Page 30 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 30

TEST        Suzuki

                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  V-Strom 800





























































        από τα 220 στα 150 χιλιοστά, τόσο στο εμπρός Split  δαγκάνες και δύο δίσκους 310χιλ στο εμπρός μέ-
        Function Fork – Big Piston (SSFF-BP) πιρούνι όσο  ρος και έναν δίσκο 260χιλ με μονοπίστονη δαγκά-
        και  στο  monoschock  πίσω  αμορτισέρ.  Το  πιρού- να πίσω, ενώ το ABS εξασφαλίζει το ασφαλές φρε-

        νι  έχει  χάσει  την  πλήρη  προσαρμοστικότητά  του,  νάρισμα σε όλες τις συνθήκες.
        αλλά συνεχίζει να έχει ρυθμιζόμενη προφόρτιση,         Στο δρόμο
        ενώ το πίσω αμορτισέρ διαθέτει περιστροφικό ρυθ-       Η  ετυμηγορία  της  Suzuki  για  ένα  πιο  ασφάλτι-
        μιστή για την προφόρτιση ελατηρίου και απόσβε- νο, πιο τουριστικό V-Strom εδόθη με τον καλύτερο
        ση επαναφοράς. Αλλαγμένη είναι και η γεωμετρία  τρόπο. Χάρη στον μικρότερο εμπρός 19αρη τροχό,
        της μοτοσυκλέτας, καθώς έχει μικρότερο μεταξό- το V-Strom είναι πιο ευέλικτο και πιο πρόθυμο στις
        νιο 1.515 χιλιοστά (1.570 στη DE) μικρότερη γω- αλλαγές κατευθύνσεων και πιο σταθερό στις στρο-
        νία κάστερ 26 μοιρών (28 στη DE) και μεγαλύτερο  φές. Οι μαζεμένες διαστάσεις δημιουργούν μεγα-
        ίχνος 124 χιλιοστά (114 στη DE). Το φρενάρισμα  λύτερο όφελος σε επίπεδο συμπεριφοράς αλλά και
        αναλαμβάνει η Nissin με τετραπίστονες ακτινικές  στην πυκνή  κίνηση της πόλης. Οι μικρότερες δια-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     30
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35