Page 30 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 30
TEST Suzuki
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ V-Strom 800
από τα 220 στα 150 χιλιοστά, τόσο στο εμπρός Split δαγκάνες και δύο δίσκους 310χιλ στο εμπρός μέ-
Function Fork – Big Piston (SSFF-BP) πιρούνι όσο ρος και έναν δίσκο 260χιλ με μονοπίστονη δαγκά-
και στο monoschock πίσω αμορτισέρ. Το πιρού- να πίσω, ενώ το ABS εξασφαλίζει το ασφαλές φρε-
νι έχει χάσει την πλήρη προσαρμοστικότητά του, νάρισμα σε όλες τις συνθήκες.
αλλά συνεχίζει να έχει ρυθμιζόμενη προφόρτιση, Στο δρόμο
ενώ το πίσω αμορτισέρ διαθέτει περιστροφικό ρυθ- Η ετυμηγορία της Suzuki για ένα πιο ασφάλτι-
μιστή για την προφόρτιση ελατηρίου και απόσβε- νο, πιο τουριστικό V-Strom εδόθη με τον καλύτερο
ση επαναφοράς. Αλλαγμένη είναι και η γεωμετρία τρόπο. Χάρη στον μικρότερο εμπρός 19αρη τροχό,
της μοτοσυκλέτας, καθώς έχει μικρότερο μεταξό- το V-Strom είναι πιο ευέλικτο και πιο πρόθυμο στις
νιο 1.515 χιλιοστά (1.570 στη DE) μικρότερη γω- αλλαγές κατευθύνσεων και πιο σταθερό στις στρο-
νία κάστερ 26 μοιρών (28 στη DE) και μεγαλύτερο φές. Οι μαζεμένες διαστάσεις δημιουργούν μεγα-
ίχνος 124 χιλιοστά (114 στη DE). Το φρενάρισμα λύτερο όφελος σε επίπεδο συμπεριφοράς αλλά και
αναλαμβάνει η Nissin με τετραπίστονες ακτινικές στην πυκνή κίνηση της πόλης. Οι μικρότερες δια-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 30