πάλι, μέχρι την διακριτική και μίνιμαλ ουρά που
          Εδώ  είμαστε  σίγουρα  στα  χωράφια  της  Moto  φιλοξενεί και το πίσω φωτιστικό σώμα.
        Guzzi.  Ανέκαθεν  οι  Ιταλοί  έφτιαχναν  γοητευτικές   Υλικά και συναρμογή συνθέτουν ένα υψηλού ποι-
        στο μάτι μοτοσυκλέτες (βεβαίως πάντα αυτό έγκει- οτικού  επίπεδου  σύνολο,  που  αντικατοπτρίζει  τη
        ται και σε έναν βαθμό υποκειμενικότητας) και αυτό  σύγχρονη  εποχή  των  Moto  Guzzi,  αλλά  και  των
        έχουν κάνει και με τη νέα Stelvio. H σχεδίαση της  Made in Italy μοτοσυκλετών γενικότερα.
        μούρης θυμίζει έντονα αυτή του V 100 Mandello,         Άνεση – Εργονομία

        με τον ίδιο προβολέα και τα πλαστικά που τον πε-       Η Stelvio είναι – όπως και ο «πρόγονός» της – μια
        ριβάλουν, όμως η ζελατίνα είναι φυσικά διαφορετι- μοτοσυκλέτα που θα κάνει ταξίδια και ως εκ τού-
        κή - ψηλότερη και ρυθμιζόμενη - για να ταιριάξει με  του πρέπει να μπορεί να προσφέρει άνεση και προ-
        τον Touring/ Adventure χαρακτήρα του μοντέλου.  στασία από τον αέρα, ώστε η πολύωρη οδήγηση να













































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     16
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21