Page 28 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 28

TEST        Suzuki

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  V-Strom 800
        σεις, ενώ είναι και αρκετά φιλό-    Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           θερμότητας και βελτιωμένη στεγα-
        ξενη ως προς τον συνεπιβάτη. Ο                                        νοποίηση  των  ελατηρίων  των  εμ-
        τελευταίος έχει στη διάθεσή του       Τύπος        Ατσάλινο σωληνωτό  βόλων,  ενώ  για  την  αντιμετώπι-
        και  πρακτικές  χειρολαβές  που     Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις          ση των κραδασμών πρώτης τάξης
                                                      Ανεστραμμένο πιρούνι, ΠΕ
        ενώνονται  με  την  πίσω  σχάρα       Διαδρομή (χλστ.)         150    που παράγει ένας δικύλινδρος εν
        χωρίς να αλλοιώνουν τη σχεδί-       Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό   σειρά, η Suzuki έχει χρησιμοποιή-

        αση  της  μοτοσυκλέτας,  ενώ  το    αμορτισέρ, ΑΕ, ΠΕ                 σει δύο αντικραδασμικούς άξονες,
                                                                       150
        V-  Strom  φέρει  και  υποδοχές     Διαδρομή (χλστ.)    2Δ/310, 4Ε, ABS  με το πατενταρισμένο αυτό σύστη-
                                            Φρένα Ε (χλστ.)
        για πλαϊνές βαλίτσες, απαραίτη-     Φρένα Π (χλστ.)   Δ/260, 1Ε, ABS  μα να τοποθετεί τα δύο αντίβαρα
        το  στοιχείο  για  μια  μοτοσυκλέ-                                    σε γωνία 90 μοιρών σε σχέση με
        τα τουρισμού. Η ζελατίνα είναι φαρδύτερη και ψη- τον στρόφαλο και σε ίση απόσταση από αυτόν, κά-
        λότερη σε σχέση με του DE, παρέχοντας επαρκή  τι που πρώτη φορά βλέπουμε σε μοτοσυκλέτα πα-
        ανεμοκάλυψη σε συνθήκες ταξιδιού, όμως η ρύθ- ραγωγής. Το φιλτροκούτι τοποθετήθηκε κάτω από
        μιση της γίνεται με τη χρήση εργαλείων (με allen  τη σέλα με τους αυλούς εισαγωγής να είναι οριζό-
        κλειδί σε 3 θέσεις ύψους ανά 15χιλ) που σημαί- ντια τοποθετημένοι και να έχουν διαφορετικό μή-

        νει ότι πρέπει να έχεις προαποφασίσει για το επι- κος με στόχο την βέλτιστη ροή αέρα, ενώ μεγάλο
        θυμητό ύψος. Η έγχρωμη TFT οθόνη των 5 ιντσών  βάρος δόθηκε και στο σύστημα ψύξης (εξοπλίζεται
        δεν εντυπωσιάζει από πλευράς γραφικών, αλλά εί- και με ψυγείο λαδιού παρόμοιο με των GSX-R) με
        ναι εύκολη στην ανάγνωση και συγκεντρώνει όλες  μια βαλβίδα να ρυθμίζει τη θερμοκρασία του ψυ-
        τις πληροφορίες που θα χρειαστείτε στην καθημε- κτικού υγρού που εισέρχεται στον κινητήρα κατά
        ρινότητα. Η αλλαγή των ρυθμίσεων γίνεται πανεύ- την προθέρμανση, για γρήγορη σταθεροποίηση της
        κολα από τους ποιοτικούς διακόπτες στην αριστερή  καύσης και καθαρότερα καυσαέρια. Το 6τάχυτο κι-
        πλευρά του τιμονιού, αλλά η έλλειψη συνδεσιμό- βώτιο συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης αλ-
        τητας της με smartphone δεν περνάει απαρατήρη- λά και με quickshifter δύο κατευθύνσεων, ενώ τα
        τη και επισκιάζει τις δυνατότητες της. Μια υποδοχή  ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι ως επί το πλείστον τα

        USB στην αριστερή πλευρά της οθόνης φροντίζει  ίδια. Περιλαμβάνουν 3 riding modes με διαφορετι-
        τη φόρτιση συσκευών καθ’οδόν.                         κή απόκριση γκαζιού, traction control 3 επιπέδων
         Κινητήρας - Ηλεκτρονικά                              με  δυνατότητα  απενεργοποίησης,  σύστημα  εύκο-
         Ο κινητήρας των 776κ.εκ. είναι ο ίδιος που φο- λης εκκίνησης Easy Start System, σύστημα υπο-
        ράει και το DE χωρίς καμία αλλαγή. Δικύλινδρος  βοήθησης χαμηλών στροφών (Low RPM Assist),
        σε  σειρά,  αποχωρίστηκε  τη  V  διάταξη  και  διαθέ- καθώς και ABS με δύο επίπεδα παρεμβατικότητας.
        τει  στρόφαλο  με  χρονισμό  ανάφλεξης  270  μοι- Συγκριτικά με το DE, απουσιάζει η λειτουργία G του

        ρών,  διατηρώντας  τα  χαρακτηριστικά  των  V-Twin  traction control και η λειτουργία «Dirt» για απενερ-
        χωρίς τα προβλήματα μεγέθους και πολυπλοκότη- γοποίηση του ABS, που αφορούν χωμάτινη χρήση.
        τας που τον συνοδεύουν. Παράγει 83,1 ίππους στις       Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
        8.500σαλ και μέγιστη ροπή 7,9kg-m στις 6.800σαλ        Η Suzuki έχει κάνει ορισμένες αλλαγές ώστε να
        και τροφοδοτείται από ένα ρεζερβουάρ καυσίμου  καταστήσει το V-Strom καταλληλότερο για άσφαλ-
        20  λίτρων,  που  σημαίνει  ότι  η  αυτονομία  αγγίζει  το. Οι ακτινωτές ζάντες 21- 17 ιντσών με τα σαμπρε-
        τα 350 χιλιόμετρα με τη μέση κατανάλωση να κυ- λωτά ελαστικά Dunlop Trailmax Mixtour, αντικατα-
        μαίνεται στα 5,7 λ./100χλμ. Οι αλουμινένιοι κύλιν- στάθηκαν με αλουμινένιους τροχούς 19- 17 ιντσών
        δροι έχουν υποστεί ειδική κατεργασία επιμετάλλω- και tubeless ελαστικά Dunlop D614. Ταυτόχρονα
        σης στο εσωτερικό τους για καλύτερη απαγωγή της  μειώθηκε και η διαδρομή της Showa ανάρτησης

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     28
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33