Page 32 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 32

TEST        Suzuki

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  V-Strom 800
        δρομές των αναρτήσεων και η πιο σφιχτή ρύθμι-
        ση τους έχουν μειώσει αισθητά τις πλεύσεις χωρίς
        ωστόσο να έχει θυσιαστεί η άνεση, αφού υπάρχει
        αρκετό εύρος απορροφητικότητας σε οποιαδήπο-
        τε κακοτεχνία του οδοστρώματος. Η ανάρτηση λει-
        τουργεί εξαιρετικά σε επίπεδο πληροφόρησης και
        σε συνεργασία με το πλαίσιο αφήνουν στο ανα-

        βάτη  μεγάλα  περιθώρια  για  παιχνίδι,  όταν  ανε-
        βάσει ρυθμούς. Ο 19αρης τροχός προσφέρει πε-
        ρισσότερη όρεξη για στρίψιμο παρέχοντας πάντα
        την απαιτούμενη πρόσφυση, ενώ η διαμόρφωση
        της γεωμετρίας δείχνει ξεκάθαρα τον ασφάλτινο
        προσανατολισμό της, χωρίς να απορρίπτει σύντο-
        μα χωμάτινα περάσματα - εξάλλου υπάρχει το DE
        για αυτό το σκοπό-. Ο κινητήρας με τη διαμαντέ-       Ο κινητήρας των 776κ.εκ. είναι ο ίδιος που φοράει
                                                              και το DE με απόδοση 83,1 ίππους στις 8.500σαλ
        νια λειτουργία έχει μεστή απόδοση σε όλο το φά- και μέγιστη ροπή 7,9kg-m στις 6.800σαλ. Ίδιο
        σμα στροφών. Φαινομενικά η ομαλή απόδοση της          παραμένει και το πακέτο των ηλεκτρονικών εκτός
        ροπής χωρίς ξεσπάσματα σε βάζει σε πιο χαλαρό         από τη λειτουργία G του traction control και η
                                                              λειτουργία “Dirt” για απενεργοποίηση του ABS,
        mood όμως αποτελεί μαγική εικόνα που αλλάζει  που αφορούν χωμάτινη χρήση.
        άρδην όταν παρατηρήσεις με πόση ευκολία ανε-
        βάζει τριψήφια νούμερα στο κοντέρ με την τελική
        να ξεπερνάει τα 200χλμ./ώρα. Σε χαμηλές ταχύτη-         Η άποψή μας
        τες διακρίνεται για την ραφινάτη και πολιτισμένη         Το  V-Strom  περνάει  σε  μια  νέα  εποχή  και  η
        λειτουργία του, ενώ είναι ιδιαίτερα παραγωγικός         ασφάλτινη έκδοση είναι αυτή που θα φορεθεί πε-
        στη μεσαία και ψηλή περιοχή ώστε να πραγματο-           ρισσότερο, κρίνοντας και από το κοινό του μοντέ-

        ποιείς  άνετες  προσπεράσεις.    Το  0-100  έρχεται     λου από τα προηγούμενα έτη. Συγκριτικά με το
        κάτω από 4 δευτερόλεπτα ενώ οι ρεπρίζ 60-120            DE, είναι πιο στριφτερό, πιο πρακτικό και ευέλικτο,
        διαρκούν  μόλις  4,44  δεύτερα.  Εξίσου  ικανό  και     πιο εύκολα διαχειρίσιμο, έχει καλύτερη προστασία
        το σύστημα πέδησης με δυνατές επιβραδύνσεις,            από τον αέρα και είναι 1.200 ευρώ φθηνότερο. Για
        100-0 σε 44 μέτρα, και διάρκεια στην παρατεταμέ-        όσους λοιπόν δεν έχουν σε πρώτη προτεραιότητα
        νη πίεση.  Το quickshifter λειτουργεί άριστα χω-        το χώμα και αναζητούν ένα commuter που μπορεί
        ρίς κομπιάσματα και με άμεση ανταπόκριση στην           να γίνει διασκεδαστικό  και ταυτόχρονα μια τουρι-

        αλλαγή των σχέσεων, σε σημείο που θέλεις να το          στική μοτοσυκλέτα για να περιπλανηθούν μαζί του
        χρησιμοποιείς συνεχώς. Η ποιότητα κύλισης είναι         σε μακρινούς προορισμούς , το V-Strom με σωστή
        εξαιρετική, αντάξια του V-Strom, οι κραδασμοί εί-       οδική συμπεριφορά και κινητήρα διαμάντι τα κάνει
        ναι ανεπαίσθητοι ακόμα και με «πολλά» στο κο-           όλα καλά χωρίς να ζητάει πολλά.
        ντέρ, ενώ η σωστή ανεμοκάλυψη-παρά τις μαζε-
        μένες διαστάσεις και την πρακτική ατασθαλία για              Κινητήρας, οδική συμπεριφορά, πρακτικό-
        τη ρύθμιση της ζελατίνας με εργαλεία- δημιουρ-               τητα, προσαρμοστικότητα, εργονομία
        γεί  τις  κατάλληλες  συνθήκες  για  συχνές  εξορ-
        μήσεις. Ακριβώς δηλαδή όσα είναι και όσα πρε-                έλλειψη συνδεσιμότητας,
        σβεύει το μεσαίο Best seller της Suzuki.                     ρύθμιση ζελατίνας με εργαλεία

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     32
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37